مصاحبه هانقل و انتقالات پرسپولیس

قلی‌زاده: بازی برای پرسپولیس، رویای من است/ باشگاهم مخالفت کرد

علی قلی‌زاده در یک گفت‌وگوی جدید تأکید کرد که اگر روزی به ایران برگردد، تنها تیم انتخابی‌اش پرسپولیس خواهد بود.

قلی‌زاده ۲۹ ساله که این روزها مشغول گذراندن دوران نقاهت مصدومیتش است، در یک گفت‌وگوی اینستاگرامی با هوادار ایرلندی پرسپولیس تأکید کرد که در صورت بازگشت به ایران، تنها تیمی که برایش جذابیت دارد، پرسپولیس است. او حتی از این تیم به عنوان «بهترین تیم ایران» یاد کرد و پیوستن به آن را «رویای خود» خواند.

قلی زاده در پاسخ به اینکه در ایران طرفدار چه تیمی است گفت: همه می دانند، پرسپولیس که بهترین تیم ایران است.

قلی‌زاده در ادامه صحبت‌هایش به جزئیات مذاکرات ناموفق ابتدای فصل اشاره کرد و گفت: «خیلی نزدیک بود به پرسپولیس بیایم. همه چیز آماده بود که قرارداد امضا شود و مسائل کاملاً نهایی شده بود. اما در نهایت باشگاه لخ پوزنان رضایت نداد و با توجه به اینکه فقط یک سال از قراردادم مانده بود مبلغ بسیار بالایی درخواست کرد و با انتقال من مخالفت کرد. این آرزوی من است که در پرسپولیس بازی کنم.»

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
22 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد

اینا یا پرسپولیسی نیستن یا واقعا هیچی از قرارداد و فوتبال نمی‌دونن اصلا نمی‌دونن بازیکنی که قرارداد داره تا باشگاهش راضی نشه نمی تونه بره یک باشگاه دیگه برعکس فردا احمد نوراللهی و قدوس و جهانبخش که برای پول نیومدن پرسپولیس و حتی چندبار پول بیشتر بهشون پیشنهاد دادن بازم نیومدن و تو پیری می پرستن ، آقای قلی زاده هوادار واقعی و فوتبال فهم می‌دونه قرارداد داشتی و دست خودت نبود امیدوارم فصل بعد تو لباس پرسپولیس ببینمت❤️❤️❤️❤️❤️❤️

محمد

خوب شد نیومدی قطعا مربی ک..خلمون تو رو هم می‌ذاشت توی دروازه

ایرح

تکراری شده تو واسه پول انجا هر سال بازار گرمی می کنی دیگه بهت نیازی نیست می خوایی هر وقت بنجل شدی بیایی پرسپولیس خودت را معروف کنی نه داش دبگه بهت نیازی نداریم

Yousef perspolisi

حتما تو نیم فصل باید بیایی .خودتم تلاشو بکن از اون لخ لعنتی تخفیف بگیری . ولی باید یکی از پرسپوليس جدابشه تا بیایی

عابد

دروغ همش دروغ

محمد

عمو همه که پیر شدید بیاید پرسپولیس اینها همه نخ نماس برای ما شما اگر بیا بودید زوتر از این امده بودید دون نپاش برای دوران پیری الان پولهای یورو میگیرید بعد که هیچ تیمی نمیخواد شماها را میگید ما پرسپولیسی هستیم از بچگی ما پرسپولیسی بودم بابا بیخیال

محمد

آره همه نیومدن و برای پول رفتن تیم های دیگه مثال نوراللهی ولی قلی زاده قرارداد داره دست خودش نیست اینو دیگه یه بچه 5ساله میدونه

بهرام راد

اگه راست میگی مرد باش سال دیگه تمدید نکن و سریع بیا قرارداد سه ساله ببند

قرمزته❤️❤️❤️❤️❤️❤️

إنشالله تو نيم فصل ميايي من كه خيلي دوست دارم بيايي و برامون بدرخشي❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

متین

کابوس درویش مذاکره با توست!

perspo;isi

پرسپولیس خانه ی سالمندان نیست بمون همون خارج پول در بیار

کیوان

دیگ بهت نیازی نداریم
تا دلت بخواد وینگر داریم

پیمان

تا احمدی استقلالی هست هیچ وقت بازیکن بزرگی مثل تو رو برای پرسپولیس جذب نمیکنه، عملکرد دو سال اخیر احمدی رو ببینید فقط هدفش تضعیف پرسپولیس و موفق نشدن پرسپولیس هست

حسین

انشاءالله فصل بعد بیا ارتش سرخ ایران زمین

هومان

سواستفاده نکن از پرسپولیس مرد حسابی چندساله داری سرکار میزاری

علی

شما جمیعا حالتون خوبه؟ داره به زبان فارسی میگه من آرزوم بود بیام درویش عرضه نداشت رضایت نامه بگیره به بازیکن فحش میدید؟

اسی

هر چی عقده دارند این جا خالی می کنند حالم داره به هم می خوره طوری پیام می گذارند انگار مربی فوتبال یا پیش کسوتند؟ وحید هاشمیان همان بود که با مربی تراکتور که فوتبال ملی در بدترین اوضاع را تحریل گرفت و به جام جهانی رفتند بعد کی روش اومد و گند زد به تیم و بعد قلعه نویی هم راه کی روش را رفت… الانم آقای قلی زاده کم چهره فوتبالی نیست؟ بعضی وقتی ها می گم نکنه این ها از تیم seven هستند تیمشون نتیجه نمی گیره عقده هاشون را این جا خالی می کنند…

محمد

درود بر شرفت بعضیا هیچی از قرارداد و فوتبال نمی‌دونن انگار بعد احمد نوراللهی که قرارداد نداشت و برای پول بیشتر نیومد و فردا می پرستن

محمد

شما چرا هیچی از فوتبال و قرارداد نمی دونید چندساله قرارداد داشت میگفتن یا رقمی که ما میگیم یا نمی‌ذاشتن بیاد آره نورالهی قرارداد نداشت و رفت تیم دیگه ، جهانبخش و طارمی و قدوس هم خودشون نیومدن چون پول بیشتر و بازی توی کشورهای دیگه رو خواستن

نعیم

ماهم دوستت داریم وخوشحال میشیم توروتولباس پرسپولیس بزرگ ببینیم ولی بزودی نه ۳۳سالت بشه بخوایی بیایی بعدشیطون توکه دوست‌داشتنی بیایی چراهرموقع مذاکره میشدبیایی بهترین بازیاتومیکردی وگل میزدی تااوناپشیمون بشن؟!

محمد پرسپولیسی. دزفول

صبر کن هرموقع 38 سالت شد نیمک نشین شدی بعد بیا داداش. بمون همون تیمت بهت خوش بگذره. پرسپولیس خیلی بزرگتر از این حرفاس که بخواد متکی به یه نفر باشه

آرش

لطف کن پرسپولیس نیا…همتون میذارین سن و سالتون که رفت بالا میاین..فقط لب و دهن هستین..چارتا دوربین رو ازتون بگیرن هیچی نیستین…میخواستی بیای تا حالا اومده بودی