اخبار استقلالاخبار باشگاهاسلایدر

قراردادها افشا شد / پرسپولیس 220 میلیارد، استقلال 343 میلیارد!

با افشای مجموع ارقام قرارداد پرسپولیس و استقلال مشخص شد که رقیب سنتی از پرسپولیس 123 میلیارد تومان بیشتر هزینه کرده است!

از هفته گذشته و زمانی که قربانزاده رییس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که به زودی مجموع قرارداد بازیکنان و مربیان پرسپولیس و استقلال افشا خواهد شد، همه منتظر رونمایی از ارقام قراردادها بودند و سرانجام این اتفاق در برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب رخ داد؛ جایی که در حضور رضا درویش، مجری برنامه اعداد مربوط به مجموع هزینه‌کرد دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را خواند.

استقلال: 343 میلیارد تومان

نکته جالب اینکه باشگاه استقلال تنها در دو ستون قراردادها را منتشر کرده و جزئیات خاصی را در اختیار فرابورس قرار نداده است. بر اساس مجموع قرارداد تیمهای پایه و بزرگسالان استقلال 306 میلیارد و 970 میلیون تومان است و مجموع قرارداد کادرفنی آبی‌پوشان نیز 36 میلیارد تومان عنوان شده است.

به این ترتیب مجموع هزینه باشگاه استقلال برای فصل جاری روی عدد 343 میلیارد تومان قرار می‌گیرد که رشد فزاینده نسبت به فصل گذشته را نشان می‌دهد. بر اساس آمار منتشره در سامانه کدال، فصل گذشته استقلال چیزی حدود 160 میلیارد تومان برای تیمش هزینه کرده بود و حالا این رقم بیش از دو برابر بالا رفته است.

همچنین رقم قرارداد مربیان استقلال نشان می‌دهد که با معادل یورویی، ساپینتو و دستیارانش چیزی حدود یک میلیون یورو دریافت خواهند کرد.

پرسپولیس؛ 220 میلیارد تومان

برای تیم پرسپولیس که فصل گذشته بودجه 140 میلیاردی داشت، این فصل مجموع ارقام قرارداد خود را به 220 میلیارد تومان رسانده که افزایش هشتاد میلیارد تومانی را نشان می‌دهد که بسیار کمتر از افزایش استقلال است.

پرسپولیس برای 14 عضو کادرفنی 33 میلیارد و 450 میلیون تومان هزینه کرده است. البته سه مربی خارجی په په لوسادا، وسلی ننکا و اوسمار لاس ویه‌را 410 هزار دلار پرداخت کرده است که حدود 12 میلیارد تومان می شود.

در بخش بازیکنان داخلی باشگاه پرسپولیس قرارداد آنها 153 میلیارد و 785 میلیون تومان عنوان شده است.

در بخش بازیکن خارجی باشگاه پرسپولیس تاکید کرده که این متعلق به سه بازیکن پرسپولیس است که 685 هزار دلار دریافتی از این باشگاه دارند تا مشخص شود حقوق وحدت حنانوف، گئورگی گولسیانی و شرزود تمیروف روی هم حدود 20 میلیارد تومان خواهد بود. باشگاه پرسپولیس قرارداد لوکادیا را هنوز اضافه نکرده است.

برای استقلال نیز این نامه تاریخ 22 مرداد را نشان می‌دهد که هنوز قرارداد محمد محبی و مهدی قایدی و دو سرباز بازگشته آبی پوش، محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی، رسمی نشده بود تا به این ترتیب مجموع دستمزد استقلالی‌ها نیز افزایش دوباره‌ای را داشته باشد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
19 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
PER

جالبه بازم هیچی نمی شن شخصیت قهرمانی ندارند

mhmd10

اینارو نشون اون پژمان راهبر بی شرف بدین چشم کورشو باز کنه بببینه دیگه زر مفت در مورد بازیکنای تیم ما و هزینه های صرف نقل و انتقالات مارو تحریز نکنه

عدنان

اندازه تیم پاریس سن ژرمن هزینه انجام دادن تیم خاص نیسان آبی

جویای نام

خب دیگه مشخص شد کدوم تیم حکومتیه…

محمد دزفول پرسپولیس

بعد کیسه کشا میان چس ناله میرن و ک و ن خودشون رو پاره میکنن که پرسپولیس هزینه بیشتر میکنه ما بدبختیم نهار نداریم بخوریم. واقعا که یه مشت شورشی بی شعورن.

طوفان سرخ

الان تاژکداران و کیسه تنان شش چرخه سوار دوباره شروع می کنند به آه و ناله …..
دیهیم هخامنشی کجا و تاج حلبی سرنگون پهلوی کجا !!!
اصالت را با پول نمی شود نه خرید و نه معامله کرد !

Perspolis The Great

من به تجربه دریافتم که کیسه کشا هرکاری هم که بکنی یچی میگن ینی دهه ها ناکامی باعث شده که فقط روی اراجیف بافی تمرکز کنن و متاسفانه پرسپولیسی ها هم به این حرفها توجه میکنن
مثلا تارتار میاد میگه حرف پشت سر من و پرسپولیس زیاده اما من با شرافت کار میکنم این ینی اراجیف کیسه کشا براش مهمه درصورتیکه یکی مثل منصوریان کچل میاد میگه افتخار میکنم که کاوه رضایی رو من به استقلال معرفی کردم وقتی کیسه رو بزور قهرمان کردن منصورکچل و عنایتی و رحمتی و … اومدن روی خط و از خوشحالی داشتن ذوقمرگ میشدن درصورتیکه هرکدوم سرمربی یه تیم تو لیگ برتر بودن این به وضوح نشون میده همشون راه دادن
اونوقت تارتار یازده نفر میچینه تو دروازه که مبادا پشت سرش بگن تارتار راه داد ازونور بجای اینکه خدابنده لو رو بفرسته سمت پرسپولیس خودشو میزنه به کوچه علی چپ و نقش هویج رو برمی گزینه درصورتیکه هم باید اون کارو بکنه و هم سرشو بالا بگیره مثل کیسه کشایی مثل منصورکچل و قلعه نویی که هرجا میرن تلاششون اینه یه خوش خدمتی به کیسه بکنن
درمورد قراردادها و تیم کهکشانی هم داستان همینه ما سعی میکنیم ثابت کنیم کهکشانی نیستیم ولی باوجود افشای قراردادها و ثابت شدن اینکه کیسه دوبرابر هزینه کرده بازهم رسانه ها میگن پرسپولیس پرمهره و فلان ….

azarakhsh

حالا اگه برعکس این داستان بود هزار مدل جریمه و محکومیت نصیب باشگاه میشد، تازه الانش هم خریدشون ادامه داره، پشتشون گرمه به همه جا، یه اجرلولوی عجوزه که اصلا چهره ورزشی هم نیست شده بزرگخر فوتبال لیگ و هر غلطی بخواد داره میکنه هیچ بیشرفی هم کاریش نداره، تف و لعنت به این سیستم کثیف

Mey Sam

آقای درویش گدا بازی در نیار
الاستقلال بیشتر خرج کرده ؟ دمش گرم مگه کمتر خرج کردن جایزه داره ؟ هر کی بیشتر خرج کنه و بازیکنان بهتر و بیشتری داشته باشه شانس موفقیتش هم بیشتر میشه ، درویش یک مهاجم خارجی باکیفیت دیگه بیار ، کمی از آجورلو یاد بگیر ، فقط فکر جلب رضایت مدیران بالادستیت نباش کمی هم رضایت کادر فنی و هواداران برات مهم باشه ، با جذب یک مهاجم باکیفیت دیگه همه هواداران رو خوشحال کن و تیم رو تکمیل کن ، با انتشار این لیست دیگه بهانه ای هم برای خرج نکردن و نخریدن مهاجم نداری

علی _ پرسپولیس عشق بی انتها

اسدقلالی ها بخصوص هوادارانش، دست از پا دراز تر،
بازم ادعا دارن کم خرج کردن!!!!

ابوذر ارتش سرخ آسیا

ای داد بیداد الان مشخص شده که کدوم تیم حکومتی است بعد باز بگید پرسپولیس کهکشانی است و ریخت پاش کرده از خرید محبی مشخص شد که تیم کیسه وقتی پوزه تیم شعله زرد رو به خاک مالیده باز دم درویش گرم که رسانه ای کرد زنده باد ارتش سرخ آسیا

Persepolis

تازه به اینها سیاوش یزدانی، محبی، قائدی، مردمند رو هم اضافه کن، کاوه رضایی هم هنوز قرارداد نبسته اگه اینها رو اضافه کنی بالای 500 تا میرسن، راحت بیش از دوبرابر ما

کریم زاده

الان کیسه تنان اعتراض میکنن که رئیس سازمان خصوصی سازی پرسپولیسیه مغز که ندارن

نعيم

باتشكرازآقاى درويش بابت زحمتايى كه ميكشن اولا ماكه ميريم دم مجلس وياباشگاه براى اعتراض تبعيضاروميبينيم وميريم وفقطم بخاطردل خودمون ميريم نفعى برامون نداره ولى دوتاگله وسوال دارم ازايشون يكى اينكه حواسشوجمع كنه وديگه ازكلمه پيروزى بااينكه ميدونم ازعمدنبودولى ديگه استفاده نكنه،دوماآجرلو اينهمه بازيكن براى استقلال گرفته وهزينه كرده اوناپول مردم وبيت المال نيست؟شمايدونه مهاجم گرفتى حالا ميگى مهاجمه ديگه نيازى نيست ومنتم سرهوادارا ميزارى؟!ماميدونيم دارى زحمت ميكشى ولى اگرفشارمانبودهمين مهاجمم ديگه جذب نميكرديد چون عقل ناقست كه ديشبم چندبارتكراركردى گفتى مهاجماى پارسالمون خوب بودن ونيازى به مهاجم نداشتيم وتكيه ميكنى به تعدادگلهاى زدمون !!!نميگى مهاجمامون چندتاگل زدن؟الانم بنظرم يه مهاجم سرزن ديگه نيازداريم

ایرانی

خب همیشه همینطور بوده،، در این 6_7 سال گذشته استقلال حداقل دو برابر پرسپولیس برای خرید بازیکن هزینه کرده اونم از طریق بابا مسعود و بابا حمید…..

بهزاد

این سردار اینهمه پولو از کجا آورده؟
ما دیزلی بازیکن میگیریم ،اون روزی۴ تا امضا میکنه
خداشاهده این سجادی پشت کیسه وایساده تووووپ
همون هفته اول وزیر شدنش سریعا یه هیئت مدیره خرپول گذاشت براشون
ما هفته پیش تازه تکمیل شدن بعد از ۱۳ماه
نقل و انتقالات ما رو جلوشو گرفت تا اون بی ریخت ۱۵تا بازیکن خرید
ولی اگه این تیم بین ۳تیم اول بود من بعداز ۳۰ سال فوتبال رو کنار میذارم برا همیشه
مربیگری فقط جنجال و بالا پایین پریدن نیست
بعد عمری می‌فهمیم کی بلد کاره،من بازی اول استراماچونی رو که دیدم گفتم این وارده به کار ،همون بازی با ماشین سازی،ولی این ول معطله،شاید بازیکنا براش بازی دربیارن بعضی وقتا ولی آدم اینقد احساسی تو گره بازی گیج میشه
مث همین بازی با شله زرد
با آرزوی موفقیت برای هویت فوتبال ایران ،پرسپولیس عزیزمون
درود بر همه تون
با تشکر از ادمین

نعيم

چرااستقلال ميتونه اينهمه بيشترهزينه كنه ولى مانه؟!چراواقعا؟اينقدرتبعيض واسه چيه؟!

علی

دو تا تیم دولتی و این همه اختلاف
لعنت بر باعث و بانیهاش

اژدر سرخ ترین سرخ دنیا

بیا باز بگید پرسپولیس بی نوا زیاد خرج کرده نصف ششتقلال هم خرج نکرده …دیگه به نظرم زبون رو لول کنید و بکنید …
اخه کیسه کشای احمق حرفی دارین تو زمین بزنین ..
البته اگه حرفی باشه خخخخ
امسال چه بلای سرتون بیاریم خدا عالمه خخخخ