اخبار مدیراناسلایدردریافت ویدئو

فیلم/ صحبت‌های حیرت انگیز رسول‌پناه: خلیل‌زاده سم است!

فیلم اظهارات عجیب رسو‌ل‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس، درباره چند بازیکن پرسپولیس و شجاع خلیل زاده حاشیه ساز شده است.

در این فیلم که مخفیانه در کوچه مقابل باشگاه ضبط شده، سرپرست باشگاه پرسپولیس جزییات محرمانه داخلی تیم را برای افرادی که به نظر هیچ مسئولیتی ندارند، تشریح می‌کند.

علاوه بر ادبیات تعجب‌آور رسول‌پناه، سوال اصلی هواداران پرسپولیس این است که این اظهارات شگفت‌انگیز مدیر تیم درباره مسائل حیاتی باشگاهی که حدودا ۶۰ روز دیگر باید در بازی حساس فینال آسیا به میدان برود، معنایی جز بی‌مسئولیتی دارد؟

یک فایل صوتی از صحبت های رسول پناه در جمع هواداران هم پخش شده که هر دو را در زیر مشاهده می کنید:

 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
57 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمان

متاسفانه همیشه حرف حق تلخه زمان همه چی رو مشخص میکنه . این بابا فقط حقایق رو خیلی امیانه گفته . اگه رسمی میگفت اینجوری نمیشد

amir

زمانی که پول برانکو رو نداد و تیم رو تقویت کرد، گفتن چرا پول برانکو رو ندادی وقتی پول توی باشگاه بود! نتیجه ش هم شد که تیم به فینال رسید، اتفاقاً با همون بازیکنانی که خریداری شدن. حالا که پول برانکو رو که همه مدیران قبلی توی پرداختش مونده بودن رو تسویه کرده، میگن چرا پول بازیکنارو نمیدی و هر چی بازیکن خوبه از دست دادی!! مسئله اینه که همیشه در رفتار هوادار، سطحی نگری و احساسات حرف اول رو میزنه.

ali

سطحی تویی که نمیفهمی وظیفه اش بوده هردو رو بده نه اینکه پول یکی رو بده پول یکی رو نده

علی

حق با بیرانوند بود…. احمق نفهم . برو که برنگردی

امید

مدیری که در عرض سه روز بهترین بازیکن های لیگ زو گرفت، با همبن بازیکن ها بود که رفتیم فینال، لک، عیسی، پهلوان…..
پول برانکو رو جور کرده، بابا چتونه؟
شجاع جنبه نداشت و رفت، ول کنید این جریانات رو..
یه طرفه به قاضی نرید، مدبر عالی نبود ولی بدم نبود..
انصاف هم خوب چیزیه بخدا..
گفتیم لک بده، خاک تو سره رسول پناه، بهترین دروازبانی رو کرد،گفتیم عیسی بده، بازم خاک بر سر رسول پناه بهترین گلزن شد و صدبرابر علیپور..
پس تیم باید، همدل باشه وگرنه حتی اگه مسی رو داشته باشی از بایرن هفت تا میخوری..
شجاع میموند هم نه واسه پرسپولیس خوب بود نه خودش..
زنده باد پرسپوووووووولیس….

علی

خفه شو خفه شو خفه شو خفه شووووووووو

اصلا در مورد کارنامه رسول پناه نمیخوام صحبت کنم. با خوب و بدش اصلا کاری ندارم..ولی تنها در یک مورد خواستار برکناری این فرد از سمت مدیرعاملی پرسپولیس هستیم، اون هم نوع ادبیاتی هستش که این آقا بکار برده…. آقای رسول پناه باید بدونی باشگاهی که شما مدیرعاملش هستی، مکتب و شعارش “اخلاق،درس،ورزش” هستش. پس قطعا شما لیاقت نشستن روی صندلی مدیرعاملی پرسپولیس نداری. به امید روزی که دکتر دادکان بزرگ مدیرعامل پرسپولیس باشه.
.
پاینده باد پرسپولیس کبیر ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
زنده باد هواداران ارتش سرخ ایران ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

سلمان

حرفهاش درسته فقط نادون نمیدونه که هر راستی رو نباید هرجا بگی الان با این کار خوش به حال شجاع شد.

جابر

هر چی بازیکن خوبه فراری داده. این دندان پزشک در حد مدیریت پرسپولیس بزرگ نیست. تیمو نابود کرد. آخه تو را چه به فوتبال. فقط گورتو گم کن برووووووو

جابر

دندون پزشک تیمو نابود کرد. لعنتی ایستعفا بده. تیمو نابود کرد این رسول پناه. مقصر همه اتفاقات شخص مدیریت باشگاهه. یکی نیست صدامونو بشنوه. آقایان وزارتخانه این رسول پناهو پرت کنید بیرون. تیمو نابود کرد.

دوستدار پرسپولیس

بااینکه از این مدیر خوشم نمیاد ولی حرفاش واقعیت هست (البته خیلی حرف زشتی زد که به هموطن های مازندرانی توهین کرد)دیدید که علی پروین هم تلویحی حرفهای ایشون رو تایید کرد تو رو خدا اینقدر تحساسی نباشید هیچ نامی بزرگتر از پرسپولیس نیست ببینید در نظر بگیرید توهمین سه تا بازی حیاتی آخر بخاطر اعتراض های بیجاش کارت قرمز می گرفت بازم اینجوری پشتش بودید

سعید

دوست عزیز هیچ نامی بزرگتر از مردانگی نیست. وقتی برای تیم از جان مایه میگذاری حق داری از ضعفهای تیم ایراد بگیری.
من هم اگر بازیکن پرسپولیس بودم این آدم بی تربیت و بد دهن و بی نزاکت را قبول نمیکردم.

عشق فقط پرسپوایس

هم شجاع و دندون پزشک هردو آنها خائین هستند دلیل نمی شود به دلیل بی ادبی دندون پزشک خیانت شجاع فراموش شود شجاع نامردترین بازیکنی هست به خاطر دلارهای قطری با وجود ۲ سال قرارداد ۱۶ مهر فسخ کرد و می دانست پرسپولیس در فینال می دانست ۳ بازیکن محروم بود تنها گذشت لعنت به شجاع و دندون پزشک برای من منافع باشگاه از استوری حمایت چندتا بازیکن و مربی دوست شجاع ازش حمایت کردن مهم هست کاش یحیی اقتدار برانکو داشت

سعید

دوست عزیز چرا نمیخواهید قبول کنید که شجاع یک انسان است خانواده دارد و زن و بچه و پدر و مادر…..
دوست عزیز برای شما برد پرسپولیس مهمتر است یا جان زن و بچه ات. برای شما رفاه خانواده مهمتر است یا بازی پرسپولیس. برای شما سلامتی و آینده بچه ات مهمتر است یا موفقیت پرسپولیس.
تیم قطری در حدود ۱۰۰ میلیارد به ایشون پیشنهاد داده ولی شجاع فقط چند میلیارد از پرسپولیس برای تمدید خواسته. وقتی آقای رسول پناه هیچ اهمیتی به رفاه خانواده بازیکن نمیدهد و از بازیکن میخواهد رفاه و آینده خانواده اش را به پای پرسپولیس بریزد.
خداییش خود شما بودید چیکار میکردید؟
شجاع برای تمدید با پرسپولیس از ۹۰ میلیارد گذشته بود ولی رسول پناه از چند میلیارد نگذشت تا هم خانواده شجاع در رفاه باشد و هم پرسپولیس یک بازیکن خوب را از دست ندهد.

امیر

دوست عزیز چرا الکی ازش دفاع میکنی پیشنهادش آنچنان عجیب و غریب هم نبود و قطعا بازم از این پیشنهاد ها براش میاد و باید حداقل تا فینال میموند تمام

محمد

سلام
بنظر من تو این شرایط قطعا مقصر اصلی مدیریت باشگاه و در راسشون رسول پناه بی خاصیته…
ولی متاسفانه شجاع هم وارد بازی شد که اونها طراحی کردن، شجاع باید بخاطر هواداران هم که بود کوتاه میومد و بعد فینال شفاف سازی و خیلی از اتفاقات رو برملا میکرد…
بهرحال تنها در این برهه این هواداران هستن که باید به داد تیم برسن…والا هم رسول پناه رفتنیه و هم بازیکنانی امثال شجاع…والسلام

رضا

ولی و زهرمار. ببندید دهنتون رو دیگه. چقدر پرروید شماها؟ هنوز از رو نرفتید؟ طرف فحش میده تو صورت بازیکن بعد انتظار دارید متعصب باشه بمونه؟!

محمد

دوست عزیز،‌بدون‌ که پرسپولیس تا ابد موندگاره…

محمد

تنها پرسپولیس میماند و بس…

صالح

چندروزه دارم میگم این آقامامور به ویرانی پرسپولیس شده وغافل ازاین هست که پرسپولیس خدارو داره راستی ازپیشکسوتهاخبری نیست عزیزان نمیخوان اظهارفضل کنند

Sh 4& 6

اینا هیچ وقت بخاری نداشتن!! تو این اشفته بازار فقط دنبال سهام هستن!! یو بوهایی فهمیدن راجب خصوصی شدن سرو کله شون پیدا شده!!! وگرنه جز بیرون گود نشستنو هیچی ازشون برنمیاد

تا 1400

کیسه کشی موقوف

پیام

خفه شو کیسه کش آشغال.تو زمین حیف پرسپولیس نمیشید باید هم از این زر زر ها بکنید که یک جور عقده ها و کمبوداتون رو جبران کنید.بدو برو تو همون طویله ای که بودی.دیگه این ورا پیدات نشه عوضی.

سورخ

جایکه بدنبال حقیقت و واقعیت باشیم احساساتی بدنبال این فرد یا آن فرد هستیم فقط باشگاه بزرگ پرسپولیس مهم بوده و هست افراد برای منافع شخصی همدیگر را متهم میکنند. این یعنی همان نفاق و حاشیه و بردن تیم و باشگاه بسوی ………. کاشت پول نبود تا بفهمیم که چه اشخاصی عاشق تیم و باشگاه هستند همانگونه که تیم با ۱۳ بازیکن به فینال آسیا رفت..

رشنو

چی میگی؟ طرف رسما ماموره. دست نشانده است از ستون پنجم بدتره بهد تو هنوزم از عشق و باشگاه پرسپولیس حرف میزنی. یارو اومده باشگاهو نابود کنه تو مث این که حواست نیست

معجزه یحیی و شیربچه های پرسپولیس

طرف رسما دیگه داره برنامه شو لو میده که ازطرف وزارت ورزش مامور به نابودی و پاشوندن پرسپولیس شده شما هنوزم از خواب ناز بیدارنشدید و حرفهای روشنفکرانه میزنید؟؟؟دیگه به چه زبونی باید بگه اقایون خانمها :
من اجیرشدم که ریشه های اصلی پرسپولیس رو بزنم و تا جاییکه هواداران بی خبرشون اجازه بدند پرسپولیس رو خالی و تهی میکنم از چی داری حرف میزنی دوست عزیز؟

ممدقرمزی

من فکرمیکنم رسول پناه چون میدونسته رفتنیه اومده همچین کاری کرده وگرنه هیچ آدم عاقلی این کارونمیکنه.

رضا ضد کیسه

آقا هیچ بزرگتری نیست به این مسخره بازی اینها خاتمه بده ، تا امروز ظهر هواداران برضد شجاع بودند با این مصاحبه همه دویدند سمت شجاع ، بابا یکم سنگین باشین اینقد بنده بازیکن نباشین ، مگه همسر رونالدو نگفت هرکس بخاطر رونالدو منو فالو کرده الان آنفالو کنه و بیش از هشتاد درصد فالوراش رفتند خب شما هم برید شجاع رو آنفالو کنید و نشون بدید بازیکن که به پرسپولیس پشت می‌کنه ارزش نداره این باشگاهست که ارزشمنده ، بازیکنان هر کاری دلشون میخواد با احساس هوادار و باشگاه میکنند و هواداران کماکان تو پیچ بازیکن هستند به التماس کردن ،بس کنید دیگه نشون بدین شجاع بخاطر پرسپولیس ارزشمند بود ولی الان هیچی نیست ، تا بعدش طومار این رسول پناه رو هم بپیچونیم و نشون بدیم تیم نیازی به مدیریت و بازیکن پرحاشیه ندارد

رسول

خاک تو سرت با این سرپرستی که تو داری اینقدر که تو خطرناک هستی کرونا خطرناک نیست . تو همونی هستی که به آقای انصاری فرد خیانت کردی.زمان ثابت خواهد کرد که تو و عرب بدترینها بودید . شرم بر تو و همراهانت

لاو

یعنی هنوز ثابت نشد به شما چه کار کنه دیگه این احمق باور کنید شماها

عسل

کیسه کش عوضی بیا گمشو برو دیگه چی از سر ما میخوای

sixali

دقت کردید رقیب ۳ تا عضو پولدار تو هییت مدیره داره تازه مجلس میگه باید بازم اضافه بشه این طرف ما هم با این مردک دلقک رسول پناه و اون استقلالی رغبتی هیچی اینم وضعمون هر روز یه مسخره بازی
قبل از اونم که دوره احمدی نزاد دیدین که چه کردن با ما
تازه دارن نادری رو هم از ما میگیرن
هدف رسول پناه نابودی پرسپولیس
بترسید از روزی که ما خصوصی بشیم دیگه هیچکسی جلودارمون نیست

6ali

هوادارا هوشیار باشید تو این دعوا مقصر رسول پناه شک نکنید ولی شجاع هم بی تقصیر نیست که شرایط تیمو درک نکرد قدرت ما به این که متکی به فرد نیستیم مثل کیسه
این نیز بگزرد فقط انرزی مثبت بدید
بزرگترین عشق دنیا پرسپولیس کبیررر

رشنو

تکلیفو روشن کن. کدوم مقصرن. شجاع تو تیمی بمونه که سرپرستش میگه مازندرانی ها …؟ خودتون بودین چکار میکردین. طرف ماموریت عرب و تکمیل کرد

مرتضی

این آدم اتفاقا بهترین مدیره ولی چون روراست و صادقه و اهل دلالی و مافیا نیست میخوان خرابش کنن … در ضمن در مورد مازندرانی ها دقیقا راست گفته

رضا

دهنتو ببند بی شعور. رسول پناه بی شعوره تو از اون بی شعور تر

پرسپولیس

معلومه کیسه کشی ، در ضمن عن مازندرانی ها رو کمتر بخور

فواد

توروخداب همدیگه توهین نکنیم.ماهمه برادروبرابریم.منی ک بندریم داداشی ک لره،ترکه،بلوچه،فارسه ،عرب اهوازه همه وهمه برادرایرانی هم هستیم.دم همتون گرم ناراحت نباشین پرسپولیس کبیربه راه خودش وموفقیت هاش ب فضل الهی ادامه خواهددادوامسال بی شک قهرمان آسیاییم.ب شرط حرمت وحمایت.

مرتضی توکلی

چته؟؟؟ نکنه وقتی اومدی مازندران کاری باهات کردن که عقده شده برات؟؟؟؟ حیف ننه و بابات که اگه برا قاطر اینقدر زحمت کشیده بودن الان فهمیده تر از تو بود

Z

وقت قلم پاتو که تو شمال گذاشتی مازندرانی ‍‍ا بشکونن میفهمی عقده ای کیه بی شعور

سپهر

آقا چرا به مازندرانی ها توهین میکنی مگه پرسپولیس کم مازندرانی داشته

علیرضا

زر مفت میزنن داداش..همه ایران سرای من است

ممدقرمزی

من واقعٱشوکه شدم نمیدونم آخه کدوم آدم عاقلی میادپیش خبرنگارهاهمچین حرفهایی بزنه خودشم ضایع کنه این یاواقعٱنمیفهمه یاازاین کارهدف ومنظوردیگه ای به غیرازقضیه شجاع داشته الان بیشتربازیکنهاازشجاع حمایت کردننداین یعنی رسول پناه وقبول ندارن بااین افتضاحی که به بارآورده تنهاراهش رفتن واستعفادادنه چون دیگه فیلم ونمیتونه تکذیب کنه. من خودم میگفتم به غیرازوعده های بیخودی دادن به نسبت عرب وانصاری فربدکارنکرده ولی واسه خودم متاسفم که نمیدونستم همچین شخصیتی داره.آقای وزیرتحویل بگیررفیق صمیمی و دندانپزشک خودتو آبروریزی کرد.

زنگنه

هیچ شکی نیست که رسول پناه بدرد پرسپولیس نمیخوره ولی بنظرم موندن شجاع تو تیم دیگه درست نبود و بهتر که رفت اینا بیشتر از اون چیزی که میباید بزرگ شده بودن

رشنو

چار پنج تا بازیکن الکی الکی از دستمون رفت. کی گورشو گم میکنه این بیشرف بی حیثیت مامور بی کفایت رقیب حقیر

سجاد

آقای به اصطلاح محترم سلام
سریعا گورتو گم کن خواهشا
توی حیف نون آب به آسیاب چه خری
میریزی
لعنت به تو ودارودستت

فقط پرسپولیس

واقعا نمیفهمم چرا یه مدیر باید انقدر بی عقل باشه که بیاد به همچین حرفایی بزنه.. اصلا تو با هرکس مشکلی داری چرا باید علنی کنی؟؟؟ شجاع هر طوری هم باشه تو نباید خرابش کنی ور موردش بد حرف برنی.. یعنی چی سمه؟؟؟ سم تویی که تیمو بهم ریختی.. من با وجود همه دلخوری و ناراحتی که از شجاع دارم اما منکر بی کفایتی مدیریت هم نیستم

رشنو

واقعا نمیفهمی؟! طرف شغلش اینه ماموریتش اینه واسه این کار پول میگیره.

ارتش سرخ

خدا ازت نگزره مردک همه رو فراری دادی با این شیوه مدیریتت میخواستی یحیی رو هم خراب کنی که تیمو متلاشی کنی
بدون باید یه روزی جواب کاراتو بدی اهو و نفرین ملیونها هوادار پشتت خواهد بود دندون پزشک غلابی

پرچمت ما را کفن ای پرسپولیس کبیر

سم تویی که با کمک بازوهای رسانه ییت داری جو تیم رو بهم میریزی مرتیکه مزخرف!!!!
قاطعانه قسم میخورم فیلم با هماهنگی خودش گرفته شده تا به وقتش فراری دادن شجاع رو توجیه کنه
خدا رو شکر که ربیع خواه و کمال استوری گذاشتن از شجاع حمایت کردن تا یه دروغ دیگه از این مدیر بی خاصیت اجیر شده رو بشه

امیر1366

رسول پناه از بیکفایتی و بیمسئولیتی به نفهمی و بیشعوری ارتقا درجه یافت.
بچه بودیم میگفتن بیسواد فهمیده داریم دکتر هم داریم بیشعور. من باورم نمیشد. قدیمیا الکی حرف نمیزدن.

1010364

رسول پناه حیا کن پرسپولیسو رها کن دروغ پناه حیا کن پرسپولیسو رها کن

ارتش سرخ

در اینکه رسول پناه باید بره شکی نیست . ولی از قضا صحبتاش راجب شجاع به نظرم درسته .

تا حالا فک کردین چرا بقیه بازیکنا مثل امیری و سید و کمال و بقیه مثل شجاع اینقدر یاغی بازی در نیاوردن اونم تو این شرایط قبل فینال

پرچمت ما را کفن ای پرسپولیس کبیر

برو تو طویله ت
حالا خوبه همه بازیکنا اراجیف اینو تکذیب کردن

رشنو

حرف مفت نزن فینال ای سی ال و از کسی داری که بعد از بازی ییهوش شد رفت بیمارستان.

ساسان

هواداران پرسپولیس فقط اتحاد و آرامش تیم حواستون باشه ، فقط اتحاد وپرهیز وبی احترامی به هیچکس تا فینال آسیا

Sh 4& 6

واویلا!!!!! چه خبره تو این باشگاه!! اینه وضعیت فینالیست اسیا!! اخه مدیر بیشعور اصلا حرفا تو درست باید اینجور بیای رسانه ای کنی!!! تو چی از مدیریت میفهمی اخه. تو دست نشونده همون وزیری که الان تیم کیسه شده گل و بلبل تیمی هم که ابروداری کرده شده این !!!! خدا ازتون نگذره به روز خوش بعد قطر برا هوادارا نذاشتین