
فوتبال جنوب
فولاد خوزستان در بازی برابر استقلال دوغایب دارد
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت : در بازی مقابل تیم فوتبال استقلال تهران ازهفته شانزدهم لیگ برتر دو بازیکن کلیدی و مطرح خود را بدلیل محرومیت ومصدومیت دراختیار نداریم .
ˈ حسین ابن قاسم ˈ درگفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت : در این بازی ˈ شهاب کرمی ˈ را به علت محرومیت و ˈ لئا ندروپادوانی ˈ را به دلیل مصدومیت دراختیار نخواهیم داشت و به جای آنان از بازیکنان جایگزین استفاده خواهیم کرد .
شهاب کرمی در خط میانی و لئاندرو در خط دفاع توپ می زند.
وی اضافه کرد : دیگر بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان برای مقابله با تیم استقلال تهران که در روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود مشکلی ندارند.


