اخبار مربیان

فرصت گل‌محمدى به مسئولان باشگاه پرسپولیس/ تأکید بر حفظ ۳ بازیکن

سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس که از عملکرد این باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات راضى نیست تا اواسط هفته جارى به مسئولان پرسپولیس فرصت داده است تا خواسته‌هایش را برآورده کنند.

به نقل از تسنیم، ناکامى در جذب بازیکنان موردنظر یحیی گل‌محمدى همچنین مهره‌هاى کلیدى تیم اصلى‌ترین موضوعاتى است که موجب نگرانى و نارضایتى سرمربى باشگاه پرسپولیس شده است.

گل‌محمدی از مسئولان باشگاه درخواست کرده مهره‌هاى تأثیرگذار تیم حفظ شوند. بعد از بیرانوند گفته مى‌شود احتمال جدایى علی علیپور، وحید امیرى و مهدی ترابى هم قوت گرفته که گل‌محمدى با فروش این بازیکنان مخالف است.

از سویى مسئولان باشگاه نتوانسته‌اند در جذب بازیکنان موردنظر گل‌محمدى خصوصاً دانیال اسماعیلى‌فر و رضا اسدى موفق عمل کنند. این موارد باعث شد گل‌محمدی در نشست خبری بعد از دیدار با استقلال از مسئولان باشگاه پرسپولیس انتقاد کند و بگوید آنها در خواب خرگوشی هستند.

گفته مى‌شود یحیى تا اواسط هفته منتظر اقدامات تأثیرگذار باشگاه براى تقویت تیم مى‌ماند و اینکه خواسته‌هایش برآورده خواهند شد یا خیر.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
9 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
امیدمهرانی

یحیی خان دربی روبا ارنج چرتت به باخت دادی و آبرومون بردی دیگه دوباره داری یه حاشیه درست میکنی اول پول این بازیکنا بدن و اینارو تمدیدکنی و پول برانکو بدید نه که چسبیدی و خطونشون بکشی بازیکن میخام!!! تیم عالیه همینا بمونن وپول برانکو بدن واقعا عالیه مطمئن باش بازیکن هم میگیرن نیازی به خطونشون نداره ؟؟؟ میبینی اوضات خراب شده دنبال بهونه میگردی برو بسلامت بازیکن هم بگیرن بعیده شما آسیاازگروهت بالا بری

فقط پرسپولیس

هر بازیکنی که تو لیست پرسپولیس بوده داره میره سپاهان.. خیلی عجیبه..ازین شله زردا لاشخورتر وجود نداره.. خاک بر سر مدیرای ما

alid66

به شخصه معتقدم که اگه هیچ بازیکنی نیاد ولی اسکلت تیم حفظ شه بازم هیچ تیمی حریف پرسپولیس نیس چیزی که پرسپولیس کمک کرده این چند ساله ثباته اسمایی که الان برای پرسپولیس مطرحه هیچکدومش در حد این تیم نیستن نه مرادمند در حد دفاع وسطای ماس نه مغانلو که از ۱۲گلش ۷تاش پنالتی بوده و الکی گندش کردن در حد علیپور و حتی عبدیه و نه نعمتی در حد نادریه و نه قاسمی نژاد که گوش چپه در حد وحید و ترابیه فقط با اومدنشون ثبات از پرسپولیس میگیرن البته که اگه اسماعیلی فر میومد و شیری دک میشد و مظاهری اضافه میشد خوب میشد الانم اگه نیان تیم ما فقط ی گلر خوب، دفاع راست خوب که متاسفانه دیگه تو بازار موجود نیس و ی فوروارد خوب میخاد در سایر پستا اگه بازیکن اضافه شه فقط الکیه و ثبات از بین میبره و تیم تو حاشیه میره امیدوارم یحیی به این نکات توجه کنه تیم تیم خوبیه و فقط ثبات میخاد همین دربی اگه نادری مصدوم نمیشد و اوساگونا با اومدنش تیم ۱۰نفره و استقلال ۱۲ نفره نمیکرد به راحتی در وقت عادی استقلال برده بودیم

افسانه ۱۳دلاور

اگر نشستید که این هیات مدیره خیانتکار بدون دعوا و درگیری و اعتراض هوادار قدمی در جهت حفاظت از پرسپولیس بردارد کور خوانده اید سناریوی اینها از مدتها قبل مشخصه و قابل تغییر نیست هوادار ساکت بنشینی میراث برانکوی کبیر بر باد فنا خواهد رفت

1010364

رسن علیپور ترابی امیری نعمتی کمال احمد شجاع عالیشاه نادری همه بازیکنای اصلی باید حفظ شن و ربیع خاه روستایی و اوساگونا جدا شد و مغانلو اگه نشد ال کثیر و یه دفاع راست بهتر از شیری علی شجاعی و رضا اسدی جذب بشن محمد حسین مرادمند هم میتونه بجای سیدجلال جذب بشه چون سید جلال دیگه رفته تو چهل سال و فوتبالش دیگه تموم شده تو بازی با کیسه هم رو سرعت قایدی و دیاباته جا می موند همش

عشق پرسپولیس

از قرار معلوم جناب گلمحمدی با سپاهان بسته وداین ادا اطوارارو را انداخته که بگه بله تقصیر مدیران باشگاهه. به شخصه از رفتن گلمحمدی به هیچ وجه ناراحت نمیشم. به خدادقسم منم مربی این تیم بودم امسال قهرمان میشد. متاسفانه عدم تمرکز ایشان باعث باخت دربی شد. الانم بازیکنای مدنظرمون رو داره میفرسته سپاهان. آقای گلمحمدی شما برا همیشه منفور خواهی شد. ما نباید التماس بکنیم این شمایید که باید التماس بکنید. به نظرم وحید هاشمیان یا مهدوی کیا بهترین گزینه برا هدایت تیمن. بخدا خیلی با سوادتر از امثال گلمحمدین

پرسپولیس یعنی غیرت

خریدهای سپاهان مشکوکه تمام لیست یحیی هست اگر اتفاقی افتاد و یحیی را در سپاهان دیدید تعجب نکنید

علی 64

چقد دیگه تو خوابین هواداره تهرانی توهم انگار خوابی بلند شین بریم دم در باشگاه یه کاری بکنید اینا دارن پرسپولیسمون رو نابود میکنن

اميد

بزار خیال تو راحت کنم یحیی جون ! این وزیر پرسپولیسی مون طبق عادت سالیان گذشته یه … رو میزاره راس کار که نه تنها بازیکنی جذب نکنه بلکه همه رو هم فراری بده ! درست تا زمانی که همه بازیکنان خوب جذب تیمهای دیگه شن ! بعد سرپرشت موقت استعفا میده و فرد جدید دیگه فرصتی برای بازیابی تیم نداره و دست مربی تو پوست گردو ! ما چهارساله عادت داریم به این اتفاق چیز تازه ای نیست ! الان طوری شده که فدراسیون حاضره جام جهانی نریم ولی پرسپولیس به پنجمین قهرمانیش نرسه چرا که خیلی ها از نون خوردن میفتن !