اخبار استقلالاخبار لیگ برتر و حذفیاسلایدر

فرار استقلال از شکست مقابل مس در آزادی / فرصت پرسپولیس برای حمله به صدر

تیم فوتبال استقلال در جریان هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران برابر مهمانش مس رفسنجان ۲ بر ۲ متوقف شد.

تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار خود در سال جدید از ساعت 19 امروز (شنبه) در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی مقابل مس رفسنجان صف‌آرایی کرد و به تساوی 2 – 2 بسنده کرد. سجاد شهباززاده (3) و سعید واسعی (46) برای مس و گوستاوو بلانکو (16 و 51) برای استقلال گلزنی کردند.

مس در این بازی دو بار جلو افتاد و فرصت برتری داشت که هر دو بار گل تساوی را دریافت کرد و گل دوم با اشتباه حامد لک به ثمر رسید.

استقلال با این مساوی ۴۷ امتیازی شد و حالا پرسپولیس این فرصت را دارد که با پیروزی در بازی فردا (یکشنبه) مقابل گل‌گهر به یک امتیازی استقلال در صدر جدول رده‌بندی برسد. مس رفسنجان هم با ۲۶ امتیاز در رده دهم قرار گرفت.

شرح‌ گل‌ها:

حرکت انفرادی سجاد شهباززاده مقابل روزبه چشمی با عبور از این بازیکن و ضربه‌ای زیبا به زاویه موافق همراه شد تا دروازه استقلال در همان ابتدای بازی باز شود.

گوستاوو بلانکو روی ارسال دقیق ابوالفضل جلالی با ضربه‌ای سر دروازه حامد لک را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

روی توپ‌ربایی سجاد شهباززاده، او توانست با حرکتی تکنیکی وارد محوطه جریمه استقلال شود و پاس رو به بیرون بدهد. سعید واسعی هم با کنترل سینه و در ادامه ضربه‌ای محکم دروازه استقلال را برای بار دوم باز کرد.

ارسال بلند و بی‌هدف آرمین سهرابیان از نزدیکی نقطه کرنر روی تعلل حامد لک که تصور کرد توپ از بالای دروازه بیرون رفته با دفع ناقص دروازه بان مس مقابل بلانکو قرار گرفت تا مهاجم استقلال دروازه مس را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
14 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
هادی

گل دو کیسه مردود بود فرار کیسه از شکست با کمک داور فکر کنم کمک داور بازی که پرچم نزد همون کمک داور دربی بود که پنالتی رو عیسی رو پرچم نزد

مهدی پرسپولیس عشق آخر وتمام زندگیم

آقای حامد لک نا سلامتی دروازه بانی امروز مس به خاطر شما مساوی کرد من یادمه پارسال هم عین گل اول کیسه امروز اومدی از دروازه جلوتر نور افکن‌چنان شوتی بهت زد وگل خوردی اینم‌ از امروزت

Mark

تازه اولشه…… هفته دیگه آلومینیوم ترتیب جواد چکش رو میده

پرسپولیسی

دفاع کیسه زیاد هم مالی نیست.خیلی از تیمها ازش رد شدن.باز امتیاز میده

حسین

انشاءالله با پیروزی بر گل گهر همین روزا از کیسه سبقت بگیریم

فرحانی

با شپاس از مدیریت سایت .فارغ از نتیجه مدعیان در رتبه های بالای جدول .باید هر بازی باقیمانده در لیگ برتر و جام حذفی را حکم فینال برای باشگاه پرسپولیس داشته باشد .متاسفانه با مصدومیت دست آقای بیرانوند حداقل سه الی چهار بازی را با گلرهای جوان باشگاه باید میدانداری کند که آقای سیدجلال حسینی در نحوه تاکتیک دفاعی و چیدمان بازیکنان دفاع نگاه ویژه ای داشته باشد .و مهاجمان هم باید گلهای زیادی به تیم های حریف بزنند . الان کلین شیت مهم نبست بلکه برد با گلهای زیاد که حداقل بالای ۳ گل به حریف بزنند تا درصورت دریافت یکی دو گل بتوان پیروز از هر نبرد بیردن آید ‌ .باز هم سپاس از مدیریت اندیشمند و فرهیخته سایت.

علی ایلام

فردا باید اینقدر حمله کنیم که هم ببریم هم فشار رو دروازه بان حس نشه

بهمن نوری

امیدوارم فردا ببریم.بهترین فرصته!

پرسپولیسی

سوتی دادن‌های حامد لک تمامی ندارد. با همین کارها یک قهرمانی را از پرسپولیس گرفت مخصوصا اون گل دقیقه اول از صنعت نفت در ابادان. اگر سوتی نمی‌داد مس بازی را برده بود

حامیییی

حامد لک به درد جرز دیوارم نمیخوره.. آخه مگه میخای مرغ بکیری؟؟

amir

باور کنین باری فردا یک بازی ۶ امتیازی هستش . باید ببریم هر طور شده چون استقلال جلو آلومینیوم و شمس آذر و تراکتور امتیاز از دست میده ببینین کی گفتم.

علیرضا

بله آقوی نکونام. وقتی تیمت حجومی بازی کنه هیچ حرفی واسه گفتن نداری. شانس آوردی نباختی استقلال هیچی نیس

محمد

کیسه لجن هیچ گوهی نیست

هادی

اخخخ اخخخ چه فرررصتی خداااا. انشاا.. که ببریم خدایا