نقل و انتقالات پرسپولیس

فخریان – پرسپولیس در گروی رضایتنامۀ میلیاردی

با وجود اخبار متعدد اما شاید پیوستن بازیکن شمس‌آذر به پرسپولیس منتفی شود.

مجتبی فخریان، بازیکن تیم شمس‌آذر قزوین یکی از اهداف نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس در تابستان امسال به حساب می‌آید.

در حالی که گفته می‌شد کار پیوستن این بازیکن به پرسپولیس تمام شده اما اخبار از این حکایت دارند که شاید این انتقال صورت نگیرد.

در صورتی که پرسپولیس طی امروز و فردا نتواند مبلغ رضایتنامه فخریان را به حساب شمس‌آذر واریز کند پیوستن این بازیکن به جمع سرخ‌پوشان منتفی خواهد شد.

گفته می‌شود پرسپولیس برای دریافت رضایت‌نامه او باید مبلغی در حدود ۲۰ میلیارد تومان بپردازد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
22 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Perspolis The Great

میگن درویش بهش گفته اگه پرسپولیسی هستی خونه پدرت رو بفروش رضایتنامه ت رو بگیر و بیا
ایشون و باشگاهش هم به درویش گفته بیا

Ahmad

بجای سقف هزینه باشگاها باید برای بازیکنا سقف دستمزد بزارن نه برای ایران تنها بلکه برای فوتبال
دنیا فیفا باید قانون بزاره الان باشگاه سعودی اصلا
عربی نیست همش اروپایی سطح اول دنیا هست
حالا اون باشگاهی که نمیتونه همچین هزینه ای بده
بایدچکار بکنه اصلا عادلانه نیست حتی باشگاهای
بزرگ دنیا هم نمیتونن دستمزدی که سعودی به
بازیکن میده بپردازند تابتونن بازیکنو نگه دارند
توایران هم الان عادت شده که هربازیکنی هر
مبلغی دلش خواست برای دستمزدش اعلام کنه

پرسپولیس همیشه قهرمان

خب شما ندین سپاهان می‌بره جمع کنید این ملیجک بازوی شدین دلال قیمت بالابر بازیکنان…درویش میخواد با فرمون پارسال جلو بره خودش جمع کنه بره خب معلومه تیم‌های دیگه بازیکناشون مفت نمیدن

کاوه

ای بابا عادت کردیم ما هر بازیکن که بخواهیم رو بگن تمام کردیم و در آخر سر از سپاهان یا تراکتور دربیاره با درویش همینه

لشکری _ بندرجاسک

خدایی همچین بازیکنی ۲۰ میلیارد حق باشگاهشه

فرهاد

هوادار پرسپولیس با ارکان مدیریت تیم دشمنی نداره! فقط فراموشکار در رفتن بازیکن و مربی ستون تیمش و جذب افراد بی کیفیت نیست!
پرسپولیس بازیکن باکیفیت باتجربه و جوون آینده دار میخاد!

Sampishro

شمابگو5میلیاردکی میده؟ درویش؟ اون برای سه تاازستاره های تیم حاضرنشد20میلیاردبده اونوقت بابت این جوان بخواد20میلیاردبده؟خوبع ازجیبه لانه عقربش نمیخوادبده اگردرویش باشه میگه 15میلیون اونم تو15قسط یک میلیون تومنی ب۶دازتمرین بایدچمن اب بده وروزی 2ساعتم توبوفه ورزشگاه کاظمی بایسنه نوشابه وتخمه بفروشه
خداعاقبت ماازدست این ادمآی نظرتنگ به خیرکنه

ناصرپرسپولیسی

درویش فرمول سال قبل خودشو داره .مشکل شو خودش حل کنه .رضایتشو خودش بگیره .ما جذب میکنیم اسکول پ تو چی ای ؟کشک
بعد مثل سال قبل یک فصل شاهد درخشش لیموچی و ترابی و غیره باشیم
چرا این درویش لعنتی نرفت

لشکری _ بندرجاسک

پس فردا همین کیسه همین پول میده یا شله زرد و سوراختور بیشترشو هم میدن میگیرنش و یک سال حسرتش میمونه واسه ما هواداران پرسپولیس، درویش و بانک شهر عین خیالشون هم نیست اولویت اول تا دهم اونا پرسپولیس نیست اینم نمونه اش ، درویش و احمدی بانک شهر خدا گم تون کنه

لشکری _ بندرجاسک

بخدا که این درویش بی عرضه دشمن پرسپولیسه و هر روز باید حال و احساس میلیونها هوادار از دست این بی عرضه خراب بشه ؛ دردمونو به کی بگیم

روزبه

ما بازیکنی می خواهیم که بتونه تو جو وحشتناک یک بازی سنگین دوام داشته و بازی رو برای ما دربیاره یکی مثل ترابی . صرف اینکه یک بازیکن تونسته به ما گل بزنه و یا به استقلال گل بزنه که نشد دلیل که حتما بازیکن خوبیه !!!! متاسفانه ما هواداران احمقی هم داریم که فکر می کنند چون یک بازیکن در استقلال یا سپاهان بازی کرده نباید جذب بشه . در دنیای امروز فوتبال پول حرف اول را می زند . ما بازیکنانی مثل حردانی و یا نورافکن و یا محبی در تیم کم داریم که می توانند مثمر ثمر باشند . ما بازیکنانی نیاز داریم که بتوانند از حریف مستقیم خود عبور کرده و موقعیت ایجاد کنند . ۲۰ متر جلوی بازیکن ما خالی است ولی نفوذ نمی کنه

انوش

درویش کلاً عاشقتم…. چند قرن هم بگذره این هنوز تو جو سقفه. 

رضا

باز این درویش شروع کرد به حماقت سالای گذشته. آقاجان سقف مقف دیگه کشکه باید تا میتونید بازیکنای بگیرید که دیگر تیمای مدعی هم دنبالشونن..اگر چه کل لیگ ایران را هم بگیرن باز جای بازیکنی مثل ترابی در زمین خالی هست

جبار

تادرویش هست همینه

علیرضا

,باز شروع شد!!!!

آرش راد

ای لعنت بهت درویش باز عصاب خورده ای تیم بستن ما شروع شد یه بازيکن جوون 21 ساله که تحرک میتونه بده اول دو سه روز چو میندازن تموم کارای انتقال بعد میگن فقط رضایت نامشو موندیم پس اون بانک شهر چه غلطی میکنه مگه نگفت بودجه خوب کنار گذاشتیم تو نفوذی چه ………میخوری الان که ده هزارتا خبر کار شد پیوست میگن باشگاه مبدا پول رضایت نامه میخواد الان شله زرد ترتر و کیسه سریع میرن رضایت نامه پرداخت میکنن باز هایجک میشه بازيکن معلوم باشگاه مبدا رضایت نامه میخواد مگه همه باشگاه مدیر بی عرضه دارن مثل ما که مفت بازيکن بدن رقبا

قرمز

بخریدش هم فخریان هم شبانی که گل زده بود به استقلال اونم بازیش خوبه

مهدی

به استقلال خیلیا گل زدن امسال همرو باید بکیریم؟

هادی پرسپولیسی

برید دنبال بازیکنان درست و حسابی بازیکنانی که بتونن بازی در بیار باشن این بیاد مطمئنا فیکس ذخیره خواهد بود دو سه بازیکن درست و حسابی بگیرید

لشکری _ بندرجاسک

هم جوونه وآینده دار و هم کیفیت خوبی داره و هم قلبا پرسپولیسیه ، خرید همچین بازیکنی ضروریه ، اوایل که مشخصه ذخیره میشینه ولی کم کم از تک فرصتای حضورش در میدان قطعا استفاده میکنه و خودشو به مربی تحمیل میکنه چون بازیکن توانمنده

نوید

حالا حتما باید بره تو تراکتور و فولاد و اونجا بدرخشه و بعد مجبور بشیم با یه رقم نجومی و التماس به تیم بازیکن بیاریمش؟

پویان

کلا ما چند ساله تو گرفتن بازیکن خوب به رقبا میبازیم پارسال هم تو گرفتن باختیم هم تو دادن بازیکن T امسال هم تا این کربلایی هست بازیکن خوب نمیتونیم بگیریم.