مصاحبه هانقل و انتقالات پرسپولیس

فخریان: با پرسپولیس به توافق نهایی رسیدم / از رقابت با دورسون و علیپور واهمه ندارم

مجتبی فخریان، مهاجم جوان شمس‌آذر تایید کرد که با باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده به توافق نهایی رسیده است.

مهاجم 22 ساله شمس آذر چند روز قبل جلسه ای با باشگاه پرسپولیس برگزار کرد و به دلیل پیشنهاد پایین مالی دو طرف به توافق نرسیدند اما درنهایت با بهبود پیشنهاد توافق بین این بازیکن و باشگاه پرسپولیس انجام شد.

فخریان در مصاحبه امروز خود این موضوع را تایید کرده است. فخریان در گفتگو با ایران ورزشی تایید کرد این توافق صورت گرفته است:

‌قبول‌ داری 4 گل برای یک مهاجم در 20 بازی کم است.
کم که هست اما با احتساب این مسأله که دو بازی هم انجام ندادم و بعد هم مصدوم شدم به هر حال روی فوتبالم تأثیر‌گذار بود.

‌در چند بازی اخیر افت هم داشتید.
کلاً بعد از 5 هفته‌ای که نباختیم و خیال‌مان بابت نیفتادن راحت شد شاید بعد از این مسأله با خیال راحت‌تری بازی کردیم. به همین دلیل شاید این مسأله روی عملکرد امتیازگیری‌مان تا حدودی تأثیر‌گذار بود و جایگاهمان کمی تنزل پیدا کرد. سرمربی‌مان خیلی با بازیکنان درباره این موضوع صحبت کردند که فاصله‌مان با تیم‌های بالای جدول حتی با تیم رده هفتم و هشتم زیاد نیست. به همین دلیل تأکید داشتند که بازی‌ها را ببریم چون می‌توانستیم تا رده هفتم و هشتم بالا برویم که متأسفانه این امر میسر نشد. هر چند خیلی مسائل هم در این بین دخیل بود.

‌واقعاً با پرسپولیس به توافق رسیده‌ای؟
توافق نهایی صورت گرفته و فقط امضا مانده.

‌رقبایی مثل دورسون و علیپور خواهی داشت.
من فکر خیلی از مسائل را کرده‌ام و دوست داشتم خودم را به چالش بکشم و برای موفقیت در یک تیم بزرگ سعی کردم نیمه پر لیوان را ببینم و از چیزی واهمه ندارم. به همین دلیل این گونه فکر کردم که طوری در پرسپولیس بدرخشم که در این تیم ماندگار شوم. سهمیه زیر 23 سال هم محسوب می‌شوم و21 ساله هستم.

‌البته بازی در تیم‌های پرطرفدار خیلی سخت‌تر است.
از دوستانم در پرسپولیس درباره آقای کارتال پرسیده‌ام و خوب می‌دانم که ایشان به لحاظ فنی مربی خیلی قوی هستند و البته این سختگیری که دارند را هم خیلی می‌پسندم. مثلاً وقتی می‌گویند اگر ده دقیقه هم فرصت به بازیکنی بدهند باید در آن دقایق بهترین بازی را انجام دهد، واقعاً درست است. با چند تن از بازیکنان جوان پرسپولیس رفیق هستم و بین بازیکنان باتجربه پرسپولیس با آقا وحید سلام و علیک دارم. در شمس‌آذر شماره 11 بودم اما واقعاً برای حضور در پرسپولیس فکر شماره پیراهن و بقیه مسائل را نکرده بودم.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
23 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد

فخریان بیستر یه وینگر هستش و توی وینگر چپ و راست خوبه. برای مهاجم نوک بودن خوب نیست

پرسپولیس عشق اخر زندگیم

امسالم این درویش هستش متاسفانه وتیم حوب بسته نمیشه

پرسپولیس عشق اخر زندگیم

این درویش عوضی به جای گرفتن قلی زاده مغانلو لطفی اغاسی صادق محرمی یکی دوتا خارجی خوب رفته سراغ بازیکنهایی که الان تجربه لاززم برای بازی تو تیم بزرگی عین پرسپولیس را ندارن بی شرف میگه قلی زاده خوش رضایتنامه بگیره مگه میشه شما باید بری دنبال بازیکن‌ بیلریش نه بازیکن دنبال شما

Perspolis_6

به نظرم پرسپولیس باید در هر خط یک بازیکن تمام عیار بگیره تا عیار تیم بالا بره .
منظورم این هست که بازیکنان خوب تا می‌تونه بگیره اما چند تا میدان دیده جهانی حداقل یکی در هر خط بگیره….کاری که تیمهای سعودی میکنند.

mehdi

تمدید با عالیشاه

پرسپولیس ۱۰۰۰۰۰۰میلیارد آتیشه تبریز

منفی این عقده های تاسیون میدن ها حواستون جمع باش الکی بهم نپرید

پرسپولیس ۱۰۰۰۰۰۰میلیارد آتیشه تبریز

سن الله واهمه داشته باشخب معلوم نباید واهمه داشته باشی ، اینجا پرسپولیس باید سطحت بالاتر از ستاره هامون ببری وگرنه بدردمون نخواهی خورد حواست جمع باش مثل یاسین وا ندی ❤️❤️❤️خوش اومدی امیدورام آینده درخشانی داشته باشی و سالها برامون بدرخشی پسر ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

جایگاه۳۶

بازیکن آینده دار و چهارچوب شناس در کنار این جوانان باید بازیکن كارآمد جذب شه امروز صحبت بود درویش بی خاصیت گفته خود قلی زاده رضایتش بگیره باز شروع کردی مردک این مدافع آلانیا اسپور معلوم نیست جذب شه درویش نزار تو استادیوم شعارهایی بدیم… حمید استیلی باز داری بازی در میاری کاری نکن دوباره با گریه قهر کنی صبر هوادار تمام شده

پسر شجاع

شمایی که دارین تعریف و تمجید می‌کنید و به انتقادها منفی می‌دین ، وژدانأ بازیکنی که توی یه تیم معمولی وتوی۴۰ تا بازی ۷ تا گل زده به درد تیم بزرگی مثل پرسپولیس می‌خوره آخه ؟؟؟
دیگه وای به حال وقتی که بیاد توی یه تیم بزرگی مثل پرسپولیس و داخل این جوّ وحشتناک قرار بگیره ببینین چی میشه
البته بنده خیلی کوچکتر از اونی هستم که بخوام نظر بدم ولی
خداوکیلی یه کمی منطقی باشیم و سعی کنیم از عوامل تیم انتظار خیلی بیشتری داشته باشیم تا اونا هم یه تکونی به خودشون بدن

نعيم

شمادرست ميگى ولى تيم هم مهاجم درجه يك ميخوادوازيه طرف بازيكن جوون وپرانگيزه هم نيازداره هردوش مكمل همديگرهستن

پسر شجاع

شب دراز است و قلندر بیدار

شیر ازبک

زمان ثابت میکنه هواداران چقدر ساده و کم توقع شدن

پرسپولیسی

این بازیکن سهمیه زیر ۲۳ سال هست.و جوان خیلی خوبیه.جایگزین خوبی برای آل کثیر هست.تجربه لیگ هم داره.

مگر پرسپولیس برانکو با چند بازیکن جوان شروع نکرد.چه تیمی شد.

نعيم

خداروشكر خوش اومدى

محمد

بابا مفت نمی ارزه من خودم قزوینی هستم از اینکه همشهری ام رشد کرده خوشحالم ولی اصلا درحد جوانان پرسپولیس هم نیست بایه‌گل جوگیرشدید؟اخه این چه خریده!

علیرضا _ پرسپولیس عشق بی انتها

خدا کنه فقط مصدوم نباشه،،، عالیه این پسر…

دانیال

22بازی و ۴ گل زده…!! درویش اینجوری میخواد یه تیم‌ قوی ببنده؟؟ من نمیگم فخریان بده ولی واقعا مشکل تیم بزرگ پرسپلیس با همچین بازیکن هایی حل میشه به نظرتون؟؟؟؟ بقیه تیم‌ها‌چطور هرسال تقویت میشن‌ اونوقت‌ ما چیکار میکنیم و چطور بازیکن هایی میگیریم…لعنت بهت درویش

پرسپولیس ۱۰۰۰۰۰۰میلیارد آتیشه تبریز

۲۱ ساله اش ، کدوم ستاره رو داریم ۲۰ بازی ۲۰ گل زده باشه بفرما بگیم جذب کنند

Yousef perspolisi

یکی از بهترین خریدهامونه خیلی خوش اومدی .فخریان در آینده بازیکن بزرگی میشه❤️✌️

نوید

هیاهو واسه چندتا بازیکن معمولی . و دروغ جوانگرایی . جوانگرایی فقط واسه نبودن عالیشاه بود . سال دیگه هم مرخصیم

حسین

خوش اومدی پسر به ارتش سرخ ايران زمين ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️

کیوان

خوش اومدی فخری

Ahmad

خرید خوب