مصاحبه هانقل و انتقالات پرسپولیس

غندی پور: با پرسپولیس هم مذاکره کرده ام/ استقلال و دو تیم خارجی اولویت من هستند

مهاجم ملوان گفت: پیشنهاد جدیدی به دستم رسیده است و با توجه به جام جهانی در حال جمع‌بندی برای بهترین انتخاب هستم‌.

رضا غندی‌پور که این روزها اخبار زیادی درباره او مطرح می شود در گفت‌وگو با آنا، درباره آخرین وضعیت خود و پیشنهادات تیم‌های لیگ‌ برتری از جمله استقلال گفت: روز گذشته پیشنهاد جدیدی از فرانسه (تیم لوهاور) به دست من رسیده و در حال بررسی و مذاکره با آن پیشنهاد هستم‌‌.

وی درباره مشخص شدن تیم بعدی خود با توجه‌ شروع تمرینات تیم‌های لیگ برتری برای فصل جدید گفت: تیم‌های خارجی از ۱۵ تیر و تیم‌های داخلی از این هفته تمرینات خود را شروع می‌کنند. باید دید چه می‌شود ولی فکر می‌کنم ظرف ۲ روز آینده تکلیف من مشخص شود.

مهاجم ملوان در مورد مذاکره با پرسپولیس گفت: مدیربرنامه‌هایم صحبت‌هایی انجام داده است اما پیشنهاد جدیدی از فرانسه دریافت کرده‌ام و در حال بررسی آن پیشنهاد هستم.

وی افزود: با توجه به اینکه در سال جام جهانی هستیم در حال بررسی پيشنهاداتم هستم تا ببینم برای جام جهانی کدام یک بهتر است تا آن را انتخاب کنم.

او با اشاره به اینکه پیشنهادات جدی‌تری از استقلال، لوهاور فرانسه و یک تیم روسی دارد، گفت: این سه پیشنهاد جدی‌تر هستند و فکر می‌کنم تیم بعدی من از بین این سه تیم باشد اما بخاطر جام جهانی تلاش در انتخاب بهترین گزینه دارم.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
4 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
هوادار

این پرسپولیسیه همیشه با قلب قرمز جواب پرسپولیسا رو میداد حتی اگه با پول زیاد جذب بشه میشه قرارداد چهارساله ببندیم میره جام جهانی و پول رضایتنامه برمی گرده بعدا هم میتونه ترنسفر بشه پس قطعا ارزشش رو داره
اما درویش بی عرضه مثل هرسال میره یه بنجول دیگه مثل لوکاس یا احمدزاده میگیره می گه این گزینه مورد تایید کارتال بود یا همین شکاری که اصلا تولیست نبود و استیلی آورد و الکی لیستو پر کرد خدا خیرتون نده هوادار رو هویج فرض کردن
مثل تمدید امید عالیشاه تو این دو مورد هم اصلا نباید کوتاه بیایم تو کامنت ها و دایرکت استوری های پیج اینستای باشگاه تا میتونید بنویسید
جذب سحر خیزان
جذب غندی پور

پرسپولیس عشق اخر زندگیم

من با حرف اقا متین‌موافقم این بازیکن ها را گرفت که مردک خودشا ابقا کنه تو تیم درویش عوضی وگرنه امسالم نه مهاجم داریم نه دفاع

متین

تشکر از شما کاملا حرفتون درسته تیم هنوز کامل نیست

متین

مطمئن باشید اگر جنگ هم نشده بود بازم درویش بازیکنان خارجی و داخلی مد نطر کارتال را جذب نمیکرد
وقوع جنگ یک توفیق اجباری برای درویش بود تا قید بازیکنان بزرگ رو بزنه و کوتاهی کنه
این ۶ نفر رو هم صرفا بخاطر عوامفریبی و فشار هواداران جذب کرد