شبکه اجتماعی

عکس: پیام صادقیان و امید عالیشاه پس از رسیدن به امارات

امید عالیشاه: شب بخیر ، خدا رو شکر رسیدیم. امیدوارم این اردو کمک کنه تا بتونیم شان و شخصیت نام پرسپولیس رو حفظ کنیم و تو بازی های آینده شادی شما عزیزانو ببینیم، مجددا شب خوش

 

 

  پیام صادقیان: وای دلم براتون تنگ بودااا. همین الان رسیدیم دبی گفتم یه خبری داده باشم دیگه بریم واسه استراحت که از فردا کلی تمرینای پرفشار داریم. عشقین♥♥♥ خیلیم داغون افتادم خسته و کوفته / پرسپولیس نیوز

 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها