
شبکه اجتماعی
عکس: پیام صادقیان و امید عالیشاه پس از رسیدن به امارات
امید عالیشاه: شب بخیر ، خدا رو شکر رسیدیم. امیدوارم این اردو کمک کنه تا بتونیم شان و شخصیت نام پرسپولیس رو حفظ کنیم و تو بازی های آینده شادی شما عزیزانو ببینیم، مجددا شب خوش
پیام صادقیان: وای دلم براتون تنگ بودااا. همین الان رسیدیم دبی گفتم یه خبری داده باشم دیگه بریم واسه استراحت که از فردا کلی تمرینای پرفشار داریم. عشقین♥♥♥ خیلیم داغون افتادم خسته و کوفته / پرسپولیس نیوز




