اخبار مربیانتصویر برتر

عکس| پوزخند پرسپولیسی‌ها به پک ویژه دریافتی در ورزشگاه آزادی

مربیان برزیلی تیم پرسپولیس تماشاگران ویژه بازی ایران و روسیه بودند.

ساعتی بعد از پایان تمرین پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی، مربیان پرسپولیس راهی استادیوم آزادی شدند تا از جایگاه ویژه بازی تیم‌ملی ایران و روسیه را از نزدیک تماشا کنند.

در این بین و زمانی که پذیرایی از مربیان پرسپولیس به عنوان میهمانان ویژه این بازی انجام شد، ننکا به محتویات پک خندید و اوسمار هم با پوزخند به آن واکنش نشان داد. تیتاپ 5 هزار تومانی پکیج ویژه ورزشگاه آزادی اولین چیزی است که توجه ننکا و ویرا را جلب کرده است.

در بازی با روسیه بیرانوند ثابت بازی کرد و باتوجه به بهبود سرما خوردگی ترابی تا بازی کنیا و امکان حضور امیری و سرلک در ترکیب، شاید آنها برای این هم به ورزشگاه بروند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
سرباز

خدا تومن درآمد میزنید از بازی تی تاپ پنج هزاری خدایی ؟!!
الان تو مدارس تی تاپ میدن نه تو اینجور بازی ها
حق دارن کشور های دیگ ب ایران بخندن من الان خودم ک…سوخت از این کارشون.تیتاپ آخه