اسلایدرتصویر برتر

عکس| رونمایی از ویترین قهرمانی باشگاه پرسپولیس

پرسپولیس نیوز: باشگاه پرسپولیس از ویترین افتخارات باشگاه خود رونمایی کرد.

باشگاه پرسپولیس را می توان پرافتخارترین تیم لیگ برتر و تاریخ فوتبال ایران نامید. قرمزپوشان تاکنون هشت بار قهرمان لیگ برتر شدند که شش قهرمانی آنها در هشت سال اخیر به دست آمده است. آنها همچنین در این هشت سال دو قهرمانی جام حذفی و چهار سوپرکاپ هم کسب کردند.

حالا باشگاه پرسپولیس برای سامان دادن به کاپ های قهرمانی خود از ویترین جدیدی رونمایی کرد.

پرسپولیس البته پیش از تاسیس لیگ برتر هم 7 جام سراسری کسب کرده بود تا با 8 لیگ برتر 15 بار قهرمان لیگ فوتبال ایران شده باشد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
14 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
ارتش سرخ❤

وسط این دکور جای یه ستاره خالیه

اکبر

خیلی زشته برای پرسپولیس با این قدمت فقط جام‌های ۷ سال اخیرش تو ویترین باشه
یعنی کسی نیست بتونه همه جام‌های پرسپولیس رو از تاسیس تا کنون بیاره باشگاه
واقعا زشته برای پیشگسوتها و هوادارها
متاسفم از این موضوع

محمد

نصف این ویترین هم آرزوی خیلیهاست

ناشناس

یعنی چی خونه پروینه ؟ مگه ارث پدرشه !!!!

پرسپولیس یعنی قهرمان سه گانه

پس جام قهرمانی جام در جام آسیا چرا تو ویترین نیست؟

نعيم

قرمزخون من پرسپوليس جون من،آقاى درويش چيكاردارى ميكنى؟ميشه لطفابه هوادارا پاسخگوباشيد؟تكليف دروازه بان دوم ،هافبك دفاعى ومهاجم درجه يك خارجى چيشد؟چراهيچكارى نميكنيد؟ميخواييدبزاريدبازيها شروع بشه بعدجذب كنيد؟شماكه بايدپول قرارداديكسالشوبپردازيدخب زودترجذب كنيدتاتوتمريناشركت كنه وزودترهماهنگ بشه

Morteza Mohammadi

بقیه جام ها رو هم از اقای پروین بگیرن بزارن تو موزه

سینا

عکس فوق سنگین و کیصه تنان و ۳پایان رو پاره پوره میکنه

Jalilpp

یعنی پنج بار دیگه قهرمان لیگ بشه ستاره دوم هم میزنه؟

پرسپولیس

بیشترهم میشه

پرسپولیسی

دهه پنجاه شصت وهفتاد و نود بیشترین جامها رو پرسپولیس آورد.فقط دهه۸۰ خوب نبودیم اونم به خاطر احمدی نژاد کیسه کش بود.در حدی کیسه کش بود که فرهاد پودری رو شام هم دعوت میکرد.

پرسپولیسی

دهه شصت به خاطر جنگ بالاترین سطح فوتبال ایران جام باشگاههای تهران بود که پرسپولیس ۶بار قهرمان شد ۵بارش پشت سرهم بود‌.منصفانه این بود که الان۲۱ بار قهرمان بشی.ناگفته نماند قبل و بعد از دهه ۶۰ جام باشگاههای تهران جام درجه ۲و۳ بوده.

بازرگان

پرسپولیس یعنی نماد افتخار و عظمت ایران و بس.

BeHnAm

جامهای قدیمی کجان؟
یه سری که خونه ی آقای پروینه. بقیه کجاست؟
کاش حالا که آقای درویش رابطه ش با علی آقا خوبه، اون جامها رو هم بگیره و یه ویترین بزرگ با شیشه و … ساخته بشه.
آرزومه 37 ساله که یه عکس از کل جامهای پرسپولیس یک جا ببینم!