شبکه اجتماعی

عکس در عکس: کری خوانی پژمان بازغی و محسن افشانی برای استقلالی ها

محسن افشانی بازیگر تلویزیون ابتدا این عکس را همراه با خودش و حسین هدایتی و پژمان بازغی روز گذشته از حاشیه بازی هنرمندان و ستارگان 98 منتشر کرد و نوشت: ❤️ما پرسپوليسياااااااا❤️

گپ دوستانه و ديدار رفاقتانه با حاج حسين هدايتى
من و پژمان رفتيم كه از طرف هنرمنداى پرسپوليسى بخوايم حاج حسين ميدون رو خالى نكنه و به اميد خدا پرسپوليس رو بخره و با درايت و مديريت بينظيرش تيممون رو برگردونه به جايگاهى كه حقشه
جاى كامبيز خيلى خالى بود

 

 

اما جالب است بعد از او پژمان بازغی تصویر پست او را گرفته و با این متن بازنشر کرد: چي بگم والا ،اين جوونا درجه يكن،و صد البته ،حاج حسين اقا / پرسپولیس نیوز

 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها