اخبار لیگ برتر و حذفی

عنايت از رياست كميته داوران فدراسيون فوتبال استعفا كرد

به امید سقوط بقیه ظالمان

 

مرجع خبری پرسپولیس : مسعود عنايت، رئيس كميته داوران از سمت خود در فدراسيون فوتبال كناره‌گيري كرد.

 

مسعود عنايت عصر امروز استعفا نامه خود را به علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال تحويل داد. هنوز از قبول يا رد اين استعفانامه خبري در دست نيست و كفاشيان بايد در اين مورد تصميم‌گيري كند.

 

يكي از حاضران در كميته داوران، اين خبر را تاييد كرد؛ اما از جزئيات آن اظهار بي‌اطلاعي كرد.

 

 

در هفته‌هاي اخير انتقادات بسياري نسبت به عملكرد كميته داوران و عنايت، رئيس اين كميته در جامعه ورزش و رسانه‌اي مطرح مي‌شد كه به نظر مي‌رسد مسعود عنايت در واكنش به اين اتفاقات استعفا كرده است. در روزهاي اخير درگيري‌هاي لفظي هم بين برخي داوران و عنايت در مطبوعات شكل گرفته بود.

 


نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها