اخبار اصلیفوتبال تهران

علی کریمی از نفت رفته و قصد بازگشت ندارد/کاپیتان تیم را تمرین می‌دهد؟

پرسپولیس نیوز : پیگیری‌های مسئولان باشگاه نفت تا این لحظه از سوی سرمربی و مربیان این تیم برای حضور در تمرین امروز بی‌نتیجه مانده و آنها از کاپیتان خود خواسته‌اند که او نفت را تمرین دهد.

در حالی که تیم فوتبال نفت تهران فردا باید در تک دیدار سوپرجام به مصاف پرسپولیس برود اما هنوز وضعیت کادر فنی این تیم مشخص نیست و علی کریمی که از روز گذشته این تیم را ترک کرده هیچ پاسخی به مسئولان این باشگاه  برای بازگشت به این تیم نداده است. از طرفی نفتی‌ها امروز باید آخرین تمرین خود را پیش از بازی مقابل پرسپولیس برگزار کنند و این در حالی است که مشخص نیست چه کسی فردا روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

علی کریمی که پیش از این اخطار داده بود اگر وضعیت تیم نفت به همین منوال بماند تصمیم دیگری خواهد گرفت دیروز وعده خود را عملی کرد و پس از عقد قرارداد بیشتر بازیکنان نفت، بدون اینکه خود و دستیارانش قراردادی امضا کنند این تیم را ترک کرد این موضوع واکنش مسئولان باشگاه نفت را در پی داشت. اما کریمی پاسخ به پیگیری‌های آنها نداد تا عملاً مشخص شود که وی دیگر قصد فعالیت در نفت را نخواهد داشت مگر اینکه اتفاقات بهتری رخ دهد که البته احتمال رخ دادن آن خیلی ضعیف است.

مسئولان باشگاه نفت که از علی کریمی جواب مثبتی فعلاً نگرفته‌اند ارتباطاتی را با دستیاران وی برقرار کردند تا آنها تیم نفت را تمرین دهند اما آنها هم عنوان کرده‌اند که با علی کریمی به این تیم آمدند و با او کار خواهند کرد و اگر کریمی در این تیم نباشد آنها هم قصد ادامه کار با نفت را نخواهند داشت.

این اتفاقات باعث شده تا مسئولان باشگاه نفت در تماسی با علیرضا عزتی کاپیتان با سابقه این تیم از وی بخواهند که اگر وضعیت به همین منوال ادامه پیدا کرد او امروز تیم را در آخرین جلسه بازی با پرسپولیس تمرین دهد تا ببینند که در آینده و طی روزهای بعد چه اتفاقی رخ خواهد داد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
11 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
عمر عبدالرحمان

کار درست همینه..علی اقا خودتو برا ی مشت سو استفاده گر نسوزون.بعد از علی دایی میخان از اعتبارت سواستفاده کنن..عشقی جادوگرر

عشق فقط پرسپولیس

حیف جادوگر که بره تو این تیم از اعتبارش هزینه کنه اگه میومد تو کادر فنی خودمون زیر نظر پرفسور تجربه کسب میکرد خیلی عالی میشد

این قرمز منه عشق منه

از فوتبال ما و مدیریتش تو دنیا مسخره تر پیدا نمیشه اصلا
به قول دادکان باید در این فوتبال رو واسه ۱۰ سال تخته کرد و تو این ده سال همه چسبیده ها به فوتبال رو باید کند و با یه برنامه ریزی مدون و با حساب کتاب از اول بنا کرد
فقط من موندم این فدراسیون فوتبال دقیقا چکارست؟

پرسپوليس آريايى

والا این بازى سوپرجام رو کنسلش کنن خیلى سنگینترن. نفت عملاً یه تیم از هم پاشیدست. در واقع میشه گفت اصلا تیم نیست. فردا جلوى پرسپولیس هیچ حرفى واسه گفتن نمیتونه داشته باشه. پرسپولیس یه لقمهء چپش میکنه. نفت در مقابل پرسپولیس مثل بره در مقابل اژدهاست

شاهین قنبری

سلام دوسته سرخ دل
من با نظرت یه کوچولو مخالفم واسه این که الان تو کشور این جان خیلی جایگاهی بر خلاف کشورهای صاحب فوتبال نداره ولی یه دهه دیگه که جامهارو میشمرن واسه افتخار باشگاه همین شیشتقلالیها میکوبن تو سرمون مثل قهرمانیه آسیا که با ۴تیم برگزار میشد اونم هندو اندونزی تایلندو مالزی و…..امثالهم

شاهین قنبری

ببخشید من متوجه نشدم فکر کردم انتقاد کردی
من خوب میفهمم ها فقط یه کم دیر میفهمم
خخخخخخخخ خخخخخحححححح ححححخخحخخ

شاهین قنبری

حالا گنده لیگ شیشتقلاله که مایه آبرو ریزیه یا سپاهانه رفتو برگشت
ایکاش سومر جام با یکی از اینا بود که حسابی با کیفو کوک لیگ رو شروع میکردیم
خدایا شکرت که مارو شیشتقلالی خلق نکردی
نوووووووووووکرررررررررررررتم

سعید

با درود فراوان وخسته نباشید خدمت سایت و کارکنانش . من چند انتقاد داشتم این که اینجا تحمل مخالف ندارید و دوم این که در بعضی مسایل که خبر ان را پوشش میدهید بعضی ها الکی نظر مینویسند درواقع دلواپسی الکی هست که افراط نباید بشود . مسعله بعدی این که باشگاه یک ایده ای راه اندازی کند که شما هم میتوانید کمک کنید البته باشگاه گوشش بدهکار نبود شما حداقل در سایت راه اندازی کنید این که یک محفل یا یک سری سایت با اخبار جداگانه در باره امید های پرسپولیس وهمینطور تیم های پایه و همینطور بحث در مورد اینده مالی و بازیکنان پرسپولیس راه اندازی بشود خیلی بر بازدیدکنندگان سایت افزایش بسزایی دارد

شاهین قنبری

گل گفتی آقا سعید
اینجا خوبه که یه کم نظرات بالاتر از چیزهای عامیانه باشه
حالا کری یا مسائل فنی یا دغدغه هایی که کمک به مدیریت میکنه یا مسائل فنی.
خیلی وقتها ممکنه با یه یاد آوریه به موقع موضوع رو به گوش مسئولین رسوند و از نظرات مردم و طرفدارای خوب و فوتبالیمون استفاده کرد

sisi

بهترین کارو‌میکنه علی کریمی .
چون این تیم با این مدیریت مطمعنا میره تو حاشیه و فردا همه از چشم جادوگر میبینن
علی کریمی هم نمیخواد اولین تجربه مربیگریش نتایج‌بدی بگیره که سابقش همین اول راه خراب شه

علیرضا

بیچاره فدراسیون فوتبال ایران که با مسئولان کلاه برداری که مالک نفت شده اند هیچ برخوردی نمی تواند بکند.