اسلایدرمصاحبه ها

علیپور: ناراحتی‌‌ام به دلیل آقای گل نشدن بود/ تمام تمرکزم روی بازی با استقلال است

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دلیل ناراحتی من پس از پایان بازی با سایپا از دست دادن آقای گلی بود.

علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار این تیم مقابل سایپا با ناراحتی روی زمین افتاد که این اقدام وی نگرانی‌‌ها را برای جدایی علیپور در پایان فصل از پرسپولیس افزایش داد.

علیپور در گفت‌وگو با فارس درباره دلیل ناراحتی‌اش پس از بازی با سایپا اظهار داشت: من برای کسب عنوان آقای گلی در تلاش بودم و به همین دلیل از اینکه نتوانستم این عنوان را کسب کنم ناراحت شدم. این موضوع هم ارتباطی به سایر مسائل ندارد.

وی افزود: به هر حال تصمیم یحیی گل‌محمدی این بود که مقابل سایپا در ترکیب اصلی قرار نگیرم و من هم به نظر سرمربی پرسپولیس احترام می‌گذارم و با این وجود اینکه نتوانستم آقای گل شوم احساس ناراحتی می‌کنم.

مهاجم پرسپولیس خاطرنشان کرد: شاید اگر مقابل سایپا از ابتدا به زمین می‌رفتم شانس برای آقای گلی بیشتر می‌شد.

علیپور درباره برگزاری دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل استقلال گفت: در حال حاضر تمام فکر و تمرکز من روی دیدار با استقلال است تا بتوانم با عملکرد خوب در آن دیدار دل هواداران را با پیروزی در دربی شاد کنم.

وی افزود: ما به فکر دبل کردن هستیم و برای رسیدن به فینال باید استقلال را شکست دهیم. کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس برای رسیدن به این هدف انگیزه زیادی دارند.

بازیکن پرسپولیس درباره اینکه شنیده می‌شود در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد، توضیح داد: اکنون به این مسائل فکر نمی‌کنم و پس از پایان جام حذفی که ان‌شاءالله با قهرمانی پرسپولیس به اتمام می‌رسد تصمیم‌گیری خواهم کرد. در حال حاضر تمام تمرکز من روی بازی نیمه‌نهایی مقابل استقلال است و امیدوارم بتوانیم با پیروزی در این بازی به فینال صعود کنیم.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
10 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
امیرجلالوند

جناب رستگاروسایردوستانی که ازبازیکن خوبمان اقای علیپور حمایت میکنندفوتبال بازی بی رحمیه ازمسی ورونالدو بالاترتوامرگلزنی نداریم اماشما بارهادیده ایدبخاطرناموفق بودن درکارشان موردانتقادوتهدیدمیشوندکاریک مهاجم گلزنیست فوتبال بسکتبال نیست که مدام موقعیت داشته باشی توی پرسپولیس ازعلی پروین بالاترنداریم کسی که بهش لقب سلطان دادیم اماهمین سلطان رامردم حیاکن رهاکن گفتندپس بایددرکارمان تجدیدنظرکردومنطقی فکرکردبه امیدموفقیت بیشترپرسپولیس وبازیکنانش

امیرجلالوند

اقای علیپورچندساله پرسپولیسی بشین کلاهت قاضی کن امسال چقدرموفعیت وپنالتی خراب کردی بقول فرشادپیوس قهارترین گلزن تاریخ فوتبال پرسپولیس تمرین تمرین وتمرکزروی هدف مهمترین عامل گلزنیش بودکسی که یک دهه اقای گل ایران بودوتوعمرفوتبالیش ۴تاپنالتی نزداقای علیپورفقطباشگاه نیست که اقای گل بشی اگه هدفت اقای گلی ایرانه توهمون سطح بالاوپایین میکنی نگاه کن به ازمون وجهانبخش مگه توایران اقای گل بودن تلاش کردندوبربام فوتبال اروپانشستندالبته اینو بگم طارمی براستی یک اعجوبه بوداگه ۵سال دیگه هم توایران بودبازهم بدون دردسراقای گل میشدکسی که د ردرسال اول فوتبالیش دراروپا اقای گل شدکسی که جای خودشوتوی تیم ملی حتمی کرده توی فکرت وکارفوتبالیت تجدیدنظرکن صددرصدموفق میشی ..

هادي رستگار

بازیکن زحمتکشی که هرچی توان داشت برای تیمش گذاشت
ایشالا هر تصمیمی گرفت موفق باشه
از دوستانی که میگن علیپور تو این چند سال هیچ کاری نکرده تعجب میکنم نیاز نیست خیلی به حافظه مون فشار بیاریم علیپور ٢ فصل پیش آقای گل شد و ٢ فصل بعد بهترین گل زن تیم، بازیهای آسیایی و گلایی که زد رو یادمون رفته؟ علیپور الان چهارمین گلزن تاریخ پرسپولیسه، مهدی طارمی هم که بود همین حرفا در موردش زده میشد.
بنظزم اگه الان فرشاد پیوس هم تو این تیم بود همین حرفا رو یه عده در موردش میزدن
بیاید قدر بازیکنایی که برای تیممون زحمت کشیدن رو بدونیم،تیمی که با ١٢-١٣ تا بازیکن و به فاصله ۴ روز بازی کرد و هم قهرمان لیگ شد و هم نایب قهرمان آسیا
بلند پرواز باشیم اما بی انصاف نه

امیدمهرانی

اولا دمتگرم ماهمه دوستت داریم عشقی زحمت کشیدی
واما بعد…
ببین چیزیکه عوض داره گِله نداره چرا ؟ چون اگرخاطمبارک باشه پارسال کل تابستون بجای شرکت درتمرینات یاغی شدی که میرم اروپا و تمدیدنمیکنم آخرشم نرفتی و اومدی سرمقطه اول اما باعث شد۷ بازی اول لیگ افتضاح بازی کنی اما اگر پارسال تابستون با تمرکزتمذبن میکردی بااختلاف آغای گل بودی لطفا امسال حداقل اون بچه بازیهای پارسالو درنیار مرسی ممنون

پوکر قهرمانی

اگه قدر این همه موقعیتو که در طول فصل داشتی میدونستی الان آقای گل بودی

شعیب

دیگه خسته شدیم ۴-۵ساله که تمام بازیها ترکیب اصلی هستی هیچکاری نمیکنی فقط بلدی جلو تیمهای ته جدولی گل بزنی .برو یه نفس راحتی بکشه تیم.

نعيم

هواداراى عزیزلطفا به بازیکناى تیم که برامون جنگیدن وزحمت کشیدن بى احترامى نکنید،اگه بخوادبره هم بره بسلامت تااون موقعى که بود زحمتشو کشیدوکمم گل نزدبرامون،حالا هربازیکنى یه تواناییایى داره ویه ضعفایى هم داره مهم اینه که تاموقعى که بودکم نذاشت،حالا اگرهم میخوادبره باشگاه بایدسریعتر بجنبه وجایگزین خوب بگیره،داداش ازت بابته گلها وزحمتایى که کشیدى ممنون وماهواداراى واقعى هم بااینکه منافع تیممون ازهمه چیزبرامون مهمتره ودوست داریم بمونى ولى درک میکنیم که فوتبال حرفه ایه وشماهم بایدبه فکرآیندت باشى

666666

یعنی تو میخواستی جلو سایپا هتریک کنی یا ابوالفضل به حق چیزای ندیده و نشنیده اخه تو چیت به هتریک میخوره چند بار تو عمرت هتریک کردی جز یه بار جلو شاهین که همش دروازه خالی میزدی اخه بی عرضه تو چی بارته برو خدا رو شکر کن گیر برانکو افتادی ازت یه چیزی ساخت وگرنه به قول درخشان دروازه خالی هم نمیتونی بزنی.

امیر

علی جان وقتش بری

علی 64

اگه دلت رفتنه برو بسلامت،،،زود اعلام کن که تکلیفمون رو بدونیم خواهشن زود با دانیال،عیسی،قرارداد ببندیت،،