اخبار باشگاهاخبار مدیران

علیرضا سیداردوبادی رئیس هیات مدیره پرسپولیس شد

نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس صبح امروز با حضور تمامی اعضا در محل باشگاه برگزار شد و موضوعات مدیریتی، حقوقی و مالی بررسی شد.

در این جلسه، انتخاب رئیس هیات مدیره و تعیین میزبان شهرآورد به عنوان محورهای اصلی دستور کار مورد بحث قرار گرفت.

بر این اساس، سید علیرضا سیداردوبادی با تایید اعضای هیات مدیره به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس منصوب شد.

همچنین اعضای هیات مدیره شهر اراک را به عنوان میزبان دیدار رفت شهرآورد تعیین کردند.

بررسی آیین‌نامه جدید مدارس فوتبال نیز از دیگر مباحث این نشست بود که پس از جمع‌بندی و تصویب اعضا، اجرایی خواهد شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Saman

اعضای هیئت مدیره به گور پدرشون خندیدن اراک رو به عنوان میزبانی از کیسه انتخاب کردن. وقتی خواسته هوادارا رو نادیده میگیرید، هوادار هم شما رو نادیده میگیره و لجبازی با هوادار عاقبتی جز عاقبت درویش نداره

پرسپولیس قرمز بی همتا

فقط یکی به من بگه فایلیش دقیقاً چیه ؟ !! من که نفهمیدم فامیلش رو چه جوری باید خواند .یه لحظه فکر کردم طرف هندیه.

م . ن

عجب اسمی. خارجیه ؟!