
علوی: تراکتور، استقلال و سپاهان نماینده ما هستند مگر مجوز نگیرند!/ پنجشنبه نتایج مجوز حرفهای اعلام میشود
سخنگوی فدراسیون فوتبال خبر از نهایی شدن اسامی تیمهای واجد شرایط دریافت مجوز حرفهای در روز پنجشنبه خبر داد.
امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفتوگوی تلویزیونی امشب خود در مورد روند صدور مجوز حرفهای اظهار داشت: روز پنجشنبه این هفته نتایج صدور مجوز حرفهای باشگاهها اعلام خواهد شد و بر اساس آن، تیمهایی که مجوز حرفهای دریافت میکنند، به سازمان لیگ اعلام خواهد شد.
او از برگزاری اولین جلسه کمیته بدوی صدور مجوز حرفهای در امروز خبر داد و گفت: پس از مشخص شدن تیمهای دارای مجوز حرفهای در خصوص اعلام اسامی تیمهای حاضر در رقابتهای فصل آینده آسیا تصمیمگیری میشود.
علوی درباره معرفی نمایندگان ایران به AFC اظهار کرد: دو هفته پس از تاریخ ۱۰ خرداد فرصت معرفی نمایندگان را داریم، این قطعی نیست اما اکنون استقلال، تراکتور و سپاهان نماینده ما هستند که باید ابتدا صدور مجوز حرفهای آنها انجام شود که پنجشنبه انجام میشود.
علوی درباره قرارداد بازیکنان خارجی لیگ برتر عنوان کرد: در حال پیگیری هستیم که باشگاهها از تاریخ ۹ اسفند به بعد درپی شرایط اضطراری به خارجیهایشان حقوق ندهند؛ مدیرعامل پرسپولیس هم پیگیر همین موضوع بود.




باز کیسه کش های شغال ریختن به منفی زدن آخه بدرد نخورا برید آسیا باز پاره شید برگردبد خخخخخخخ اسطوره شما ممد نوری مهدی فنونیزاده اون از فرهاد مجیدی محدود فکری پرونده اش باز کرد خخخخخخخ
با این وضعیتی که ایران و فوتبالش داره سال دیگه هر تیم ایرانی تو لیگ نخبگان هر بازی ششتایی میشه همون بهتر که این آبروریزی سهم کیسه و ترتر و سه پاهان بشه
برای کسب سهمیه باید جدول نیم فصل اول محاسبه بشه چون منطقی تره همه تیما 15 تا بازی کردن
هیچ می دونید ایشان طبق گفته مدیرعامل استقلال استقلالیند؟
من نمی دونم چرا باشگاه پیشنهاد معرفی تیم ها بر اساس جدول نیم فصل را نمیده !
این کاملا منطقی هست که همه یه بازی با هم کردند و دیگه بحث بازی سخت و آسون مطرح نیست
باید بر اساس جدول نیم فصل معرفی کنند
خواهش می کنم شما این طرح را پیگیری کنید
آخرین تلاشهای فدراسیون لجن تاج واسه فرستادن طویله ناصر کراکی به آسیا با صدور مجوز حرفه ای جعلی
استقلال مگه حداقل 2 پنجره نقل و انتقالاتی محروم نشد؟ زمستان 1404 پنجره اولش بود که گذروند و پنجره دوم تابستان 1405 میشه که باید بگذرونه
پس وقتی همین فصل در لیگ دوی آسیا با وجود اینکه ارزش تیمش از گامبا اوساکا هم بالاتر بوده ولی نتایج فاجعه آمیزی گرفته و از پنجره تابستانی هم محرومه چرا باید بره لیگ نخبگان تا با تیم ضعیفش بازم نتایج ضعیفی بگیره و سهمیه های ایران رو برای 2 فصل بعدش(احتمالا فصل 2028/29) رورخراب کنه؟؟
علوی عزیز شما درباره مباحث غیر فوتبالی حرف بزنی خیلی بهت بیشتر میاد ، سهمیه آسیا رو بیخیال اینجوری اعصاب هوادارای فوتبال به خصوص پرسپولیس راحت تره