اخبار اصلیفوتبال ملی و ایران

عربستان و امارات از AFC خواستار برگزاری دیدارهایشان با قطر در زمین بی طرف شدند!

پرسپولیس نیوز : فدراسیون فوتبال عربستان و امارات در اقدامی از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کردند که بازی های نمایندگانشان با قطر را ازفصل آینده در زمین بی طرف برگزار کند.

به نقل از روزنامه الشرق الاوسط عربستان، منابعی آگاه از فدراسیون فوتبال عربستان خبر دادند که فدراسیون این کشور از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده است تا در صورت ادامه قطع ارتباط سیاسی ریاض با دوحه بازی های نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان آسیا را در زمین بی طرف برگزار کند.
سعودی‌ها پیش از این با بهانه جویی موفق شده بودند که کنفدراسیون فوتبال آسیا را راضی کنند تا به ایران نیایند و بازی های نمایندگانشان با نمایندگان کشورمان را در زمین بی طرف برگزار کنند.
این روزنامه عربستانی در ادامه خبر داد: این اقدام تنها به عربستان ختم نمی شود بلکه فدراسیون امارات نیز همچنین درخواستی را AFC کردند تا بازی های نماینده امارات نیز با قطر در کشوری بی طرف برگزار شود. این درحالی است که عربستان پیش از این دوحه را برای میزبانی از نمایندگان ایران انتخاب می کرد و با این اتفاق از این به بعد عمان میزبان نمایندگان عربستان خواهد بود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
20 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
قرمز

الان بهترین فرصته که فدراسیون ما خودشو بچسبونه به قطر و از اینا شکایت کنه، نمیشه که هر روز با یه کشور دعوا کنی باهاش بازی نکنی.
عربستان خیلی ناراحته تیم هاش رو نفرسته به زمین ما سه هیچ بشه!

پرسپولیس5

همه بدهستن فقط ما خوبیم . اون afcچقدر خنگه به ساز اینا میرقصه ؟

سوزان

این فوتبالم شده براعربستانیابچه بازی ماشالله afcهم ک خونه خاله اس براشون

Omid6666

کنفدراسیون اسیا باید امارات و عربستانو محروم کنه.حرومراده ها همه چیو مسخره گرفتن

سرخ

عراق اونموقع با آمریکا افتاد و آمریکا مجبورش کرد با ایران جنگ کنه آخرش نه تنها پیروز نشد بلکه خود به دست آمریکا نابود شد.حالا عربستان هم به سرنوشت عراق دچار میشه

66 عمو حسن 66

ماه درخشنده چو پنهان شود …… شب پره بازیگر میدان شود
حکایت این شعر حکایت ماست.
وقتی با ترس ولرز ظاهر بشی اینه و حقتو میخورن هیچ!! زورم میگن.
خیلیا دلخوش به برقراری ارتباط با دنیا و روابط بین الملل بودن و هسسسسستند.
پس کووو اقا جان؟ دروغ به مردم؟؟؟ اگه رابطمون خوب بود که نباید از عرب ها که همیشه عینه … میترسیدن الان برامون تکلیف مشخص کنن. بی لیاقتی که شاخو دم نداره

نوید سقزی

اون میمون هایی که از دیوار سفارت عربستان بالا رفتن وضعو اینطوری کردند و الا عربستان رام شده بود

محمد

چی میگی عمو؟الان قطر رو هم کشیدیم طرف خودمون بعد از سیاست خارجه ناراحتی؟اروپا و آمریکا سر ما اختلاف دارن بعد تو ناراضی هستی؟انگار خیلی دلت برای سیاست خارجی محمود و دوستی با ابرقدرت های جهان مثل جیبوتی و موریس و سیشل تنگ شده

ایران وطنم

گیر کشورهای بی خردی چون عربستان تازی افتادیم..ی مشت کودنن کنفدراسیون آسیا رو باید بتون ساروچ بگیرن ک به حرف این مفتیهای وهابی کودن گوش میدن

محمد

بابا این عربستان رو بندازن شرق آسیا دگ زر زر نکنه.هر اتفاقی میوفته فوری زمین بی طرف زمین بی طرف میکنن.انگار آسیا مسخره ایناست

بهروز موسعلی

بابا گندشو در اوردن ما با امریکاشم که چهل ساله مشکل داریم توی بحث ورزشی از این حرفا نداریم فقط بحث ما اسراییله اونم به علت اینکه به عنوان کشور قبولشون نداریم این عربا به خصوص عربستان فوتبال رو به گند کشاندن اینکه نمی شه یه دفعه بگن مثل سالای قبل بگن چند تیم جمع بشن داخل یه کشور مثل عمان بازی کنند فکر کنم چند وقت بعد برگردن به اون موقع

وحید

این کاری که اینها میکنن فکر کنم تا چند سال دیگه باید برن کره ماه بازیها شون برگزارکنند

عشق قرمز

ایران و قطر باهم به فدراسیون جهانی شکایت کنند و این دو کشور را محروم کنند چون سیاست را با فوتبال قاطی کردن از از آسیا هیچ امیدی نیست چون عربستان و امارات بر آن تسلط دارند

سید علی

کلا ۱۴ تا تیم غرب آسیا ازین ۴ تا کشور ایران و قطر و.. چقد فوتبال آسیا تحت تاثیر این عربستانِ.اگه توی اروپا ازین غلطا بخوای بکنی ۱۰ سال محروم میشی.کنفدراسیون آسیا خیلی ذلیلِ

mehrdad

بابا الان وقت مناسبیه این عربستان و امارات رو کله کنیم. درسته قطر هم اعتمادی بهش نیست ولی حداقل میشه اثبات کرد که این عربا همه چیز رو با هم قاطی میکنن. الان هم اگر ببرن دیگه هیچی همیشه حرف اونا میشینه به کرسی. البته قطریا مثل ما نمیشینن که حقشون رو بخورنا ولی ما هم باید از اب گل الود استفاده ببریم بتونیم حقمون رو پس بگیریم

منم آرش

….البته قطریا مثل ما نمیشینن که حقشون رو بخورنا…..

چه پیش بینی درست و بجایی

نوید سقزی

این چ وضعشه
این بزمغزای بی همه چیز چیه همسایه ماشدن
ای اف سی رشوه خوارم جلوی این ملخ خوارا رو نمیگیره دارن فوتبال آسیا رو به گند میکشن این الدنگ های یابو سوار خودشون تماشاگر ندارند دارن میسوزن و فوتبال مارو از تماشاگر محروم کردند
عربستان=گاوه ماده شیربده

شاهو.......انتی استقلال

چقدراین عربستانی هاکثیفن خدایااااااا!!خاورمیانه روبه گندکشیدن‎.‎

محمد6644

اگه به این دخالت سیاست در امور ورزشی نمیگن پس چی میگن??
اگه عدالتی تو کار ای اف سی و فیفا باشه باید عربستان و امارات رو محروم کنن تا دیگه سیاست رو وارد فوتبال نکنن

ايران سراي من است

فوتبال کویت تا الان معلقه ایناروهم اویزون کنن از شرشون راحت بشیم همه چیزو به بازی گرفتن خدا کنه حذف بشن که این کثافت کاریاشون تموم بشه