اخبار بازیکنانشبکه اجتماعی

عذرخواهی مدافع پرسپولیس بابت اخراج مقابل سپاهان + عکس

مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس بابت اخراج در دیدار مقابل سپاهان اصفهان از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

گولسیانی امروز با انتشار یک پست از هواداران پرسپولیس بابت اشتباه دیروز خودش عذرخواهی کرد و نوشت:

خانواده محترم پرسپولیس، بابت اخراج که روی نتیجه نهایی بازی تاثیر گذاشت، عذرخواهی می‌کنم. شما من را خوب می‌شناسید، ما با هم چیزهای زیادی را پشت سر گذاشتیم، روزهای بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم که همه آنها به نفع ما تمام می‌شود. قول می‌دهم به زودی پرسپولیس بی‌رحم رو می‌بینی!!!! بابت این موضوع از هم‌تیمی‌هایم عذرخواهی می‌کنم که حتی با ۱۰ نفر هم توانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند و موقعیت‌های گلزنی ایجاد کنند. من می‌خواهم حمایت خود را از کادر مربیگری تیم ابراز کنم که از هیچ تلاشی برای پیشرفت تیم دریغ نمی‌کنند.

امروز روزی بی‌سابقه در تاریخ فوتبال ایران بود، ورزشگاه ۷۵ هزار نفری تقریباً پر بود و فقط بانوان و بچه‌ها در آن حضور داشتند. من می‌خواهم از همه طرفداران زن تشکر کنم که این فضای شگفت‌انگیز را ایجاد کردند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
12 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمان

دمت گرم جناب گولسیانی شما تقصیر نداری اینها حوادث فوتبالی هست، مشکل اصلی جای دیگری هست،.زنوزی با پول و البته مهمتر از اون با ضعف و منفعل بودن مدیران پرسپولیس شاکله تیم قهرمان رو از هم پاشید..جالب اینکه با بازیکن‌های استقلال کار نداره هدفش تضعیف پرسپولیس بود حتی زیر پای اسکوچیچ نشست و اون رو هم فراری داد…اگر اسکوچیچ مربی پرسپولیس بود و ترابی رو داشتیم الان صدر جدول بودیم….باید مشکل رو بشناسیم تا بتونیم باهاش مقابله کنیم…مشکل اصلی ضعف مفرط و بی عرضگی درویش هست که حریف امثال زنوزی نمیشه..ما مدیرعاملی مثل دادکان یا عابدینی یا گرشاسبی میخواهیم که کار بلد باشن و امثال زنوزی رو شکست بدن

داود

فدای سرت. تو بی احتیاطی کردی جریمه یک کارت زد داشت، اینکه خبر نداشتی داور یک روز قبل تو هتل داره با کی صحبت میکنه را مقصر نیستی. الانم دیگه مد شده مسولان شهرستانها جلوتر از بازی میرن استقبال داور و کمک داور ویدئوی و فقط تهران هست که این گزینه براش خاموشه.

ایران

اینقدر برامون امتیاز گرفتی که اصلا مهم نیست دربی زمان کرونا یادم هست دقیقه ۸۹ بود پرسپولیس از آبی ها ۲ بر ۱ عقب بود گفتم باختیم رفتم چای بیارم برگشتم دیدم شما یک گل زدی بازی مساوی شده خیلی چسبید قهرمانی پارسال هم شما گل زدی یادمان نیم رود فدای سرت تازه همه می گویند باید کارت زرد می گرفتی بازیکن حریف مانند هنرپیشه فیلم هندی خودش را همچین زد زمین که گفتم مرد مرتیکه عوضی

مهدی پرسپولیس عشق آخر وتمام زندگیم

اصلن این خطا بی احتیاطی بود ولی از عمد نبود کارشناسان صدا وسیما متاسفانه طرفدار داوران وکمیته متقلب داوران هستن ایشون از عمد بازیکن ما را اخراج کرد اون بی شرف ها هم همینا میخاستن ولسیانی اخراج بشه سوار بازی بشن

فرهاد

اینقدر برامون امتیاز حساس گرفتی که این اشتباهت به چشم نیاد
مهم این که هستی و افتخار می‌کنیم که یک مدافع خوب اروپایی داریم

یاس کبود پرسپولیسی __ قرمزته

گولسیانی عزیز :
تو اینکه ، تو اون صحنه بی احتیاطی کردی و جایی که اصلا نیازی به خطا نبود ، به اون شکل بد خطا کردی شکی نیست .
ولی فوتباله و بهترین بازیکنان فوتبال هم دچار اشتباه شدند .
شما هم ثابت شده ای و همواره برای موفقیت تیم ، همه جوره تلاش کردی .
باز هم ممنون از عذرخواهیت ، که نشون دهنده درک و شعور بالاته .
کاشکی گاریدو هم ازت یاد بگیره و به جای توجیه کارش تو انتهای بازی و توهین به شعور هواداران ، قبول کنه که تیمش داره بد بازی میکنه و از هوادار عذرخواهی کنه
نه اینکه هر بار ، ضعف های خودش رو بندازه گردن اینو اون مثل : داوری ، بازیکنان ، بازی نکردن تو آزادی و …
سال گذشته هم جلوی نساجی تیم ۱۰ نفره شد ولی کامبک زدیم و بردیم .
در کل مشکل از شما نیست
امکان داره هر بازیکنی دچار اشتباه بشه .
مشکل اونجاست که تیم ما بعد از بازی با استقلال
تو دفاع و حمله دچار ضعف های بیشمار شد و هر بازی بدتر شد و فکری هم برای اون ضعف ها نشده
مشکل اینجاست که همه بازیکنان تیم به جز گندوز و فرجی دچار افت وحشتناکی شدند و این به بازیکن مربوط نمیشه

مرتضی

عذر خواهی به چه درد می خورد باید درصدی از قراردادش که باعث ناکامی شده و اعصابمان را بهم ریخت کسر شود

پرسپولیسی ازقرچک

این فقط به طرفداران پرسپولیس مربوط میشه شماکه پرسپولیسی نیستیدنظرندیدلطفا

مرتضی

پسر خوب من چهل ساله پرسپولیسی ام بازیکن باید بفهمه بازی پر ریسک که بهانه به داور می ده نکنه اگر این اخراج را نمی دادیم قطعا برنده بازی بودیم

نعيم

گوليسيانى عزيزممنون كه عذرخواهى كردى عيسى آل كثيريادبگيره،ولى خداييش امسال دفاعهامون بجزفرجى تااينجاخيلى ضعيف عمل كردن ومخصوصادقايق اول بازى وروى ضربات ايستگاهى بااين قدوبالا وقدرت سرزنى فقط نگاه ميكنيد؟!

محمد

فدای سرت داداش مهم نیست
آقایاسین و صادقی اگه بهتون بازی نداد مثل ترابی و…برید تا فوتبالتون نابود نشه سیستم تغییر کرد و آقایحیی اومد برگردید

Perspolis_6

فدای سرش؟
فوتبالیستای اماتورم اینجوری خطا نمیکنن دیگه
اونم توی بازی حساس .
بعضی‌ها با نظراتشون نمک رو زخم هواداران میریزن.