
اخبار هواداران پرسپولیساسلایدر
طوفان همه جانبه پرسپولیسیها برای تغییر رای پرونده گلگهر/ ۲ امتیاز سرنوشتساز از استقلال کسر میشود؟
پرسپولیس نیوز: پرسپولیسیها در فضای مجازی به شدت فشار آوردهاند که حکم پرونده جنجالی گل گهر برگردد و فاصله تیمشان با استقلال در جدول دو امتیاز شود.
طوفان توئیتری، اینستاگرامی و تلگرامی هواداران پرسپولیس با هشتگ های گلگهرگیت و رای گلگهر را برگردانید در مورد پرونده گل گهر حسابی سرو صدا کرد و رئیس کمیته استیناف هم گفته تا آخر لیگ حکم این پرونده را اعلام میکنیم.
اگر قرار به صدور حکم در این زمینه باشد قاعدتا این کار باید زودتر انجام شود تا به هفتههای پایانی نکشد اما صالحی رئیس کمته استیناف گفته این حکم تا آخر لیگ اعلام میشود.
علی عطایی معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس هم با انتشار پستی خواستار رسیدگی مجدد به پرونده بازیکن گابنی شد.





بنظرم هواداران باید طوفان پیامی برای فیفا ای اف سی راه اندازی کنن اسیا اون ایمیل جعلی که یادتون نرفته سر عیسی حالا وقت انتقام
این بی شرف ها میخوان بکششونن به آخر لیگ ببینن کیسه کشا امتیاز از دست میدن یا نه اگه امتیاز ازدست بدن بخدا اگه رای بشکونن فقط دادگاه کاس می تونه دست این بی پدرا رو کنه
باید به مجلس فشار بیاریم و گرنه وزارت ورزش کیسه کشه
عمرا کم کنن. اینا برا مساوی شدن امتیازاتم برنامه ریزی کردن که به هرشکلی کیسه رو قهرمان کنن اونوقت شما توقع دارید اون دو امتیاز رو کم کنن؟؟ مثلا فکر کردید از قوانین بینالمللی مطلع نیستن؟؟
مطمعا باشین لیگ تموم میشه رایی نمیدن بعدش هم که کار از کار گذشت و کسی دیگه براش مهم نبود میگن فشار در رایی تاثیر نذاشته
اینا فکر کردن مردم نمیفهمن که چرا آخر لیگ میخوان اعلام کنن تا اگه استقلال با بیش از دو امتیاز قهرمان بشه رای بنفع گل گهر و اگه استقلال واسه قهرمانی به این دو امتیاز نیاز داشته باشه رای به نفع تیم کیسه اعلام بشه. بنظرم همین حرفشون هم بیانگر طرفداری کمیته ها و وزارتخونه و داوران و صد البته استیناف تلفنی حمایت از تیم کیسه میکنن و بدتر مچش باز شده. سیاست هم ندارن.!!
بایدتامیتونیم فشاربیاریم،ازهرطریقى باهرروشى(هوادارا،هشتگ راى گلگهر،سایتا،خودباشگاه ازطریق رابطه هاى گردن کلفتى که میتونن فشاربیارن و…)بخداکه راى بایدبرگرده واگرهم گلگهراشتباهى کرده ازاون فقط امتیازکم بشه نه اینکه به تیماى دیگه اضافه بشه،توروخداهرکى میتونه بیکارنشینه ینفرم ینفره باخودش نگه حالامن ینفرکارى کنم یانکنم فرقى نداره هرکارى میتونه لطفا انجام بده
صالحی اشغال هم مثل عزیزی خادم فاسده و باید از استیناف اخراج بشه با هشتگ میلیونی امتیازات کثیف و معیشتی رو برگردانید ابروی این فدراسیون کثیف و کمیته انضباطی و استیناف کثیفش رو در سطح جهانی میبریم