اخبار مدیرانمقالات فوتبال

ضربه ۱۰۰ میلیاردی مدیریت درویش به پرسپولیس!

مدیریت ضعیف در پرسپولیس باعث ضرر ۱۰۰ میلیاردی برای این باشگاه شد.

مدیریت ضعیف و تأخیرهای غیرضروری در باشگاه پرسپولیس، یک‌بار دیگر هزینه سنگینی روی دست سرخ‌ها گذاشت. در حالی که هاشمیان از مدت‌ها قبل سه بازیکن را در فهرست مازاد قرار داده بود و تصمیم فنی برای کنار گذاشتن آن‌ها کاملاً مشخص بود، باشگاه به‌جای تسریع در روند جدایی، کار را تا روز آخر نقل‌وانتقالات کشاند؛ اتفاقی که باعث شد پرسپولیس برای فسخ قراردادها مجبور به پرداخت مبالغی بسیار بالا شود.

در نهایت، پرسپولیس برای ایجاد فضای خالی در فهرست و فراهم‌کردن امکان جذب بازیکنان جدید، ناچار شد با وحید امیری، سردار دورسون و سعید مهری به توافق فسخ برسد؛ توافقاتی که هزینه‌ای در حدود ۱۰۰ میلیارد تومان روی دست باشگاه گذاشته است. سردار دورسون و مهری تمام مطالبات خود را دریافت کردند و حالا وحید امیری نیز باید مبلغ قابل توجهی از باشگاه بگیرد.

این شرایط نشان می‌دهد که نه‌تنها برنامه‌ریزی جدی وجود نداشت، بلکه سوءمدیریت در انجام به‌موقع مذاکرات، پرسپولیس را به سمتی برد که مجبور به پرداخت ارقام هنگفت شود. حالا هواداران این سؤال را مطرح می‌کنند که اگر تصمیم فنی از مدت‌ها قبل مشخص بود، چرا مدیران باشگاه اجازه دادند موضوع تا آخرین روز نقل‌وانتقالات کش پیدا کند و چنین هزینه سنگینی به تیم تحمیل شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
20 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
نوید

کاش فقط همین صدمیلیارد بود . با نوکریهاش برای زنوزی دوسال پرسپولیس رو عقب انداخت

Perspolis_6

متاسفانه در مملکت بی سوادهایی که مدیریت می‌کنند بسیار زیاد هستند….و نتیجش هم همین وضعیت هست که هر کی در حیطه خودش بشدت سو مدیریت دارد در پرسپولیس بدهی فراوان (( ورزش به طور کل)) بدون هیچ دستاوردی…..در منابع طبیعی خشکسالی و هوای آلوده …جنگل خواری و….الا تا آخر….
ما هم فقط باید حرص بخوریم بجاش بچه‌های آنها در بهترین امکانات زندگی میکنند…..
چی بگم….

فرخ پرسپولیسی / تهران

چه ساز و کار قانونی برای جلوگیری از این مسایل وجود دارد؟ چرا امثال آقای درویش این همه آزادی عمل دارند؟ باید درویش را با اقدامات حقوقی پاسخ گو نمود …

حسین سرخدل

فضا رو با ۱۰۰میلیارد خالی کرد و همونجور هم خالی موند… دراینکه درویش ثابت کرد از نظر جذب بازیکن خارجی بی کفایت هست تازه فهمیدم از نظر عقل و خرد و فهم مدیریتی هم کلا در فقرکامل بسر میبره… مردک هنوز با هیچ بازیکن خارجی به توافق اولیه نرسیده زده تیم رو ناقص کرده

سعید

تیم یکدست و سرحال و قهرمان رو به مرور تضعیف و بیجاره کرد و حالا هم کلی بدهی گذاشت و گم شد رفت، تنها کسیکه هم که ازش تعریف کرد آقای زنوزی مرد همه کاره فوتبال ایران بودکه اون هم مشخصه که به بخاطر خیانت به پرسپولیس و خدمت به تراکتور بود

Amosapour

درویش و پروین یک دزدهای بی شرفی هستن که دومی ندارن،در آینده از دزدیهاشون خواهید فهمید،،تو قرارداد بی فوما و اوریه پول وحشتناکی خوردن،،،حساب کتاب درست درمونی نیست وگرنه پول های درویش و پروین باید گرفته بشه به نفع مردم

علی قرمز ته

خدا لعنتت کنه درویش. و
نفرین هواداران فهیم باشگاه بزرگ پرسپوليس تا ابد بدرقه زندگیت باد

بژی پرسپولیس

درویش بی شرف از قبل تصمیم به رفتن داشت وخواست با این بدهی ها پرسپولیس را به خاک سیاه بنشونه وگرفتار کنه تف تو شرف نداشته ات ، پفیوز بی پدر ومادر

جبار

اگه احترامی برای قانون وجود داشته باشه بایدازدرویش حساب کشی بشه سازمان بازرسی کل کشور دیوان محاسبات کمیسیون اصل ۹۰قوه قضائیه وسایرسازمانهای موازی و ذیربط آیا واقعا احساس مسئولیت میکنند و پای کار میان؟شک دارم

محمد پرسپولیسی. دزفول

خدا لعنت کنه درویش خائن و دلال رو

حسین

پول شده علف خرس میلیاردها هاپولی میشه ککشون هم نمیگزه ملت و سرمایه هاشون کیلو چند بخور بخوریه ها

پرسپولیس قرمز بی همتا

خدا از درویش دزد نگذره. این مردک حروم لقمه باید محاکمه بشه و بعد هم مجازات تا تاوان این همه خیانت و حروم خوری که کرده رو بده
#محاکمه _ درویش
#مجازات _ درویش

م . ن

باید از جیب شخص درویش پرداخت بشه

علی قرمز ته

درویش نالایق
خدا لعنت کنه تو رو
نفرین طرفداران فهیم باشگاه بزرگ پرسپوليس تا ابد بدرقه زندگیت باد

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

خدا لعنتت کنه

پرسپولیس زلزله

باید بازریی کل کشور ورود کنه پول دو بازیکن خوب را فقط هدر داده

raha

خود بازرسی کل رو کی بازرسی کنه؟دست همه شون تو کاسه هست مگه تاج رو گرفتند که اینو بگیرند

ساسان

مشخصه که!!!!
شد حکایت رادو و انصاریفر!

عشقم پرسپولیس

چقدر موعود تو جام حذفی زیاد شده
جناب مدیرعامل حواست باشه به داوری گلچین شده دربی
بالاخره 8 ساله کیسه تو خوابم نبرده

محمد

دورسون مهری حداقل کارمفیدانجام دادند ولی هاشمیان تیم را به خاک و خون داشت میکشید