شبکه اجتماعیمصاحبه ها

صادقی از پرسپولیس خداحافظی کرد

سعید صادقی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.

سعید صادقی بعد از سپری کردن سه فصل پر فراز و نشیب در پرسپولیس در لیست خروج سرخپوشان قرار گرفت تا به جمع شاگردان گل‌محمدی در فولاد بپیوندد.

صادقی که چند روز قبل قرارداد خود را به طور رسمی با فولاد امضا کرده، در پستی اینستاگرامی خطاب به هواداران پرسپولیس نوشته است:

درود خدمت هواداران ارتش سرخ
هر اومدنی رفتنی را در پی خواهد داشت
و حالا که وقت خداحافظی از شما رسیده بیش وجدان خودم راحتم در این سه سال هرچه در توان داشتم برای سربلندی تیم گذاشتم با تمام کم لطفی‌ها و گاهی بی مهری ها گله ای نیست…
هرکسی منو بسشناسه میدونه آدم کاملاً قدرشناسی هستم و تا ابد قدرشناس شما هواداران بی نظیر پرسپولیس خواهم ماند…
ارادتمند سعید صادقی

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Perspolis_6

صادقی قابلیتهای بیشتری داشت و دارد ….از نظر من خودش کمی رعایت نمی‌کرد و رفتاری گاهی اوقات میکرد که به خودش و فوتبالش آسیب میزد….مثل پارسال که رفت پیست موتور سواری پای خودشو شکوند…
این نوع کارها برای یک فوتبالیست اصلا نه اجازه هست نه حرفه ای..

متین

به نطر من بازیکن خوبی بود اینا بلد نبودن ازش استفاده کنن
صادقی خودشو تو فصل اول حضورش در پرسپولیس با اون‌نمایش چشمگیر و گلهای زیبا و حساس ثابت کرده بود
اگه قرار باشه اورونوف همش مصدوم باشه صادقی بهتر جایگزین بود براش.
مفت از دستش دادیم
از امثال سروش و احمدزاده خیلی بهتر بود

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

ایشالا به جز مقابل پرسپولیس، همیشه موفق باشی ❤

iman

دمت گرم داداش

مسعود

ایولا پسر قدر شناس و با شخصیت باوجود نیمکت نشینی هیچوقت پرسپولیسو به حاشیه نبرد

محمد

امیوارم تو تیم جدیدت موفق باشی

سعید،

خداحافظ سلطان . انشالله فولاد با امپراطور یحیی موفق باشید ❤️❤️