اخبار استقلاللیگ قهرمانان آسیا

شکست تلخ استقلال در دقیقه ۹۰ / ذوب آهن ۱۰ نفره باز هم در قلعه تایم برد

پرسپولیس نیوز : ذوب‌آهن با پیروزی مقابل استقلال، با امید بسیاری به دیدار برگشت مقابل استقلال در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌آید.

تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال از ساعت ۱۹:۱۵ امروز (سه‌شنبه) در چارچوب دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این مسابقه باپیروزی یک بر صفر ذوب‌آهنخاتمه یافت.

ولیسیانی در دقیقه ۳+۹۰ تک گل ذوبی‌ها را به ثمر رساند تا این تیم همانند بازی برگشت لیگ برتر در دقایق پایانی به برتری رسید. نژادمهدی بازیکن ذوب آهن در دقیقه ۸۹ اخراج شد.

بدین ترتیب ذوبی‌ها با پیروزی به دیدار برگشت که سه شنبه آینده در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود، می‌آیند.

ترکیب ذوب‌آهن: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، جورجی ولسیانی، محمدرضا حسینی، بختیار رحمانی، مرتضی تبریزی (۶۷-محمدرضا عباسی)، محمد ستاری (۱۹-قاسم حدادی‌فر)، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان و کی‌روش استنلی

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، وریا غفوری، سیدمجید حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، فرشید باقری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرور جپاروف، داریوش شجاعیان (۴۲-علی قربانی) و فرشید اسماعیلی

با خطای هند روزبه چشمی، داور به سود ذوب‌آهن پنالتی اعلام کرد. ولیسیانی پشت توپ ایستاد که موفق شد دروازه استقلال را باز کند تا استقلال در نیمه اول مسابقات یک هشتم نهایی با شکست اصفهان را ترک کند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
29 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
عالی

صاعب از متن بلندی که نوشتی مشخص است که از جام‌های پرسپولیس و برانکو خیلی ناراحت هستی این هنر پرسپولیس و مربی چون برانکو است ما خوشحال هستیم و این حرفها ی مثل تو برای بهتر شدن پرسپولیس نیست بلکه دنبال حاشیه هستید این را ه جدید طرفدار ششتایا است که با نظرات پوچ و جعلی اتحاد و حمایت طرفدار ها ی اصیل پرسپولیس را کمرنگ کنند تا برانکو هست کابوس با ششتایا است. ❤❤❤❤❤❤

صائب

دوستایی که میان اینجا به دیگران انگ کیسه کش بودن رو میزنن خودشون طرفدار کیسه ان که چشماشونو به روی همه چی بستن فقط جام جام میکنن برای ما آره برانکو دو تا حام آورد درسته فکر نکنین که ما با دو تا جام سیر میشیم نه اینجا پرسپولیسه اگه ۱۰ تا جام بیاریم پشت هم دنبال ۱۱ امین جام هم میریم چون چیزی جز قهرمانی و نتیجه خوب مارو راضی نمیکنه کسی که میاد انتقاد میکنه از سر دلسوزیه شما چشمتون رو به روی همه چی بستین فقط با دو تا جام سیر شدین اگه این آقا تیمو قهرمان کرده پولشو گرفته پس هیچ منتی نمیتونه روی ما بذاره این آقا حتی حاضره به خاطر منافع خودش حتی تیم نتیجه نگیره این تیم که ارث پدریت نبست اومدی اینجا پول میگیری سرمربی شدی وظیفت اینه که از تمام سرمایه باشگاه استفاده کنی نه اینکه بخاطر لجبازیت تیم رو به فنا بدی من خودم از طرفدارای سرسخت برانکو بودم اما با این کاراش داره تیم محبوبم رو به نابودی میکشونه ازش زده شدم چون تنها چیزی که برام مهمه پرسپولیسه دوست ندارم یکی بیاد بخاطر منافع خودش تیمی رو که میلیونها هوادار داره با دست خودش به نابودی ببره بعضیا میگن داره با بازیکن سالاری مبارزه میکنه درصورتی که بازیکن سالاری تو تیممون موج میزنه نمونش بازی دادن به چند نفر در هر شرایطی خب با ۱۳ تا بازیکن بازیها رو پیش ببر چرا بازیکن زیاد همراه خودت میبری اینور و انور خرج رو دست باشگاه میزاری براستی تو همون برانکویی که ما میشناختیمت چی کار داری میکنی با خودت بهتره این لجبازیا رو تموم کنی با یه اشتباه بازیکنان رو به مرز نابودی نکشون مثل پدر باهاشون رفتار کن بزار بازیکنان وقتی میان داخل زمین جونشونو برای تیم بدن نذار یه عده ای از قبل بدونن تو هر شرایطی تو ترکیبن انگیزه ایجاد کن حرف برای گفتن بسیاره اما سرتون رو درد نمیارم

mehran

تو صف چند تایی هستیم هنوز نوبت ما نشده

مجید۰۶

به خدا جام جهانی حق بیرانوند نیست! امیر عابدزاده و رشیدمظاهری یه سروگردن از این درازه بی خاصیت بهترن! لامصب قراردادشم ۵ ساله بسته نمیشه کاریش کرد!!! لعنت به کسی که تو رو اورد سمت پرسپولیس که یه توپ ساده رو هم نمیتونی بگیری!

نصیر

بخش های خبری صداوسیما بخصوص شبکه سه در حرکتی عجیب خبر باخت استقلال رو جز اخبار مهم اصلا نرفت!! برعکس بازی پرسپولیس که بلافاصله با شروع اخبار میگفتن پرسپولیس باخت!!!!

عشق است پرسپولیس

آقای کیارش برو کشکت و بساب. انگار از باخت تیم کیسه خیلی ناراحتی. برو کیسه کش برو سوراخ موش خودت. اگه هم واقعا طرفدار پرسپولیسی که واااای بر تو با این ادبیات ناقصت. کور شود هر آنکه نتواند عظمت پرسپولیس با برانکو رو ببینه

شادگان عاشق قرمز

ببینید دوستان ،باید همیشه منطقی بود و ار روی منطق وعقل با مسایل برخورد کنیم .
بچه های ما کمی فوتبال زده شدند واحتیاج به استراحت دارن اخه فشار بازیهای بدون استراحت اثر خودشو می زاره .
اینکه کیسه خوب بازی می کنه یا بد به ما اصن مربوط نمیشه .اونا دو فصل پشت سر هم تحقیر شدن واگه ی جام بی ارزش نصیبشون بشه حق دا ن خوشحالی کنن واز سر وکول همدیگه بالا برن .
ما باید به فکر تیممون باشیم .

arya

ثابت شد که استقلال در ایران فقط با کمک داوران ایرانی امتیاز کسب کرده است. یقینا اگر امروز علیرضا فغانی و یا حسین زرگر داور بازی ذوب آهن و استقلال بود نتیجه بازی قطعا به سود استقلال رقم می خورد. مطمئن باشید که با داوران بی طرف خارجی استقلال در مقابل ذوب آهن حذف خواهد شد.

بهنام اعتمادی طرقی

کیسه باخت و فهمید این تیم ذوب اهن تیم خونه ب خونه نیس //و اما بعد.. این کیسه تو همین مرحله حذف میشه و قول میدم پرسپولیس با اختلاف ۲ گل میبره

فقط پرسپولیس

بارها گفتم بازم تکرار میکنم اون به اصطلاح هوادارایی که از بازی پرسپولیس خوششون نمیاد میتونن بازی رو نگاه نکنن. حوصله غر زدنا و بی ربط گویی بعضیا رو نداریم.. ما ازپرسپولیس محبوبمون حمایت میکنیم چه ببره چه ببازه

saman

اقای کیارش شما که بقیه رو به حافظه زودگذر داشتن متهم میکنی خودت که حافظه ت خوب کار میکنه یه لطفی بکن از حافظه بلند مدت بپرس که در ده سال گذشته چند جام اوردی و چند تا از اون جام ها رو با برانکو اوردی؟؟؟؟؟؟

Mehrdad

کیارش کیسه کش بهتره دیگه تو اینجا نظر ندی

mehran

اگه رحمتی نبود کیسه امروز سه تا خورده بود کیسه به سه بازیکن وابسته ۱:ابراهیمی ۲:جبارف ۳:غفوری اینا مهاربشن در مقابل هرتیمی سوراخ میشه ضمنن بچها همه باید بریم ورزشگاه بترکونیم دیگه این شوفر نگه طرفداران ما بیشترند..

محمد

شوفر : داوران ایرانی را نداشتیم و باختیم !

یک پرسپولیسی تیفوسی

اکثرا که کیسه کشن میان این سایت نظر میدن…اینم از کیسه و شوفر هههههههه

کیارش

اره دیگه تا ۲روز از بازی میگذره دوباره آقا برانکو میشه بهترین مربی جهان و طرفدار های بی منطقش از حافظه فوق زودگذر هواداران میخوان سو استفاده کرده و سر و کله شون پیدا میشه بله برانکو فقط تو روزهایی که پرسپولیس بازی نداره خوب عمل میکنه هم تو ارنج هم تو تعویض ها و هم تنوع تاکتیکی داره ولی روزهایی که پرسپولیس بازی داره برانکو فقط یه تماشاگر مودب و لجبازه که از انجام کوچکترین واکنشی عاجزه و فقط آگه گل اول رو بزنه شاید ببره که اونم جدیدا میبازه(بازی ذوب و الجزیره )و آگه از تیم خشتک سازی ورامین سفلی گل عقب بیفته دیگه مهاره بتونه جبران کنه حتی آگه بازی ۲۰روز طول بکشه

پرسپولیس6_4

به امید بردالجزیره تو جهنمه آزادیفقط باید ورزشگاه روپرکرد بازی آخرم هست همه بریم ورزشگاه

ستاره واقعی

شوفر و هوادارای کیسه فکر کردن با بردن دوتا تیم لیگ یکی بی رقیب شدن شک نکنید نیمه نهایی پرسپولیس و ذوب بازی میکنن

saman

مرهمی شد بر دردای ما
خداییش میدونم این عادتم خوب نیست اما از باخت کیسه بیشتر از برد پرسپولیس خوشحال میشم بس که بیجنبن این کیسه ها تا یه برد میارن میگن متخصصین اسیا ما هستیم خخخخ من مطمعا هستم ما میریم بالا اینا حذف میشم فقط نگرانم از بازی استقبال نشه اقا تهرانیا برین ورزشگاه خداییش تهران بودم همه بازیا میرفتم نامردی دارید میکنید با این تیم خوبی که داریم انقدر انتقاد میکنید این دوستمون که توضیح داده برانکو بره کی میاد راست میگه واقعا فکر میکنید کی میاد؟فکر میکنید اگه مربی خوبی هم بیاد حتما موفق میشه؟مثل دربی لیگ ۱۶ که باختیم و حمایت کردین و نتیجش رو دیدید حمایت کنید و نتیجش سعود به جمع ۸ تیم اسیا میشه سال بعدم همون بازیای با کیفیت که دوست داریم رو میبینید

تیم مردمی

فتح اله خان چطوری مگه قرارنبود استقلال از نتایج پرسپولیس عبرت بگیره شما به ذوب اهنی باختید که به گفته قلعه نویی الگوش پرسپولیس برانکو هست چه جوری میخواستید با این تیم تون قهرمان اسیا بشید

ستاره واقعی

پرسپولبس بازم مثله پارسال میره نیمه نهایی ولی کیسه ……….. فقط موز گیرش میاد

همه جا قرمز

حالا اگه ذوب آهن یه گل بزنه تو آزادی بعدش استقلال باید ….خخخخ

ستاره واقعی

سه ساله پرسپولیس بدونه استراحت داره بازی میکنه آخر فصل با یه استراحت و یه بدنسازی مناسب میشه پرسپولیس پارسال شک نکنید فقط نباید بین هوادارا تفرقه بیوفته و همه با همه وجود پشت تیم باشیم با یکم صبوری و فرصت به برانکو تیم شادابی پارسال به دست میاره فقط دنبال حاشیه سازا نباشید و حمایت کنید فقط حمایت

ستاره واقعی

کیسه کشا همچین از ستاره سوم حرف میزنن انگار تو پنجاه سال پیش موندن و فکر میکنن بازم چهار جانبه آزمایشیه
عادت کردن به چهار جانبه اون از جام حذفی که چهارتا تیم لیگ یکی به کمک داور بردن الان چوب همونو میخورن چون دیگه تو آسیا داور ایرانی براش سوت نمیزنه که بازیو براشون در بیاره بخدا شوفرو دارن بزرگ میکنن هیچی نیست حالا فصل بعد میبینید

Vahid

حالا ببینیم واقعا پرسپولیس با این نحوه بازیش میره مرحله بعدی

ستاره واقعی

نیمه نهایی حسرت کیسه کشا خخخخخخت

alibigi

خب امیدوارم اون دسته ازهوادارای پرسپولیس که ازریل منطق خارج شدن که متاسفانه تعدادشون خیلی تازگیا شده بفهمن توفوتبال مهم نیست کیو دارید باخت درهرصورت پیش میاد

بخدا این همه انتقاداتی که دارین از اول نیم فصل دوم میکنید چه ببریم چه ببازیم چه مساوی کنیم چیزی جز بدبختی واسه فصل بعدیمون نداره

اقایون درک کنید برفرض که محرومیت نقل انتقالاتیمون برداشته بشه مطمئن باشید قرارنیست بازیکنی که تو تیم دیگه خوب کارکرده حتما توپرسپولیس موفق باشه نمونش منشا نتونست تو جو پرسپولیس کاری کنه

پس قدربازیکنامون بدونیم راجب سرمربیم مثلا اینهمه میگید برانکو بره بره کی بیاد؟ اونایی که اسم مربی داخلیو میارن که اصن شک نکنید پرسپولیس نیستن کیسه کشن بااسم پرسپولیسی امدن

ولی مربی خارجیم با هررزومه ای چه تضمینی داره بتونه توایران وپرسپولیس موفق بشه ؟ شما میدونید که یا یه مربی توپرسپولیس عالی نتیجه میگیره یا فوق العاده افتضاح

بنظرتون چند درصد احتمال داره مربی خارجی بتونه توایران موفق باشه ؟ اصن میتونه بنظرتون بهتر ازبرانکو نتیجه بگیره؟یا چه تضمینی وجود داره حتما اون بازیایی که تودوسال اول پرسپولیس برانکو انجام میداد انجام بده ؟

بابا خود برانکو فقط همین این فصل تیمش اندازه فصلای پیش هجومی نبود که اونم شک نکنید علتش مسلمان نیست! علتش خستگی وحشتناک بازیکناست که از نیم فصل دوم فصل پیش تاالان یک ضرب پشت سرهم بازی میکنن شاید شما اصن دقت نکرده باشید ولی بازیکنامون اصن نیم فصل استراحت نداشتن! خب معلومه وقتی این همه تیم پشت سرهم بازی میکنه برانکو مجبوره سبک تیمشو دفاعی کنه تا دوندگیه بازیکنا کمتر بشه بنظرتون با این همه بازی فشرده تیم میتونه مثل دوفصل پیش اونقدر پرس کنه وهمه بازیکنا هی بدو ان؟ خدایش یکمم فکرکنید

امید پرسپولیسی

اینم از تیم قهرمان جام حذفی. این تازه اولشه کیسه های بدبخت و حقیر و عقده ایی با اون مربی لوپن و شومن

Mehrdad

خب حالا بیاید هی بگید کیسه عالی بازی میکنه و شفر مقتدر هست و..
تو نود دقیقه که افتضاح بازی کردن و از تیم ده نفره خوردن