اخبار باشگاهاسلایدر

شکایت پرسپولیس از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به فیفا و AFC

باشگاه پرسپولیس قصد دارد از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به نهادهای بین المللی شکایت کند.

باشگاه پرسپولیس امروز بعد از مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت از این نهادها به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کند.

پرسپولیسی‌ها قصد دارند بابت نحوه معرفی نمایندگان ایران به فیفا و بابت صدور مجوز حرفه‌ای برخی تیم‌ها به AFC شکایت کنند.

فدراسیون فوتبال امروز تصمیم گرفت 6 تیم را به عنوان نمایندگان ایران معرفی کند اما اگر سه تیم اول سهمیه بگیرند دیگر پرسپولیس شانسی برای حضور در آسیا نخواهد داشت.

باشگاه پرسپولیس امروز بعد از جلسه با بخش حقوقی خود به این جمع بندی رسید.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
16 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد

این حرکات فقط برای آرام کردن هواداران است در زمان نقل و انتقلات و خریدهای بی برنامه و بی کیفیت و بازیکنان پا به سن گذاشته و حاشیه های هر روزه و در کل مدیریت ضعیف درویش و حدادی انتظاری غیر این روزها نمی رفت

Amin

آقای حدادی پیگیری کنید حق ما رو دارن میخورن هم گل گهر و هم چادر ملو‌ یه بازی بیشتر از ما بازی کردن گل‌گهر با تراکتور بازی کرد و باخت چادر ملو هم خیبر رو برد هردو تیم ۲۳ تا بازی کردن ما میخواستیم با ذوب آهن بازی کنیم که بازی آخر هفته بود که بازی مارو لغو کردن اگه با ذوب آهن بازی میکردیم الان ۳۷ امتیازی می‌شدیم و شانس می‌داشتیم برای سهمیه ولی الان حق مارو خوردن حتی امتیاز رایگان هم بهشون دادن اگه ما ۳۷ می‌شدیم الان می‌تونستیم اعتراض کنیم تا اون امتیاز های رایگان که دادن بهشون برگردونن یا این که به ما هم اون سه امتیاز بازی با ملوان بدن حتی شانس مستقیم کسب سهمیه نخبگان داشتیم

Hadi

این پسر حدادی برکنار کنید الآن شو راه انداخته شکایت از فدراسیون میکنیم تو وقتی میخواستی از تاج صحبت کنی فقط کم مونده بود دستش ببوسی این شاموتی بازی ها رو جلو هواداران راه ننداز دستت رو شده پسر جان پرونده تراکتور بیرانوند اوسکل از بیخ تعطیل صد درصد حق با پرسپولیس بود با خیانت بیشرف درویش ول کردید مشکل از جایی اینا برای کمک پیشرفت باشگاه نیومدن اینا چند صباحی میزارنشون بعد هم یا هیئت رئیسه یک فدراسیون میشن این وسط پرسپولیس میمونه با هزار یک مشکل این قدر اعصاب خوردی داریم بخدا به این جماعت نمیرسه

علی

مدیرعامل استقلال ترسیده این تیمش هفتاآسیاخورده میدونه اینبارتیمش نتیجه نگیره ازسمتش برکنارمیشه شمابه بازیهالیگ نگاه کنیدبازیهای مهمی داره استقلال شکست مساوی داره لیگ ایران یکجوری هست قهرمان لیگ آخرفصل مشخصه میشه وهیچکس نمی تونه بگه کی قهرمان میشه سابقه هم داشته یک تیمی بزرگی مثله سپاهان ازرختکن نیومدبیرون یاده همه هست فدراسیون بایدباهوش عمل کنه طرف مدیراستقلال میخادسواستفاده کنه ازمسئله جنگ قطعی اینترنت

علی

هرسال میخاداینترنت قطع بشه این استقلال به این شکل قهرمان بشه پس اگه دوباره جنگ شداینترنت قطع شدآقایون خانم استقلالی بگن درفدراسیون تیمی که موقع جنگ قهرمانه

نصیر

باید گفته بشه چرا لیگ دو و بقیه لیگ ها در حال انجام هستن و فقط لیگ برتر رو متوقف کردن!! خیلی مشخصه هدف فرستادن استقلال و تراکتور و سپاهان به آسیا بوده دقیقا کاری که با قرعه کشی های جعلی حذفی سال قبل برای استقلال کردن..

محسن

استقلال همیشه با اسان تون ترین سخت تری ولی ما با تیم سپاهان جام حذفی اون خانه حریف بازی داریم امسال با تراکتور تو تبریز درحالی که بدون تماشاگر می بود

redshrk

جنگ زرگری واسه ساکت کردن هوادار شما اگر اهل شکایت بودین پرونده شکایت از فدراسیون و تراکتور رو با اون تخلف علنی به دستور زنوزی و تاج رها نمیکردین

پرسولیس

اینها همه سیاه بازی مالک پرسپولیسه . دروغ می گویند فقط می خواهند صدای هوادار را بخوابانند. بانک شهر چرا طلبش از استقلال و تصرف ورزشگاه مرغوبکاراجرایی نمی کنه ؟سر بیرانوند چی کردند ؟

سروش

آقای حدادی کاش قبل از اینکه مهندس مهندس تاج راه انداخته بودی به فکر میشدی الان اگر لحظه ای از حق پرسپولیس کوتاه بیای جایی در پرسپولیس نخواهی داشت بس که شما مدیران سفارشی باشگاه اومدید ضعیف بله قربان گو هستید عابدینی کجایی طاهری کجایید

کاف

این‌که سهمیه‌ی آسیا دودستی به تیم‌های محبوب جماران و پزشکیان تقدیم شده به‌کنار اما مدیریت پرسپولیس با شکایت‌ چی رو می‌خواد ثابت کنه؟که نگران حق تیم و هوادار هست؟ راستی ماجرای شکایت از بیرانوند به‌کجا رسید؟ این جماعت دغل‌باز اگر واقعا به‌فکر پرسپولیس بودن توی نقل‌وانتقالات ضعف‌ها رو برطرف می‌کردن و بازیکن ارزون و دلالی یا بیمار نمی‌آوردن که ناچارا از بازیکنای غیرتخصصی یا سن‌بالا استفاده بشه و میانگین سنی تیم این‌همه بالا بره، تیمی که از ترسش یا توی رختکن قایم می‌شدن یا فرار می‌کردن ترکیه چرا باید به رده‌ی ۶ جدول سقوط کنه که الان دنبال شکایت بره؟ شما اگر دل‌سوز بودید پرسپولیس در این جایگاه نبود.

نصیر

ببین حتی اگر پرسپولیس صدر نشین لیگ بود این تیم رو فدراسیون آبی فعلی آسیا نمی فرستاد مثل حذفی و شکوندن قانون یه قانون جدید درمی‌آورند که نره ..کلا برنامه اینها در سه سال اخیر ..دوما حداقل درباره پرسپولیس سقف قرار داد هست چون رانت ندارن و نمی تونه رشوه بده به سازمان لیگ و فدراسیون و کمیته اخلاق …

کاف

در اینکه اگر پرسپولیس صدرنشین بود سهمیه رو بهش نمی‌دادن که شک ندارم درست مثل زمان کرونا که جون همه در خطر بود ولی حاضر نشدن قهرمان اعلامش کنند، اما مسئله‌ی نقل‌وانتقالات باشگاه فرق داره می‌فرمایی مدیران ما نمی‌تونن با مدیران رقبا توی دور زدن سقف قرارداد و بستن قرارداد هنگفت رقابت کنن؟ اوکی پس گورشونو گم کنن و جاشونو به کسی بدن که به هر طریقی عرضه‌ی تقویت تیم توی این سیستم فاسد و تبعیض‌گر فدراسیون رو داشته باشه، تا همین‌جاشم اختلاف سطح کیفی بازیکنای ما مخصوصاً خارجی‌ها با رقبا سر به فلک کشیده.

❤️ امیدیه قلب پرسپولیس ❤️

واقعا مدیریت و سیستم باشگاه پرسپولیس توی این چند سال تا الان خیلی خیلی مسخره شده
قبل از هر کاری تمام خبرها فاش میشه و باعث میشه که دشمنان پرسپولیس باخبر بشن و خیلی زود جلوی تصمیمات باشگاه گرفته بشه و همه چی قبل از نهایی شدن بهم بریزه حالا همیشه چه نقل انتقالات و چه تصمیمات کلان، برعکس تیم کیسه و بقیه همیشه تا کاری تمام نشده کسی متوجه نمیشه
واقعا کی میخواید دست از بچه بازی بردارید؟؟؟

نصیر

سیاست حاکمیت تضعیف پرسپولیس هست سال آخر درویش رسما وکیل باشگاه استقلال رو کرده بودن وکیل پرسپولیس و قرار داد بیرانوند رو تغییر داد تا بتونه فسخ کنه..

نصیر

مدیران فعلی رو بلند آبی انتخاب می کنه متوجه نیستیم!!؟