اخبار باشگاه

شکایت پرسپولیس از سرمربی و سرپرست و بازیکن استقلال

باشگاه پرسپولیس، شکایت خود را از سرمربی، سرپرست و بازیکن تیم استقلال، تقدیم فدراسیون فوتبال خواهد کرد.

این باشگاه با توجه به جمیع اتفاقات و مطالب مطرح شده، در ارتباط با دربی، چند شکایت را در مراجع ذیربط مطرح خواهد کرد.
شکایت نخست پرسپولیس از جواد نکونام، سرمربی استقلال، خواهد بود که در کنفرانس خبری پیش از مسابقات اظهارات خلاف واقع و غرض ورزانه داشتند که مشخصا با هدف ایجاد فشار روی تیم داوری و تاثیر روی تصمیم‌های آنها صورت گرفت که این اتفاق هم در بازی به شکل غیر قابل کتمان روی داد.

شکایت بعد از علی سامره، سرپرست تیم استقلال، است که پس از بازی برای چندمین بار، رفتار نامناسب و غیر حرفه‌ای خود را در به کار گیری الفاظ، ادبیات و لحن نامناسب علیه پرسپولیس تکرار کرد. این نوع از گفتمان شاید با شخصیت ایشان و تیم کاری استقلال سازگار باشد ولی مشخصا مناسب فضای فوتبال و به هیچ‌وجه در شان پرسپولیس نیست.

همچنین باشگاه پرسپولیس از حسین حسینی، کاپیتان این باشگاه به دلیل اظهارات خلاف واقع، غیرحرفه‌ای و کذب او درباره‌ باشگاه پرسپولیس و اتهام‌زنی راجع به روند داوری‌ها که از قضا زیر سوال بردن فدراسیون فوتبال و ارکان آن نیز هست، شکایت می‌کند.

پرسپولیس همچنین شکایت و اعتراض خود به نحوه عملکرد جانبدارانه گزارشگر مسابقه را تقدیم می‌کند. روند گزارش بازی به شکلی بود که گویا اتاق VAR گوش به فرمان وی است و در صحنه‌هایی به سود استقلال خواهان انجام ویدیو‌چک می‌شد که اصولا این رویه با آداب به کارگیری این تکنولوژی منافات د ارد و جدا از این که یک آموزش غلط بود، نوعی خط‌دهی به افکار عمومی به حساب می‌آید.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
17 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
کوروش

همه جوره با پرسپولیس دشمنی کردند. ما باید همان شنبه جلوی وزارت ورزش تجمع میکردیم.

مهدی ف

از هرچی بگذریم از گزارشگر بازی نباید گذشت که گذاشتن اسم گزارشگر رو اینا توهین به ورزشه.صحنه کارت قرمز رو لال بود برای اون تیم پنالتی رو فریاد میزنه.فوتبال ما با این نوع بازی میخواد ژاپن رو کنار بزنه. باید به لالیگا خندید با این مربی لالیگایی.مثلا لژیونر بوده با این طرز فکر.انگار فقط بکش زیرش رو بلده.یه صحبت فنی از خودش تو مصاحبه ها نمیبینیم.بازیکنان و کادرشم که مثل بچه ها حرف میزنن.حیف فوتبال و مردم که اینا رو توش جا داده

مرتضی

حقیقت غیر قابل کتمان اینکه همه می خواستند پرسپولیس برنده نشود

ahmad

ترابخداببینیدکی رو نشوندندجای
فردوسی پور…احمدی.پاچه.خوار
چاپلوس

ahmad

ازهرچی.بگذریدازاین گزارشگرپست
فطرت.کثیف.بی.همه.چیزنگذرید
اخه بیشعوراگه تیم ملی باشه
اشکالی.نداره.ازش‌.جانبداری.کن
ولی‌دوتیم.باحق.مساوی.چرا …‌

نصیر

داور عراقی وار دست به افشاگری سنگینی زد همه چی رو لو داد گفت تصمیم پنالتی نه کار ما بود نه بنیادی فر و توسط افرادی در خارج از زمین انجام شد..

سلمان

خسته نباشید به علی نعمتی عزیز که باتمام وجود تلاش میکنه این بازیکن لایق بی مهری نیست بچه ها قدر بازیکنامون رو باید بدونیم خداوکیلی خطانکرد فقط باهوچیگری نکونام وبازیکناشون بود که خطا گرفت پرسپولیس ما خیلی تنهاست میخوان هرطورشده یحیی رو بفرستن خونش اون از نحوه ی خریداشون اینم از داوری و همه ی مسائل که به ضررمون هست یحیی اگه دستش بازباشه کمترازدوتا به اینا نمیزنه تیمش

هادی

سلمان جان، حرف شما درسته اما خداوکیلی توی اون دقایق و وقتی تیمت با یک گل جلو هستش، اونم جلوی این افراد هوچی ، نیازی به اون تکل نبود

سلمان

به والله پنالتی نبود نیمکت استقلال یه مشت آدم بی شخصیت هستن اگه این رفتارایی که بازیکنا وکادر عنیشون موقعه ی خطا کردن تو آسیا داشتن قطعا همه اخراج میشدن پرسپولیس مکتب اخلاق وشخصیت هست اصلا ما کجا اینا کجا خداوکیلی درود بر یحیی وکادرفنیمون که اینقد باشخصیت هستن خداقوت وخسته نباشین بچه ها که بااین همه کمبود امکانات وبازیکن بازم ازجون مایه گذاشتین اینا باید یه قرن تلاش کنن به مابرسن چه فوتبالی چه شخصیتی

محمد

گه تو کیسه و کیسه کش

پرسپولیس نشان

کمیته وتوی فدارسیون فوتبال (انضباطی) بلافاصله ب جای برخورد با استقلال با پرسپولیس برخورد خواهد کرد.

سعید

آخریش بیشتر رو مخ بود
هر بچه ای میدونه که گزارشگر یه طرفه گزارش می کرد چرا در خصوص اخراج دقیقه ۶۰ لال شده بود،

نصیر

چند ساله این شخص و چند نفر دیگه کاملآ سفارشی دارن گزارش می کنن یه پروه هست برای سفید شویی فساد استقلال توسط امنیتی ها با مجری گری صداوسیما طرفداری فارس ور..سه و…

نصیر

یه هماهنگی کامل بین مجری و داور برای اعلام وار در صحنه های به نفع استقلال بود!..جوری که در صحنه های به ضرر استقلال مجری سکوت می کرد و داور هم رد می شد..!!..تبانی و گاو بندی کامل فدراسیون کمیته داوران توسط امنیتی هاست..فوتبال فساد رو معمولا رسانه ای می کنه

ناشناس

نمردیم و تیم لالیگایی نکونام رو هم دیدیم
دریغ از یه حمله درست و حسابی….
فقط اومده بود نبازه . اونم به لطف
امنیتی ها و فدراسیون و خداداد افشاریان
حاجت روا شدن . از شروع لیگ اشتباهات
عمدی داوری به سود کیسه و به ضرر تیم
های مقابل باعث شد بره صدر جدول .
ایا واقعا این تیم که امشب بازی شو
دیدیم شایسته صدر نشینی بود ؟؟؟
والا گل گهر و ملوان از استقلال تیم تر
هستن

پرسپولیسی ۵۵ ساله

لالیگا کجا بوده؛ بلانسبت شما لالیگوه هم نیستن!
فقط باید حق این (گاومره) و اون بدنام و اون بی اصل و نسب بی خانواده و بی تبار رو گذوشت کف دستشون؛ حرومزاده ها

ناشناس

همون لالیگوه ….