داوری ها

شکایت رسمی پیکان از داور بازی با سپاهان

باشگاه پیکان از داور بازی با سپاهان شکایت کرد.

تیم فوتبال پیکان روز گذشته در دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر مقابل سپاهان با نتیجه ۵ بر صفر شکست خورد.

پس از اعتراض شدید مجتبی حسینی و بازیکنان پیکان به عملکرد وحید کاظمی، داور بازی امروز نیز این باشگاه با ارسال نامه‌ای به صورت رسمی از این داور شکایت کرد.

باشگاه پیکان که اعتقاد دارد تصمیم‌های کاظمی در صحنه پنالتی دقیقه ۴۲ و اخراج شرزود تمیروف در دقیقه ۲+۴۵ اشتباه بود در این نامه به صراحت قید کرده برای پیگیری حق خود، تا انتها بحث شکایت از داور این بازی جنجالی را دنبال خواهد کرد‌.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
8 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
عباسی

خیلی ها خواستند سپاهان راقهرمان کنند
اما به لطف خدا نتونستند و شکست خوردند
واما پیکان باید از مجموعه خود مقابل نامردی ها دفاع کند
چه کنیم که قانون محکمی نداریم وگرنه این داور حداقل باید ۶ماه محروم شود

درود بر سربازان باغیرت ایرانی

کاظمی یک در میان داورشونه ادعای فوتبال پاکم دارن با اون ۱۲ دقیقه وقت اضافش

داهاتی

بازی واقای داور برای زردها دراورد.
بعدهم میگن ما ق………نبم.خخخخخخ

امیر

شکایت شما میره زیر دست تاج تاج کیه صاحب سه پاهان و شله زرد کیه مال ساکت ،ساکت کیه مافیا رئیس مافیا کیه سجادی کل طویله اصفهانی مصونیت دارن تنها کسی که میتونه با این جورسومه فساد بجنگه بازیکن‌های با غیرت پرسپولیس که با احساس و شرف و عشق اونا رو قهوه ای میکنه

Perspolis The Great

چه فایده داور کار خودش رو کرد

ناشناس

چه فایده ای داره الان شکایت ؟؟
دادا میخواستن حال بدن به سپاهان دادن !
از قبل هم قابل پیش بینی بود با این داور.
خدا میدونه سر مس کرمان چه جوری میخوان ببرن

۱۲ شاخه گل سرخ

خسته نباشید پیکانی های ساده دل،این تیم فاسد و حامیانش نشناخته اید می گویند هرچه به گندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک،لجن بازی و بی شرفی در بین حامیان سپاهان خصوصا داوران کثیف بیداد می کند فقط خداست که می تواند جلوی انها را بگیرد،پناه به خدا از شر تمام حامیان سپاهان.

hosein

خخخخ شکایت پیش خودشون میبرین ؟!بهرحال حرکت تون قابل تقدیره