نقل و انتقالات پرسپولیس

شکاری به پرسپولیس می‌رود؟

در صورت حل یک مشکل هافبک تیم فوتبال سپاهان احتمالا فصل آینده پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.

با رسیدن به اواخر فصل و درحالی که هنوز فصل نقل‌وانتقالات رسما آغاز نشده، مذاکرات میان باشگاه‌ها و بازیکنان مد نظرشان داغ دنبال می‌شود. در این بین از باشگاه پرسپولیس که مذاکرات خود را پیگیری می‌کند، خبر می‌رسد که این باشگاه با رضا شکاری برای پیوستن به این تیم به توافق نهایی رسیده اما یک مشکل بزرگ بر سر این انتقال است.

این بازیکن در فروردین‌ امسال قراردادش را برای یک سال دیگر با سپاهان تمدید کرده و این موضوع شاید باعث شود پروژه انتقال او به پرسپولیس با شکست روبه‌رو شود.

درباره این موضوع باشگاه پرسپولیس هنوز رسما واکنشی نشان نداده است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
12 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Hamid pasha

بازیکنها خوبیه

محمد

نهههههه بدرد نمیخوره

125

باز اخراجی‌های سپاهان رو بیارید اینجا تر بزنن

نعيم

بازيكن خوبيه اميدوارم جذب بشه

Reza

طویله مافیایی سگپاهان میخواد همون نقشه ای که با تموم شدن فوتبال رفیعی و احمدزاده اون ها رو با سر و صدای رسانه ای زیاد به ما تحمیل کرد که نتیجه اش فقط برامون حاشیه بود رو برای بار چندم با یه بازیکن مازاد دیگه اش یعنی شکاری پیش ببره. از دشمن انتظار چیزی جز دشمنی نداشته باشید که اگه غیر این بود برا خودش نگه می‌داشت.

Saman

معلوم نیست این آشغال ها رو کی به پرسپولیس پیشنهاد میده ولی هرکی هست معلومه دشمن پرسپولیس هست و از روی حماقت و جاهل بودن درویش داره بیشترین ضربه رو میزنه وگرنه کدوم آدم عاقلی میره دنبال بازیکنای مازاد تیم های دیگه. طویله مافیایی شله زرد دقیقا همون سناریو احمدزاده رو که بعد تموم شدن فوتبالش اون رو تو پاچه مون کرد باز دوباره میخواد همون نقشه ها رو این بار با یکی دیگه از بازیکنای مازادش پیش ببره. آقایون احمق نباشید دشمن ذاتش دشمنیه وگرنه اگر مال خوبی بود هیچ وقت دلال هاشون اون رو تو بوغ و کرنای رسانه ای به ما پیشنهاد نمیکردن و برای خودشون نگه میداشتن.

پرسپولیس همیشه قهرمان

خب وقتی قرارداد داره سپاهان چجوری اجازه میده..رو این موارد نباید فرصت از دست داد مگر اینکه خودش رضایت نامه شو گرفته باشه…سپاهان بر خلاف پرسپولیس قویترین مدیریت قراردادی با بازیکنان داره و مثل مدیران پرسپولیس نیستن که هر کی هروقت دوست داره بیاد و بره…برای احمدزاده مازاد که به دردش نمی‌خورد و قراردادی هم نداشت معلوم نبود چه بندی داشت که ده میلیارد هم گرفت و انداخت به پرسپولیس!!!!

تقی جعفری

اول این که شکاری چندان مالی نیست ! دوم : اگه این بازیکن دلش با پرسپولیس بود چرا توی فروردین ماه !!!!! تمدید کرد ؟؟؟!!!!
سوم : این که سپاهان دندون های مدیران پرسپولیس را شمرده
هر بنجلی را که نمی‌خواد
مثل فرشاد احمد زاده آوا باهاش تمدید می کنه
و بعد هم می اندازه یه خیک درویش و باندش!!!!

سهیل خورشیدی ☀️☀️☀️

این دو بار فرصت داشته بیاد ولی پول بیشتر رو انتخاب کرده به نظرم لیاقت نداره و از نظر فنی هم چیزی ازش ندیدیم

فقط پرسپولیس

این چیزا فقط تو فوتبال ایرانه که بازیکن دوهفته قبل قراردادش رو تمدید کرده حالا میخواد بره یه تیم دیگه
معلوم نیس با خودشون چند چندن

تقی جعفری

این ازپاکی ذات خودشون و مدیر باشگاه هاشونه

متین

پرسپولیس عمدا به سراغ بازیکنایی میره که مشکل رضایت نامه داشته باشن و دست آخر بازار بهانه جویی و این قرار داد داشت و اون نداشت داغ شود
درویش اینکاره نیست