نقل و انتقالات پرسپولیس

شکاری از پرسپولیسی‌ها زمان خواست

مهاجم تیم فوتبال سپاهان برای دادن پاسخ نهایی به پرسپولیس، از این باشگاه زمان خواست.

باشگاه پرسپولیس برای تقویت فاز تهاجمی‌اش، چند بازیکن را مدنظر قرار داده که یکی از آنها رضا شکاری بازیکن سپاهان است.

مدیران پرسپولیس مذاکراتی را با این بازیکن انجام داد‌ه‌اند، ولی برخلاف خبرهایی که منتشر شده، هنوز توافق قطعی میان باشگاه پرسپولیس و شکاری صورت نگرفته است.

بر اساس این گزارش، شکاری از مدیران باشگاه پرسپولیس برای گرفتن تصمیم نهایی زمان خواسته است و احتمالاً تکلیف این بازیکن برای ماندن یا جدایی از سپاهان بعد از اتمام لیگ مشخص خواهد شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
18 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
کاوه

مردک مفت مفت فصل پیش لیموچی رو گذاشت بره شله زرد حالا بازیکن مازاد اونا رو میخواد بگیره طرف کلاس می‌زاره درویش یا برو یا بمیر ما یک نفس بکشیم

محمد

بخدا مفت نمی ارزه الکی سیاهی لشکر راه نیندازید

6قدیم

متاسفانه این کوچولو مسئولین رو هالو گیر آورد. دوسال پیش با همین ترفند کثیف و بازی با نام پرسپولیس، سمت زردک تغییر مسیر داد. دراصل اصلا نباید سراغ اینجور بازیکنان بیرگ بریم

تقی جعفری

سلام بر همه هواداران ارتش سرخ :
آقای شکاری تا آخر عمرت فرصت داری !!!!! چون پرسپولیس جای شما نیست
ما آلان چندتا بنجل مثل خودت از پارسال رو دست مون مونده !!!!!!

پرسپوليسی قدیمی

اگه شکاری بازیکن بود سپاهان حفظش میکرد. اگه شکاری از هر در بیاد پرسپولیس درویش باید از همون در گورشو گم کنه

دانیال

به نظرتون با امثال کاظمیان و شکاری تیم خوب و قوی بسته میشه؟؟؟؟؟؟ من که فکر نمیکنم حداقل همون ترابی رو برگردونن خیلی از کاظمیان بهتره از شکاری بهتر هم میشه‌اورد با اینا فصل بعد هم‌ به مشکل میخوریم‌ ببین کی گفتم

تقی جعفری

با شکاری به هیچ وجه!!!! اما کاظمیان جوان وآینده دار و به طور کلی بازیکن قابلی هست

علیرضا _ پرسپولیس عشق بی انتها

یه مهاجم معمولی و بنجل ❗

ناصرپرسپولیسی

بازم سراغ بنجل های تیم های دیگه رفتن .بعد میخوان با بنجل جام بگیرن
واقعا که
سناریوی فصل قبل تکرار میشه

Perspolis The Great

شکاری همون موقع هم اعلام کرده بود پرسپولیسیه منتها کجا میخواد بازی کنه؟ قلی زاده و عمری و کاظمیان سمت راست اورونوف و بیفوما و امیری هم سمت چپ مهاجم هم که دورسون و علیپور هستن مغانلو هم جذب بشه مهاجما تکمیلن دوتا هافبک دفاعی خفن میخواهیم یکیش نورالهی و یکی هم خارجی خوب که کارتال معرفی میکنه
مملی و سرلک هم نیمکت، مهری و ریگی هم خدافظ،
دفاع کنعانی و پورعلی گنجی باشن دوتا هم دفاع وسط خوب جذب بشن شاید یک خارجی خوب و یک ایرانی جوان مثل زارع، یک مدافع چپ جوان هم نیاز داریم با میلاد محمدی رقابت کنه الان رقیب نداره سمت راست دفاع تیم ملی گوزوو گزینه خوبیه و براجعه و فرجی هم هستن

کاوه

دوست عزیز ظاهراً خبر نداری با مدیر عاملی مستر درویش این اسامی که گفتی رو توی خواب باید ببینیم تیم با امسال همین شکاری بسته میشه نه قلی زاده

بهزاد

بابا شکاری چه بدرد میخوره… دوباره رفتن سراغ بازیکنای تاریخ مصرف گذشته… اینم یه بنجل مثل احمدزاده
خداوکیلی خر یبار میفته تو چاله این درویش لعنتی و اطرافیانش تا حالا صد بار افتادن تو چاله (البته از نظر من به عمد و برای تضعیف پرسپولیس بوده)
هوادارا خواهشا برید جلوی باشگاه تجمع کنید که اینا از همین الان نقشه دارن قهرمانی فصل بعد رو هم از ما بگیرن مگه ندیدید دنیامالی گفته فصل بعد هم باید کیسه و پرسپولیس نصف بازی‌ها رو تو ورزشگاه تختی انجام بدن.. اینا از همین الان تیز کردن

Ahmad

قربون خدا مهلت هم خواسته تا فکر بکنه

Ahmad

اصلا فکرش راهم نکنید بدرد پرسپولیس نمیخوره

Reza

درویش بی همه چیز تو خیلی غلط کردی با بازیکن مازاد تیم های دیگه مذاکره کردی. این بازیکن انقدر آشغاله که حتی طویله مافیایی سگپاهان هم با وجود اینکه فقط دو ماه از تمدید قراردادش نگذشته الان با تمام وجود داره برای خارج کردنش از لیستشون بدون اینکه تبعات حقوقی براشون داشته باشه داره اقدام می‌کنه و از بین تمام باشگاه ها هیچ مدیری رو به احمق بودن درویش پیدا نکرده که اون رو توی پاچش بکنه. آقای درویش این اخطار رو جدی بگیر و با جذب همچین آشغال هایی نفرت مردم رو از خودت صد چندان نکن.

پرسپولیس

سلام. خسته نباشید
مفت این گران ، خوب میشد سپاهان با دندان نگه میداشت … پسماندها تیم دیگ جارو نکن …
به جای اینگونه بازیکن ها
عمری برگردان ، ترابی برگردان ، قلی زاده ، قدوس ، محمد قربانی ، حسین نژاد ، عسگری فولاد ، سحرخیزان ، محمدمهدی زارع ، خلیفه و چندتا خارجی با کیفیت ، بازی در بیار …
تلاش ، وقتت برای اینا بزار … الانم که مشکل مالی ندارین خداشکر .
قوی ببند تیم ، بزار له کنن تا مضحکه خاص عام نباشیم.

حسین

بدرد نمیخوره

محمد پرسپولیسی

تو رو خدا اینو نگیرید اخه به چه درد میخوره؟ اینم مثل احمق زاده فوتبالش تموم شده. سپاهان میخواد بندازتش رو پرسپولیس.