اخبار تمرینات

شروع تمرینات سه بازیکن جدید با پرسپولیس

سرخپوشان ایران، تمرینات امروز سه شنبه را در حالی به انجام رساندند که سه بازیکن جدید تیم، تمرینات خود را آغاز کردند.
سرخپوشان ایران، تمرینات امروز سه شنبه را در حالی به انجام رساندند که سه بازیکن جدید تیم، تمرینات خود را آغاز کردند.

سعید آقایی و حامد لک از ابتدای تمرین به سایر اعضای تیم معارفه شده و کار را همراه سایر بازیکنان دنبال کردند ولی عیسی آل‌کثیر که مراحل عقد قراردادش طولانی شد در پایان تمرین به مجموعه ورزشی شهید کاظمی رسید که زیر نظر کادر فنی به صورت اختصاصی تمرین کرد.

تمرین امروز از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه آغاز شد و بازیکنان بخش اول کار را در سالن بدنسازی زیر نظر رحیم‌پور، بدنساز تیم انجام دادند.

پس از آن با حضور در زمین چمن، تمرین با کارهای ترکیبی و بازی فوتبال دنبال شد و با سرد کردن در ساعت ۱۹ به پایان رسید.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
فواد

هرسه عالین.فقط حمایت ب مانندزمان برانکو.این حمایت مابودک چهارقهرمانی پی درپی وجمعاتوچهارسال۸جام وفینال آسیاودوتانیمه نهایی آسیاونائب قهرمانی لیگ پانزدهم اونم خاطردوتاتفاضل گل برامون رقم خوردیادمون باشه.حمایت حمایت شعارهمیشگی ی پرسپولیسی‌‌.متاسفانه احزاب بادزیادی بینمون دیده میشن ک من نوعی شک دارم ارتش سرخی باشن وحرفاشون بیشتردق ودلی و کیسه کشیست

پوکر قهرمانی

علیپور اگه بمونه با آل کثیر زوج خطرناکی میسازن و حتما یکیشون فصل بعد آقای گل میشه

ناصر

به نظرم این ال کثیر مهره گمشده پرسپولیس بوده وبسیار به کار تیم میاد وآقایی هم اگه بتونه خودشو باتیم وفق بده بازیکن بدردبخوریه

پوکر قهرمانی

بازیکنای جدید اول خوش آمد بعد اینکه این تیم و پیراهنش مقدسه قدر این موقعیتی که بدست آوردید رو بدونید

سعید عاشق پرسپولیس

ایشالا هرچی هست خیر باشه.