حواشی

شخص غریبه روی نیمکت پرسپولیس در آبادان چه کسی بود؟

اتفاقی عجیب برای نیمکت پرسپولیس در آبادان رخ داد.

در اواسط نیمه دوم بازی پرسپولیس و صنعت نفت بود که برای چند ثانیه دوربین صدا سیما شخصی غریبه را روی نیمکت پرسپولیس نشان داد.

پیگیری نشان می‌دهد که این شخص فیلمبردار صداوسیما بود که تماشاگران به او آب معدنی پرت کردند و آن آب معدنی به سینه این شخص خورد.

بعد از این اتفاق این شخص روی نیمکت پرسپولیس نشسته بود تا اورژانس بالای سر او بیاید و او را مداوا کند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
3 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
آرتشاه

خب به سلامتی دلیل باخت صنعت و بهانه ی کیسه کشها جور شد!
فیلمبردار آبادانی پرسپولیسی نمیخوایم نمیخوایم!

نصیر

این حرکت عوامل صدا و سیما عمدی بوده کاملا مشخصه بهش گفتن بره اونجا بشینه یه باند امنیتی پشت پرده این حرکاته..

ناشناس

خب سوژه واسه کمیته عن ضباطی
جورشد واسه جریمه
عوامل عابی همینو بامبول کنن
هوچیگری راه بندازن