اخبار لیگ برتر و حذفیحواشی

شادمانی پرسپولیس در رختکن پس از قهرمانی/خوشحالی خاص برانکو با کروات‌ها+تصاویر

پرسپولیس نیوز: پرسپولیسی‌ها پس از قهرمانی در لیگ برتر در رختکن به شادی و پایکوبی پرداختند و عکس یادگاری گرفتند.

پرسپولیس موفق شد در دیدار مقابل پارس جم به پیروزی یک بر صفر برسید و با ۶۱ امتیاز قهرمان لیگ شد.

در رختکن و قبل از برگزاری مراسم پرسپولیسی‌ها به شادمانی در رختکن پرداختند و تصاویر آن‌ها منتشر شده است.

در این میان ۶ کروات پرسپولیس به رهبری برانکو با پرچم کرواسی عکس گرفتند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
ساجده

چه قدر گفتم بودیمیر رو تخریب نکنید.
زبونم مو در آورد ولی مرغ بعضی ها یه پا داشت.
بودیمیر بعد اون پنالتی حیاتی با این گل تو دهنی خوبی به حرف مفت زنا زد.
هه الآنم موش شدن دیگه کامنت نمیذارن!
حالا وایسین ببینین فصل بعد چیکار میکنه.
این خط /
اینم شیش تا خط دیگه //////

فقط پرسپولیس

تبریک به همه هوادارا مخصوصا اوناییکه تو شرایط سخت بازم‌حمایت کردن و غر نزدن و صبور بودن.. درود بر پرسپولیس برانکو❤