اخبار لیگ برتر و حذفیاسلایدرداوری ها

سپاهان از حیدری و پرسپولیس شکایت کرد

باشگاه سپاهان از داور مسابقه با پرسپولیس و همچنین هواداران تیم میزبان شکایت کرد.

باشگاه سپاهان در بیانیه‌ای نوشت: در جریان دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیستم و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه آزادی، اشتباهات داوری واضحی رخ داد که می توانست سرنوشت بازی تغییر دهد.

باشگاه سپاهان که در این فصل در موارد متعدد از اشتباهات داوری متضرر شده، این بار ضمن احترام به مجموعه داوران زحمتکش فوتبال، از تیم داوری مصاف خود با پرسپولیس شکایت و مستندات خود را به نهادهای مربوطه ارائه نموده‌است.

همچنین این باشگاه نسبت به اقدامات رخ داده در این بازی از سوی طرفداران تیم میزبان طرح شکایت کرده و مستندات خود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه نموده‌‌است.

لازم به ذکر است پیگیری حقوقی موارد اعلام شده تا حصول نتیجه ادامه خواهد یافت.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
سرباز

اینو خدایی
فارس چیه
سپاهان شاکی شده درست خوندم !!!
دست پیش گرفته پس نیفته بازی باید سه بر صفر اعلام بشه استفاده از بازیکن غیرمجاز سه کارته بوده !!!

ناشناس

بله شما تا پدر تاج و دارین غم نداشته باشین ….
کمیته انضباطی رای میده به نفع تون ….
کمیته نجس داوران هم جبران میکنه براتون….