تيم ملي

سود میلیون دلاری پرسپولیس از جام جهانی

پرسپولیس درآمد خوبی از حضور بازیکنانش در جام جهانی کسب خواهد کرد.

با اعلام فهرست نهایی تیم‌های ملی ایران و ازبکستان برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۶، تعداد بازیکنان پرسپولیس حاضر در این رقابت‌ها به ۶ نفر رسید؛ اتفاقی که علاوه بر اهمیت فنی، می‌تواند سود مالی قابل توجهی برای سرخ‌پوشان به همراه داشته باشد.

فیفا طبق «برنامه حمایت از باشگاه‌ها» به تیم‌هایی که بازیکنانشان در جام جهانی حضور دارند، پاداش پرداخت می‌کند. بر اساس گزارش‌ها و گمانه‌زنی‌های موجود، در دوره جدید این رقابت‌ها میزان پرداختی فیفا نسبت به ادوار گذشته افزایش خواهد یافت.

در صورت تحقق رقم حدود ۲۵۰ هزار دلار برای هر بازیکن تا پایان مرحله گروهی، پرسپولیس از محل حضور ۶ نماینده خود می‌تواند نزدیک به ۱.۵ میلیون دلار درآمد کسب کند؛ رقمی قابل توجه که بدون در نظر گرفتن صعود احتمالی بازیکنان به مراحل حذفی محاسبه شده است.

به این ترتیب، جام جهانی ۲۰۲۶ می‌تواند علاوه بر ویترین فنی برای بازیکنان پرسپولیس، منبع درآمدی ارزشمند برای این باشگاه نیز باشد.

گفتنی است، پیام نیازمند، میلاد محمدی، محمد حسین کنعانی زادگان و علی علیپور نماینده های پرسپولیس در تیم ملی هستند و ایگور سرگیف و اوستون اورونوف هم برای ازبکستان به میدان می‌روند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
ققنوس

میتونستیم هفت تا بازیکن داشته باشیم به شرطی این حدادی الدنگ بازیکن باکیفیتی مثل علیجانوفو به خاطر چونه زدن سر سیصد چهارصد هزار دلار از دست نمی‌داد اینطوری هم تا یکی دو سال راستمون بیمه بود هم پاداش فیفا نصیبمون میشد امان از مدیران اشتباهی