
سنگ بزرگ سپاهان پیش پای پرسپولیس
سپاهان در نشستی با مهدی لیموچی ضمن رد افزایش قرارداد، اعلام داشت تنها در صورت دریافت مبلغ خارج از عرف، رضایتنامه او را صادر میکند.
با توجه به اینکه قرارداد مهدی لیموچی از ابتدا با سپاهانیها سه ساله بود، هنوز یک سال دیگر از این قرارداد باقی مانده است. مصدومیت این بازیکن و فاصلهای که از فوتبال گرفت باعث شد تا او فرصتی برای افزایش مبلغ قراردادش پیدا نکند. در نتیجه مبلغ قراردادش در فصل سوم با توجه به توافقی که در ابتدا بینشان صورت گرفت چندان بالا نیست و سپاهانیها میتوانند از پس این مبلغ بر بیایند.
در چنین شرایطی او از سوی باشگاه پرسپولیس دعوت به همکاری شده اما در آخرین نشستی که اخیراً مسئولان باشگاه سپاهان با مهدی لیموچی و مدیر برنامههایش داشتند نه تنها مبلغ قرارداد این بازیکن را بالا نبردند بلکه بر ادامه همکاری بین طرفین هم تاکید شد.
در حال حاضر اولویت سپاهان مبلغی است که قرار است در فصل آینده خرج کند. از این رو ادامه همکاری با بازیکن با کیفیتی مثل مهدی لیموچی که مبلغ قرارداد پایینی هم دارد، گزینه مناسب است. به همین دلیل سپاهانیها تنها در صورتی حاضرند این بازیکن را از دست دهند که باشگاه پرسپولیس یا هر خریدار دیگری مبلغ قابل توجهی در ازای رضایتنامه او پرداخت کند.
در شرایط فعلی اما بعید است که پرسپولیسیها برای مبلغ رضایتنامه بازیکنی همچون او خارج از عرف هزینه کنند. از طرفی سپاهانیها میدانند در صورت انتقال او مبلغ قابل توجهی به دست نمیآورند. از این رو با جدایی این بازیکن مخالفند و مایلند یک فصل دیگر او را در اختیار داشته باشند.




حدادی عرضه داشته باش و لیموچی رو جذب کن. از ترابی آبی گرم نمیشه و تراکتور میمونه
لیموچی رباط پاره کرده،دیگه بدرد نمی خوره
وینگر خوب کمیاب نیست،دفاع راست خوب نایابه به جای لیمو رو آریا یوسفی تمرکز کنید
من نمیخوام به خاطرپول رفت سپاهان لازم نیست بگیرید پرسپولیس تیم باشخصیت نه پول پرست ها
لزومی نداره برای جذب بازیکناشون پولی بدید. کارخونه فولاد مبارکه توی جنگ بطور کامل نابود شده و درآمدی دیگه ندارن که بخوان از جیب بیت المال توی تیم مافیایی شون بریزن. به همین خاطر احتمال خیلی زیاد تا چند ماه دیگه تیم فوتبالشون رسما به طور کامل منحل میشه و خود کارخونه هم به خاطر مشکلات دور بودنش از آب، از اصفهان خارج و به جنوب منتقل میشه. بنابراین برای جذب بازیکن از اونجا هیچ پولی لازم نیست بدین. چون از پس پرداخت حقوق بازیکناشون برنمیان، آخرش قبل انحلال کامل، یکی یکی بازیکناشون رو واگذار میکنن. اونوقت هر کدوم رو خواستیم رایگان برمیداریم
این وقتی سالم بود و روی اوج نگرفتینش الان که مصدوم بوده و اونم صلیبی افتم کرده بیاد اینجا چیکار؟