نقل و انتقالات پرسپولیس

سفر درویش به امارات در آخرین روز نقل‌و‌انتقالات

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در آخرین روز نقل‌و‌انتقالات راهی کشور امارات شده است تا مذاکره نهایی با شهریار مغانلو را انجام دهد.

در حالی که هنوز مشکل ثبت قرارداد بازیکنان پرسپولیس حل نشده است، شنیده می‌شود رضا درویش مدیرعامل این باشگاه در آخرین روز نقل‌و‌انتقالات راهی کشور امارات شده است تا شانس خود را برای جذب یک بازیکن امتحان کند.

پیگیری خبرنگار تسنیم دراین‌باره نشان می‌دهد که درویش هدف خود از سفر به امارات را مذاکره با شهریار مغانلو عنوان کرده است و باید دید این موضوع چقدر جدی خواهد بود.

مغانلو در زمان حاضر با تیم الاتحاد کلبای امارات قرارداد دارد.

امروز (چهارشنبه ـ 29 مردادماه) آخرین روز نقل‌و‌انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران است و تا پایان وقت امروز باید علاوه بر حل مشکل ثبت قرارداد بازیکنان پرسپولیس، خروج چند بازیکن مازاد از لیست و جذب بازیکن جدید نیز نهایی شود؛ اتفاقاتی که روز شلوغی را برای سرخپوشان رقم خواهد زد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
12 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
ARJ

این کارهای درویش بیشتر شبیه یک نمایش و ساکت کردن هوادار هستش دلسوز پرسپولیس نیست خواهشا بانک شهر توجه کنید این آقا صلاحیت مدیریت پرسپولیس کبیر رو‌نداره ٫ اخراجش کنید

پرسپولیس کبیر

دیروز یه صحبت شنیدم دفاع از این تحفه درویش نمیکنم اما شخص به من این حرف زد آدم دروغگو نیست درویش بعد پایان لیگ طبق گفته کارتال شروع میکنه اول بیفوما رو گرفتن یادتون بانک شهر یک دفعه ادا بازی درآورد گفت خودم میکشم کنار بعد از اون درویش ناگهان خریدهاش متوقف شد بعد جنگ ۱۲ روزه درویش بخاطر ماندن در پرسپولیس حاضر شد فحش شعار به حق هواداران به جان بخره اما اونی که این وسط جلوی هزینه برای تیم گرفت بانک شهر بود اشتباه درویش بی خاصیت این که نمیاد بخاطر ماندن در پست مدیر عاملی واقعیت به هواداران بگه بازنده این داستان پرسپولیس واگذار شد به بانک شهر آقای درویش استعفاء بده و واقعیت بیا بگو

علی

درویش عمدا همیشه کارها رو میزاره روز آخر تا کاری پیش نره، بدرد نمیخوره. همش هم اسم بازیکن های مطرح میاره بعد میگه نتونستیم به توافق برسیم.

مهران پرسپولیسی

احمق میدونی چندماه وقت داشتی و کاری نکردی دیدی هوادار بهت بد بین شد ولت نمیکنند از حالا تا روزی که تو باشگاه هستی از خجالتت در میان هوادارها امسال بد کاری کردی با هوادار بازی کردی قول بیخود دادی حالا یادت امده فسخ کنی و بری سراغ بازیکن خودتی درویش خودتی نه هوادار

مهرداد

حسنی به مکتب نمیرفت وقتی می‌رفت جمعه میرفت کل نقل و انتقالات تو کربلا بود حالا رفته دبی شو اجرا کنه

Yaser

این کارای ثانیه آخری فیلمای هر سالشه و صرفا برای تفریح رفته.

Perspolis The Great

سه ماه فرصت داشت روز آخر به تکاپو افتادن قرارداد بازیکنان ثبت کنن و برن بازیکن بخرن
اینهمه مهاجم خارجی خوب معرفی شد که ازاد بودن و گفتید بالای یک میلیون دلاره و نگرفتید حالا رفتید دنبال بازیکنی که قرارداد داره و باید یک میلیون دلار فقط برای رضایتنامه ش بدید!!! والا که نوبرید
محمد قربانی از الوحده هافبک دفاعی مورد نیاز پرسپولیس هست ایشون رو جذب کنید و یک مهاجم خارجی و مدافع خارجی سطح بالا هم جذب کنید

وحید

درویش خاک بر سر بیعرضت فقط همین. پرسپولیس را نابود کردی . امسال هم باید حرص بخوریم از دست شما. باند باز دلال

Russell

از نون شب واجب تره جذب شهریار به هرقیمتی

وحید

درویش بی عرضه پارسال که بهترین بازیکنان پرسپولیس را به تیم زنوزی دادی امسال هم با تضعیف پرسپولیس و باخت در نقل و انتقالات تیم را به فنا دادی لعنت به تو

علی

این مدیر بی شرف چرا فکر کرده ما هالو هستیم اون موقع که وقت بود نگرفتی الان که میگن سقف هزینه پر شده میخوای بازیکن بگیری چرا این قدر بی شرف ودروغگو هستی تو .کیسه همینطور داره بازیکن جذب میکنه ما گیر رفيعي و احمدزاده و سرلک هستیم تیم پیشکسوتانی که پارسال سوم شد امسال با این بازيکنان میخوایم قهرمان بشیم اینها اگه عرضه داشتن پارسال قهرمانی می اوردن نه الان که یک سال پیرتر شدن اون بازی هم داور به داد پرسپولیس رسید وگرنه رفيعي اشغال باید اخراج میشد

کیوت

مهاجم خوبی نیست. اما خب برای لیگ ایران به اندازه علیپور کار رو در میاره