اسلایدرنقل و انتقالات پرسپولیس

سروش رفیعی رسما به الخور قطر پیوست

پرسپولیس نیوز : هافبک سابق پرسپولیس رسما با قراردادی یک ساله به تیم الخور قطر پیوست.

 باشگاه الخور قطر رسما اعلام کرد که سروش رفیعی، هافبک ملی پوش فصل گذشته پرسپولیس با قراردادی یک ساله به این تیم پیوست.

تصاویر منتشر شده روی سایت این باشگاه نشان می دهد که سروش رفیعی رسما بازیکن این تیم شده است و جریان سازی برخی رسانه های قطری مبنی بر قرارداد نبستن این بازیکن با الخور مردود شد.

هافبک فصل گذشته پرسپولیس در تیم جدید خود نیز پیراهن شماره ۷ را برتن خواهد کرد.

سایت باشگاه الخور با اشاره به درخشش رفیعی در ترکیب تیم پرسپولیس در فصل گذشته به قهرمانی هافبک اسبق سرخپوشان در لیگ برتر همراه با این تیم اشاره داشته و تاکید کرده این هافبک تهاجمی معمولا در وسط بازی می کند اما قابلیت بازی در دو سمت بال های تهاجمی را نیز دارد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
29 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
AHMAD8REZA

خوشم میاد خودش میگه برای در آمد بیشتر میرم
SR7
امیدوارم برگردی……..

kasra

ما بدون سروشم قهرمان بودیم .آقایان مدیر برای چی بازیکن زیر ۲ سال قراداد میبندید بعد پیراهن اسطوره باشگاه رو هم میدید بهش.یعنی این بزرگتر از مسلمان و طارمی و برانکو و پرسپولیس که نیست برای پرسپولیس ۶ ماه معنی نداره بیان برای تبلیغ خوشون و بعدش برن.پرسپولیس جای تبلیغ نیست.جالبه داداشمون میگه پیشنهاد الوخر رو شنیدم درنگ نکردم با همجین بازیکنی که ذوق میکنه توی تیم ته جدولی قطر بازی کنه باید ۶ ماه ببندی؟ما خودمون باعث میشیم اینا بزرگ شن.دیگه پول ما هوادارارو به اینا ندید لطفا ما راضی نیستیم

Camy

درب رو پشت سرت ببند

red army

موفق باشی سروش جان…به امید بازگشتت به ارتش سرخ..
مرسی از زحمتات گل پسر

سعید

بعضیا جوری میگن سروش فقط برا پیرهن تیم ملی و جلب نظر کیروش رفت الخور انگار اون شیش بازیکن پرسپولیس ک فیکس تیم ملی ان پنبه ن!اقا هیچ ربطی نداره کیروش با توجه تاکتیک و سبک بازی بازیکن جذب و هیچ ربطی ب لیگ برتری یا لژیونری نداره…

رادين

نگاه کنید تیم یازدهم قطر چقدر شیک و باکلاس با بازیکناش قرارداد می بنده . اونوقت ما به عنوان قهرمان ایران و با این همه اعتبار …… بقیه تیم ها هم که بدتر از ما

عباس

عادل کلاه کچ اونجا چیکار میکنه.

امیر

من از حرکتش ناراحتم از این رنگ پیرهنم دیگه خیلی……..ولی آخی اسمش رو نگاه کنین رو پیراهن نوشته سروش خخخ چه ناز شده. زودتر برگرد رفیعی جون.منتظریم.

پرسپولیس

موفق باشی❤❤❤❤❤❤

مهردادخليلي

چرا مهدی ترابی رو باشگاه جذب نمیکنه؟؟؟؟

سينا

بی انصاف پول و ترجیح دادی به پیراهن با ارزشترین تیم اسیا. منتظری برگشت به تیمش کمک کنه تو سال جام جهانی، تو پرسپولیسو ول کردی. خدا را شکر خیلی ها مثل تو پولکی اومدن و رفتن و الان معلوم نیست کجان، این ما وعشقمون پرسپولیسه که هستیم و میمانیم. پشیمون میشی بد جوووور.

ععلعلی

یه نصیحت برای طارمی , اگه الان بره یه تیم دیگه بضررشه , چون شاید در تیم جدید نیمکت نشین شد و کمتر بازی بهش رسید و از چشم افتاد اونوقت سال جام جهانی ترکیب اصلی تیم ملی رو از دست میده ولی الان میدونه که در ترکیب اصلی و فیکسه پرسپولیسه و تیم در مراحل بالای اسیاست و با این حساب فیکسه تیم ملی میمونه و با درخشیدن در جام جهانی وای بهتر و تیمهای اروپایی بهتر گیرش میاد. بنظر من الان بخواد بره یه ریسکه. اینارو بایست بهش گفت و رسوند.

سرخدل

به امید دیدار در تابستان آینده…

محسن رحیمی

حیف اون شماره۷ که تن تو کردن و داش محسن که خاسته بود بهش ندادن فقط دلم میسوزه برا مهندس خودمدن که با این همه عشقی که به پرسپولیس داره چرا۷رو بهش ندادن ولی به تو که فقط نیم فصل قرارداد بستی زودی دادن شماره۷ فقط تن مهندس باید بره

Mohsen

به به چه افتخار بزرگی تیم الخور!!!!!!!!
سروش جان ان شالله موفق باشی ولی پرسپولیس خیلی بهتر بود و امکان درخشش و رشد بیشتری برات داشت در کوتاه مدت رفتن به الخور برات سود مالی خوبی داره ولی مطمعن باش در بلند مدت ضرر می کنی
کاش میموندی و با شماره علی پروین سالها برای پرسپولیس بازی می کردی

علیرضا_ پرسپولیس (دنیامه)

موفق باشی داداش سروش.
یه روز خواستی برگردی آغوش هوادارا بازه.

فاطمه پرسپولیسیpmr

خدا پشت و پناهت….. به امید برگشتنت.موفق باشی❤❤❤❤

مهندس پرسپولیسی

ان شاالله مصدوم نشه!

me

خدا پشت و پناهت
تو مقطعی که به پرسپولیس اومدی خیلی کمک تیم بودی
انشاءالله فصل بعد اگه به اروپا نرفتی برگرد همین جا

پرسپولیسی عاشق

سروش داداش برات ارزوی موفقیت داریم همین که صادقانه بهمون گفتی حرف دلتو برای منه هوادار دنیایی ارزش داشت ماهواداران پرسپولیس منتظرت میمانیم تادوباره درارتش سرخ بدرخشی خدابه همرات ۷دوست داشتنی

سید علی

انشاا. از اونجا به یه تیم برتر اروپایی بری.لیورپول و منچستر و میلان و بایرن و بارسا

sajad

داداش کاش میرفتی اروپا حداقل ولی نگران نباش
پرسپولیسیا مرام دارن هر کی رفت آروزو موفقیت کردن براش

آرش

موفق باشی داداش. خیلی مردی که اهل بازارگرمی و شکستن دل هوادارا نیستی و همه چیو صادقانه عنوان میکنی. دمت گرم.

M2A

تیمم که مثله کیسه خودمونه آبی میپوشه اه اه

محمد

بازیکنای ایرانی رو با این عربای خرپول میبینم حالم بد میشه

Mashreghi

سروش فقط بخاطر پول نرفت؛
شک نکنید دلیلش اون مرتیکه کیروش هست که به همشون گفته تو هر تیمی خارج از ایران برین اولویته دعوت برا جام جهانی هستین،
این از سروش اونم از حاج صفی..
همه چی مثلِ روز روشنه..

ستاره سرخ

چرارنگش آبی سروش جان!.موفق باشی

٦در٤

دوستان فراموش نکنین سروش بسیار با اخلاق هستش و به هر حال برامون زحمت کشیده و باید براش ارزوی موفقیت کنیم حتما خودش بهتر صلاح خودشو میدونه و خیالتون راحت جانشین از خودش بهتر داریم پس هیچ خودتونو نگران نکنین اینا همش به خاطر دلال موزانبیکی بوده …

Unforgiven

سروش جان ،
نه رفتنت به ما چسبید،
نه تیمت،
و نه این رنگ گند لباس تیمت،
انشالا موفق باشی برادر،
اما کاش ما هم تیم را پر کنیم از بازیکن هایی مثل محسن مسلمان و محمد انصاری و مثل اینا،
که با قلبشون با تیم قرارداد می بندن….