
ستاره سپاهان در لیست خرید پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب مدافع جوان تیم سپاهان است.
باشگاه پرسپولیس در ادامه برنامههای خود برای تقویت فهرست بازیکنان در فصل آینده، نام محمدامین حزباوی، مدافع تیم سپاهان، را در لیست خرید خود قرار داده است.
حزباوی که در ماههای گذشته چند بار به اردوهای تیم ملی فوتبال ایران دعوت شده بود، در نهایت نتوانست در فهرست نهایی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۶ قرار بگیرد. با این حال عملکرد این بازیکن جوان در ترکیب سپاهان باعث شده تا مورد توجه کادر فنی و مدیران باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد.
شنیدهها حاکی از آن است که مدیران پرسپولیس طی روزهای اخیر شرایط جذب این مدافع را بررسی کردهاند و مذاکرات اولیه نیز برای انتقال احتمالی او انجام شده است. سرخپوشان به دنبال تقویت خط دفاعی خود هستند و حزباوی یکی از گزینههای جدی این باشگاه برای فصل آینده محسوب میشود.
باشگاه پرسپولیس تلاش میکند با فراهم کردن شرایط لازم، زمینه حضور این بازیکن در جمع سرخپوشان را مهیا کند.
باید دید در روزهای آینده مذاکرات طرفین به چه سرانجامی خواهد رسید و آیا حزباوی فصل آینده پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد یا نه.




دانیال ایری خیلی بهتر از حزباوی عمل میکنه،، البته حدادی مثله درویش اینکاره نیست و فقط با اسم ها بزرگ هوادار رو سرکار میزاره، آخرش هم یه بازیکن بنجل بدرد نخور از شمس آذر و خیبر میاره
این چیه باو بنجله ، صدبار تو دفاع جامونده توکورس و دریبل خورده . ایری و مسعود محبی هم فیزیکشون هم قدرت بازیشون تو دفاع خیلی از این سرتره و جلوی مهاجما عالی هستن. این فقط بخاطر اصالت عرب و آشنا جور کردن و رفتن به السد و بعدشم شله زرد ، اسم در کرده وگرنه هیچ پوخی نیست بخدا
تو ضربه سر زدن هم دفاع خوبه همه واسه کرنر ها خوب گل میزنه ولی تو دفاع خیلی راحت جا میمونه ایری ازش بهتره خواهشا یکی به اینا بگه ۴ تا بازیشو تو سپاهان درست ببینن
پرسپولیس دفاع مستحکم تر لازم داره امیدواریم حدادی علاوه بر احساسش نسبت پرسپولیس عقلشم بکار بندازه و با مالکین برای هزینه کردن قاطع باشه و چنانچه مالکی اللخصوص بانک شهر خواست کوتاهی کنه به صراحت بیاد به همه پرسپولیسی ها اعلام کنه برای موفقیت پرسپولیس همه باید متحد باشیم
حتما یه دفاع جوان برای فصل بعد لازم داریم. حالا یا حزباوی یا دانیال ایری. بجز این دو نفر دیگه هیچ دفاع جوان خوبی نداریم
این شله زردی ها فقط بنجل بهمون دادن مثل احمد زاده وخوباشون را دادند کیسه پس دنبال بازیکن از این جماعت نباشین
درود بر ارتش سرخ
انتخاب اشتباه نکنید ،دانیال ابری خیلی از حزباوی بهتره
مثل فصل پیش که همه تو لیست بودن اما تو عمل بنجلا رو کردن تو پاچمون