اخبار بازیکناناسلایدر

زارعی از پرسپولیس شکایت کرد

پرسپولیس نیوز :بازیکن پیشین پرسپولیس از این باشگاه شکایت کرد.
مجتبی زارعی بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بابت مطالباتی که از این باشگاه دارد به دادگاه شکایت کرد.

زارعی در سال 1388 به پرسپولیس پیوست و 2 سال در این تیم بازی کرد اما نتوانست مطالباتش را از آن زمان تا کنون از این باشگاه دریافت کند و به همین دلیل از پرسپولیس شکایت کرده است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
13 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
فقط پرسپولیس

تا جایی که من یادمه اصلا بازیکن نبود.. کلا تو یه مقطعی هرچی بازیکن بی کیفیت بود آورده بودن پرسپولیس که آدم دلش نمیخواست بازیا رو ببینه

قلبی به رنگ پرسپولیس

این چوپون از کجا پیداش شد.هر چی لجن بود با پارتی اومدن پرسپولیس حالا طلبکار هم شدن .امثال این اقا بودن که تا چند ۴ ال ۵ سال همیشه دعا میکردیم تو بازی مساوی بگیریم.حالا میخواد بگه منم هستن

ارتش سرخ

سلام دوست گلم من هم از کار مجتبی تعجب کردم ولی یادمه مجتبی زارعی سرعت فوقلاده ای داشت که بهش میگفتن موشک حالا کار ندارم به بازیش ولی کارش غلطه از تیمی که معروفش کرد شکایت کنه ولی تخریبم نباید بشه

قلبی به رنگ پرسپولیس

ببین دوست خوبم اینقدر پسر عاقش پرسپولیس هست که سرعت فوق العاده ای دارن و لی چون باند ندارن نمیتونن بیان جلو.مگه مهرداد محمدی سرعت نداشت برنکو نخواستش .فوتبال به سرعت نیست به مغز و هوش ادم هست.

چه خبر از دسته 3؟

هوادارای عزیز اگه فقط یک میلیون نفر از 40میلیون هوادار ارتش سرخ در ماه 10 هزار تومن به باشگاه کمک کنن، میشه ماهی 10 میلیارد تومن! اون وقت باشگاه میتونه درعرض 3 ماه هم بدهیاشو صاف کنه و هم یه بخش از دستمزد بازیکنا رو بده. فقط یکم همت و ایثار برای عشقمون پرسپولیس لازمه. خواهش میکنم کمکهاتون رو ادامه بدید و اونایی که کمک نمیکنن از همین امروز شروع کنن. واسه سربلندی عشقمون پرسپولیس. ادمین لطفا یه بارم که شده بچاپ

چه خبر از دسته 3؟

هوادارای عزیز پرسپولیس کبیر، میدونم اکثرتون مثل خود من مشکلات مالی زیادی تو زندگی دارین ولی با این حال از همتون خواهش میکنم تو این شرایط حساس که داریم از خودی و غیرخودی میخوریم و با اقتدار این فصل، چشم خیلیا داره کور میشه هرکس به اندازه وسعش از طریق 3090 کمک کنه و به بقیه یادآوری کنه که الان حساس ترین زمان از نظر اقتصادی واسه باشگاهه.

ندود

طلبش زیاد نباید باشه

پسر پرسپولیس006

این کیه دیگه طلب میخاد اخه خیلی هم خوب بود پولم میخاد ببین کیا واس ما ادم شدن

مهگل

بعد از چند سال تازه یادت افتاده؟؟؟؟؟؟؟

مهگل

بعد چند سال تازه یادت افتاده؟؟؟

محمدرضا

عجب تيم متوسطي شده بود پرسپوليس كبير كه يه زماني اين بازيكن اميد اول گلزني تيممون بود

یه هوادار دلسوز*

زارعی ن زارع

Ali perspolisi

تو این مشکلات ، حالا نوبت ایشون رسید.