مقالات فوتبال

رکورد خانگی پرسپولیس از دست رفت

رکورد منحصربفرد تیم فوتبال پرسپولیس در دیدارهای خانگی در بازی مقابل سپاهان از دست رفت.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر را با تساوی بدون گل مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی به پایان رساند که رکورد منحصربفرد این تیم در دیدارهای خانگی در این بازی از دست رفت.

سرخ‌پوشان که پیش از این در تمام بازی‌های خانگی خود در لیگ برتر مقابل میهمانان خود حداقل موفق به زدن یک گل شدند بودند تا از این حیث آمار جالبی از خود در بازی‌های خانگی به جای بگذارند، در دیدار مقابل سپاهان موفق به گشودن دروازه حریف خود نشدند تا این رکورد را از دست بدهند.

از سوی دیگر با توقف پرسپولیس در این دیدار روند پیروزی‌های خانگی سرخپوشان نیز پاره شد تا شاگردان اوسمار در کسب هفتمین برد متوالی خانگی خود ناکام بمانند.

پیش از این پرسپولیس تنها تیمی بود که در تمام بازی‌های خانگی خود گل زده بود و سرخپوشان در تمام دیدار‌هایی که میزبان بوده‌اند موفق به باز کردن دروازه حریفان و گلزنی شده‌ بودند.

شاگردان اوسمار پیش از بای با سپاهان در ۱۲ دیداری که میزبان بوده‌اند ۱۹ بار موفق به گلزنی شده‌ بودند و دروازه تمام حریفانشان را با حداقل یک گل گشوده‌ بودند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
عشق است پرسپولیس

تنها دلیلی که مارو زمین میزنه ادعاست ادعا. هوادار پر ادعا کهدفقط از زو شکم سیری نظر میده، اینو باید ۶تا بزنیم، کیسه باید لوله بشه، شله باید له بشه. بابا جمع کنید این همه ادعارو مگه اونا تیم ته جدولین؟؟ کاش فقط کاش یکم از رو منطق و شعور از تیممون حمایت کنیم و بخاطر تساوی مقابل تیم دوم و سوم جدول اینقدر تیمو نبریم تو فشار. تیمی که یه مهاجم درست درمون نداره

مهدی پرسپولیس عشق آخر وتمام زندگیم

بنده نظر خودم‌‌را میگم‌ اگه موقعی که امید اخراج شد خدابنده لو و صادقی واسد بیگ اومده بودن تو بازی این شله زرد را می‌بردیم و نمیذاشتیم با مساوی برگردن ضمن اینکه دوتا موقعیت صد در صد را ازدست دادیم