اسلایدرلیگ قهرمانان آسیا

رونمایی از نمایندگان ایران در آسیا با حذف نام استقلال

سه تیم پرسپولیس، سپاهان و نساجی نمایندگان ایران در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود و تراکتور هم در مرحله پلی‌آف شانس خود را برای حضور در این رقابت‌ها امتحان خواهد کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز (پنجشنبه) به‌صورت رسمی اسامی باشگاه‌هایی را که با دریافت مجوز حرفه‌ای فصل 24-2023 در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهند داشت، اعلام کرد.

بر این اساس؛ سه تیم پرسپولیس تهران، سپاهان اصفهان و نساجی مازندران نمایندگان ایران در این دوره از مسابقات خواهند بود و نامی از استقلال در این بین دیده نمی‌شود.

براساس این گزارش، در منطقه غرب تیم‌های حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به شرح زیر هستند:

* الاتحاد، الهلال و الفیحاء (نمایندگان عربستان)

* پرسپولیس، سپاهان و نساجی (نمایندگان ایران)

* السد و الدحیل (نمایندگان قطر)

* پاختاکور و نسف قارشی (نمایندگان ازبکستان)

* العین (نماینده امارات)

* الفیصلی (نماینده اردن)

* استقلال (نماینده تاجیکستان)

* نماینده عراق (مشخص خواهد شد)

* آهال (نماینده ترکمنستان)

* مومبای ‌سیتی (نماینده هند)

این 16 تیم به همراه چهار تیمی که از مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد، در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با هم به رقابت خواهند پرداخت.

تراکتور تنها نماینده ایران در مرحله پلی‌آف است و شانس صعود به مرحله گروهی را دارد.

قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ 24 آگوست (2 شهریور) انجام خواهد شد.

* در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که از 16 تیم لیگ برتری ایران، تنها شش تیم موفق شده‌اند مجوز حرفه‌ای دریافت کنند که در بخش Licensed with Sanction (مجوز حرفه‌ای با تأیید رسمی) دیده می‌شوند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیسی بی طرف

دوستان آبی دل، استقلال ازبکستان رو تشویق کنن

م . ن

پس متخصص کوپا امجدیه کو ???

سینا

درستش هم همینه ✌️ ک خ ا ت

علی یوسفی شیراز

درود خدا قوت
پرسپولیس عشقی برای تمام فصل‌ها و تمام نسل ها
پرسپولیس تهران؟!
لطفا از همان واژه پرسپولیس به تنهایی استفاده کنید استفاده از نام تهران باعث جبهه گیری بعضی ها میشه
ممنون

علی یوسفی شیراز

درود خدا قوت
پرسپولیس عشقی برای تمام فصل‌ها و تمام نسل
پرسپولیس تهران؟!
لطفا از همان واژه پرسپولیس به تنهایی استفاده کنید استفاده از نام تهران باعث جبهه گیری بعضی ها میشه
ممنون

م . ن

بعله دوستان … دوران کوپا امجدیه خیلی وقته بسر اومده