اخبار باشگاهاخبار مدیراناسلایدر

رضا کرمانشاهی مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس شد

طی حکمی از سوی رضا درویش، رضا کرمانشاهی به‌ عنوان مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس منصوب شد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، رضا کرمانشاهی داور سابق و بازنشسته فوتبال به‌ سمت مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس منصوب و مشغول به کار شد.

پیگیری امور مرتبط با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از اهم مسوولیتهای کرمانشاهی است.

مدیریت اجرایی باشگاه تراکتور از سوابق او می باشد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
40 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس مظلوم

چرا تیم سوگلی کیسه سالی دوتا مدیر عامل عوض میکنه وما هنوز این ااشغال بی همه چیر بالا سرمونه چون طرفدارای ما فقط شعار میدن وحرف میزنن من‌که تهران نیستم بودم میرفتم دمه بانک شهر دمه باشگاه هر روز تا این عوضی درویش را بندازندش بیرون با حرف شعار درست نمیشه

پرسپولیسی اصیل

دمت گرم درویش، نمیدونم پشتت بی کی گرمه که توپ تکونت نمیده، ولی ایول همینجوری بِ ر ی ن به باشگاه که الحق متخصص ر ی د ن ی

۱۲شاخه گل سرخ

ببخشید خر همان خر است حتی اگر پالانش عوض بشود حالا این مستر هم کت این رنگی بپوشد.خودتونید درویش و دوستان.

Arman

خدایا شر درویش رو از سر پرسپولیس بزرگ کم کن
با گذشته معلوم کرمانشاهی کاری ندارم، آخه پرسپولیس جای اینه که یه داور بیاد پست بگیره اونهم این آدم؟!
لعنت بر ذات لمپنت درویش

۱۲شاخه گل سرخ

خدایا کجایی به داد پرسپولیسم برسی؟
طرف هرچی ضد پرسپولیسه و طرف تراکتور و استقلال از عمد می‌آورد. بر ذات کثیف نامردان لعنت.پرز جان پس فردا محسن قهرمانی، مسترکلاه گیس کارمند سپاهان،اکبریان و صالحی ؛کل خاندان فغانی ها،تاج، فتل،پژی راهبر،کی‌روش و ….‌هرچی بدخواه پرسپولیس جمع کن خون پرسپولیس بریزند درویش به خدا کاری که داری با پرسپولیس می کنی چنگیز مغول با کسی نکرد.

navid

چرا ما باید بشیم مقصد خروجی های تراکتور؟؟؟

همیشه بقیه تیما منتظر لیست خروجی های ما بودن حالا با مدیریت درویش شدیم سطل اشغال بقیه

گمشو درویش تو به اتیش کشیدی این تیم رو

Amosapour

علی دنبه و درویش اینو بهتون قول میدم ،روزی بابت دزدیهاتون و اینکه خون دل کردید میلیونها طرفدار رو خون به جگر کردید و حرس دادید،محاکمه خواهید شد،،،بتازونید بازدید با روح هوادار بازی کنید،تیمو نفله کنید،،ولی،نوبت ما پرسپولیسی هام خواهد شد

Amosapour

تپه ای دیگر از زوج افسانه ای علی دنبه و درویش،،این یارو همون بی شرفی بود که می‌گفت دلچسبتر از برد تراکتور باخت پرسپولیس هست،همچین حرف چرتی زده بود،،،خدایی تا وقتی دنبه و درویش تو فوتبالن این فوتبال یک درصدم دیدن نداره

سینا

!!!!!مدیریت اجرایی باشگاه تراکتور از سوابق او می باشد.!!!!!!!!
یعنی آدم قحطی بود؟؟؟ از بین خودمون کسی نداشتیم که با ید از این پسمونده ها استفاده کنیم؟؟؟؟؟؟

ایران

یا خدا چه نقشه ای برای فوتبال ایران کشیدن اون از ورود سیاسیون به فوتبال و اینم از انتصاب های ورزشی نابجا در تیم‌های ورزشی

داود

دروبش با اضافه کردن ایشون و امثال بادامکی یواش یواش داره تیم تخریبشا کامل میکنه، منفورهای که یک عمر بلای جان تیم ما بودن را میاره در حالی که ما ادمهای با سواد و محبوب درلیست هوادار و بازیکن سابق کم نداریم. مگر ما استقلالیم یا تراکتوریم که بریم پول بدیم ادم بکشیم سمت خودمون؟؟ البته درویش می خواد با جذب این چهرهای منفور در مقاو مقایسه خودشا شیرین جلوه بده. فقط همینا بگم چه حقهای را خود ایشون در زمین ناحق کرد تا پرسپوایس را خراب کنه.

شبنم

این همونی نیست که راجب پرسپولیس زر میرد؟

۱۲شاخه گل سرخ

این همون داور فاسدی هست سوت هاش همش بسود تراکتور و استقلال بود.یکی از هزاران داوران فاسد.

داود

موقعی که داور بود 600 بار سر ما رو برید ! الان واسه چی مدیر اجرایی شده؟ از این آدم ضد پرسپولیس تر پیدا نمیشد؟

محمد

پرسپولیس اینهمه پیشکسوت داره چرا باید یه داور رو بذاره مدیر اجرایی که رقبا قهرمانی های پرسپولیس رو ببرن زیر سوال
درویش احمق

۱۲شاخه گل سرخ

شکر خدا ایشون همیشه قضاوت هاش ضد ما بوده خصوصا سالی خودمان با تراکتور قلعه نوعی در رقابت و جنگ قهرمانی بودیم از این نظر هیچ خیر ومنفعتی برای ما نداشت پس نگران نباش ولی از این نظر که درویش با کاراش و آدم هاش داره بلای بدتر از بلای نابود کننده سایپا را سرما می آورد بشدت نگران باش.

Saman

درویش بی همه چیز برای چی واسه این انتصاب های مذخرفت با هوادارا مشورت نمیکنی ؟ اصلا شعور داری داری که بخوای راجع به این کارهای ابلهانه با هوادارا که صاحب اصلی تیم هستن مشورت کنی و نظر اونا رو هم بخوای یا مثل گاو فقط هر کاری از بالا بهت گفتن سریع انجامش میدی ؟ بی شک که بدترین و بی لیاقت ترین و بی‌مایه ترین و بی اختیار ترین مدیر عامل تاریخ باشگاهی

داراب 2

اصلا حرکت خوبی نبود. این همه پیشکسوت خوب داریم. شاهرودی. مهدوی کیا سپهر. بنگر. جباری. پیوس. کسی می‌خواستیم از جنس هوادار

sam

جای تو اینجا نیس برگرد‌به‌همون کثافت خونه زنوزی

حامد پرسپولیسی

داوری که سر پرسپولیس را میبرید همیشه و محرومم میشد الان شد مدیر پرسپولیس نابودش کنه

پرسپولیسی

بره گم شه این کیه.این که چشم دیدن پرسپولیسو نداشت.آدم قحطی بود.این مرتیکه میخواد بیاد دلالی کنه.جمع دلالها جمع شد

سوراختور

چرا باید از تیم ترتر زنوزی مدیر بیاد. اینا نحس هستن

امید

چه خبره توی باشگاه!!!؟؟ اینو کی آورده!؟ آقای پزشکیان داری چیکار می‌کنی!!؟

سلطان قلب ها پرسپولیس. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

یک فاسد مثل خود درویش و بانک شهر شد. مدیر اجرایی.

حامد

این م از اتصابات جناب درویش

iman

لعنت بهت که دشمن پرسپولیس رو آوردی

محمد پرسپولیسی

اورونوف ریگی پورعلی گنجی احمدزاده سروش علیپور ال کثیر این بازیکنا دیگه بدرد تیم نمیخورن. ردشون کنین برن

پرسپولیس ما

درویش و نفوذی هاش هم نکه ترابی و با اون سابقه روانه تراکتور کرد

رامین

مدیر اجرایی اخراجی تراکتور ؟شده مدیر اجرایی پرسپولیس

ناشناس

اونقدر اعصابم بهم ریخته اشتباه‌گفتم
عنتر عاقا استوری کرده بود شیرین تر
ازبرد ترتر باخت پرسپولیس هست
رسما رنوزی که تو‌جلسات پزشکیان
هست داره افرادش رو میچینه تو
باشگاه . درویش چرا تو زنده ای
اون هوادار مظلوم تصادف کردو فوت شد

پرسپولیس همیشه قهرمان

اینکه تابلو ضد پرسپولیس بود…

پرسپولیس همیشه قهرمان

این دوتا کامنت منفی زیر همه پستها مال درویش و پروینه یا کرمانشاهی و قهرمانی!!!

علی

خاک تو سر درویش با این انتخابش

رئال مادرید.پرسپولیس

درویش غلط کرده با کرمانشاهی
این همون داوریه که باعث باختمون به فولاد شد و نتونستیم بدون باخت قهرمان بشیم و بعدا داشت پرسپولیس رو مسخره میکرد

Saman

دیر نیست اون روزی رو ببینیم که شر اون کنسرسیوم فاسد ، بدنام و نالایق و ضد پرسپولیسی بانک ها ، درویش ، بادامکی ، کرمانشاهی ، پروین و سایر اراذل و اوباشی که بابت مدیریت غلطی که از سه سال پیش با باز شدن پای نحس درویش بی شرف و بعدش بانک شهر و بقیه اوباش کنسرسیومی که از اون اول هم هوادارا مخالف اومدنشون بودن از سر پرسپولیس کم بشه.

پسر پرسپولیسی

درویش با این انتخاب کمر به نابودی پرسپولیس بسته

پیمان

واقعا تاسف آور هست ایشون در زمان داوری هم معمولا مغرضانه علیه پرسپولیس سوت میزد، بازی پرسپولیس فولاد در اهواز رو یادتونه که یک پنالتی مسخره و اشتباه به ضرر پرسپولیس گرفت و بازیکن فولاد رو علیرغم بیرون آوردن کارت زرد اخراج نکردو رکورد قهرمانی بدون شکست پرسپولیس رو در لیگ نوزدهم خراب کرد..کامنتش هم وقتی در تراکتور بود علیه پرسپولیس هم که یادمون هست(شیرین تر از برد تراکتور باخت پرسپولیس بود)…ایشون استقلالی هست و عملیات بانک شهر و دردیش برای نابودی تیم ادامه داره…خجالت بکشید

بهرام

این اگه دشمنی با پرسپولیس نیست اسمش چیه پس؟
این درویش خائن داره چه غلطی میکنه

ناشناس

این همونی نیست که گفته بود این برد
تراکتور از باخت پرسپولیس شیرین تره
این نفوذی زنوزی هست . درویش خاین
خیانتت رو‌کامل کن .
اون از میرزایی که‌چپوندن تو هییت مدیره
اینم از این . نفوذی دولت زرشکیان هستن
خدا لعنتت کنه درویش

نصیر

پلن پاس تهران رو دارن مو به مو روی پرسپولیس اجرا می کنن قربانی جدید حاکمیت…چرا مسئولین تیم رقیبی که سودشون تضعیف پرسپولیس هست باید بیان پست بگیرن!؟؟ فیلم هندی هست رسما نابود شده تیم