اخبار مدیران

رضا درویش در آستانه مدیرعاملی تراکتور!

بر اساس اطلاعاتی که در اختیار قرار گرفته رضا درویش نزدیک‌ترین گزینه برای مدیرعاملی باشگاه تراکتور است.

صبح امروز (پنجشنبه) سعید مظفری‌زاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور با انتشار پیامی از سمت خود کناره‌گیری کرد.

بر اساس اطلاعاتی که در اختیار ایسنا قرار گرفته رضا درویش، مدیرعامل سابق پرسپولیس نزدیک‌ترین گزینه به صندلی مدیریت باشگاه تراکتور است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتور معرفی خواهد شد.

زنوزی مدیرعامل باشگاه تراکتور در زمان مدیریت درویش در پرسپولیس بارها از این مدیر تعریف و تمجید کرده بود. با انتقال سه بازیکن پرسپولیس به تراکتور در زمان مدیریت درویش این تیم برای اولین بار در تاریخ خود به قهرمانی لیگ برتر رسید.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
19 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمان

بله..ایشون داشت دو جانبه بازی می‌کرد…خیانت درویش در قراردادن بند فسخ در قرارداد بیرو هم مشهود بود و شیرینی اش رو هم گرفته بود….همچنین در از دست دادن ترابی دانیال و عدم تقویت تیم..به زودی حدادی هم در تراکتور بهش اضافه میشه..باور کنید بجای علی بیرو باید به درویش ناسزا میگفتید..

عاشق پرسپولیس

اگه درویش واقعا بشه مدیر عامل تراکتور به همه خیانت درویش ثابت میشه
(( بهترین بازیکنان پرسپولیس رو فراری داد به تراکتور. کاری کرد که تراکتور قهرمان شه و هزاران خیانت دیگه علیه پرسپولیس

اشنا

امیدوارم بیرانوند زیر دستش به التماس بیفته

1433

اتفاقا خیلی هم خوبه به درد همون ترتر میخوره به برینه به تشکیلات زگ …. عزیز دل پزشکیان

AliReza

این خائن از اول سیستمش عشق به حلب سازی و زنوزی بود و همه ی کاراش از روی برنامه بود ، رد کردن ترابی بیرو دانیال همه برای دستمال کشی اززنوزی بود

حسین

دو سال ضعیف شدن پرسپولیس، فراری دادن مربی های موفق و بازیکنان و قهرمانی تراکتور هم به خاطر درویش و پولهای زنوزی بود

سعید

مردک خائن پول پرست باندباز جایزه خیانت به پرسپولیس و دم تکون دادن برای زنوزی رو گرفته، این شارلاتان دو سه ساله که مدیر عامل تراکتور هست

حامد

جایزه خوش رقصی شه

فرخ پرسپولیسی / تهران

خورشید هیچ گاه پشت ابر نمی ماند و حقایق روزی آشکار می گردد …

حسین

آهااااا پس انتقال بیرو و ترابی و…. هم کار خود درویش و با رضایت کامل و آینده نگریش بوده که میفهمیده مديرعامل تراکتور خواهد شد ای نامرد روزگار

ورزش دوست

حتی اگر هم که شایعه باشه و مدیرعامل نشود باز هم از روز اول من مطمئن بودم تراکتور قبل از خرید ترابی،بیرانوند و اسماعیلی فر و … تونسته بود درویش رو بخره! درویش هم ستاره ها رو فروخت و هم اینکه بازیکن خوب نخرید و هم اینکه واوسمار رو فراری داد و جایگزین بدرد بخوری نیورد. تمام کارهاش با حمایت پروین در راستای قهرمانی تراکتور بود. تمام

مصباح

مشخص بود خائن فقط به قصد تضعیف باشگاه اومده بود چقدر پیشکسوت… بخاطر خودخواهی خودش به پرسپولیس آسیب رسوند

حسین سرخدل

چیزعجیبی نیست در برابر خدماتی که درویش درزمان مدیریت پرسپولیس به ترتر و زی زی گولو کرده باید هم صندلی ریاست رو بهش جایزه بدن

روزبه

بعضی از بازیکنان کلیدی تر تر با درویش کنتاکت دارند . آنوقت چطور شده که زنوزی می خواد درویش رو مدیرعامل کنه !!!
این خبر دروغ محض است . اگر هم صحت داشته باشه چه بهتر

Saeed

عزیزان ساده نباشید
دعوای زرگری دارند وگرنه پشت پرده ماجرا چیز دیگه‌ای هستش.
جالبه 8 نفر تا حالا رای مثبت دادن به این پیام!!!!

همه می دونن علی پروین همیشه به پرسپولیس خیانت کرده و همیشه آسیب زده به عمد

شمس

خیانتهای عمدی درویش به پرسپولیس داره واسه همه ابت میشه.اون جام که تیم منفور زنوزی برای اولین بار در تاریخ گرفت مال پرسپولیس بود که دریویش خاعن تقدیم زنوزی منفور کرد با تقدیم عمدی شاکله تیم

امید

فاقد اهمیت. نقل و انتقالات چی شد ؟ چرا حدادی بازیکن نمیگیره؟

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

نگفتم نوچه زنوزی حروم زاده، داره میره خونه خودش

جبار

لعنت خدا براین مردک مزدور خائن بی همه چیز پست ورذل