شبکه اجتماعی

رضاییان شایعات را تکذیب کرد: فقط تمرین می کنم تا بهتریم باشم

پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به خبر عصبانیتش برای بازی نکردن در دربی واکنش نشان داد.

به گزارش پرسپولیس نیوز، رامین رضاییان در صفحه شخصی خود نوشت: چرا انقدر حاشيه درست ميكنيد از زبون من مصاحبه ميزنيد حرف درست ميكنيد. من به همه بچه ها خسته نباشيد ميگم امروز تو زمين همشون از جون مايه گذاشتند دمشون گرم.
من به عشق شما پرسپوليسي هاي عزيز برگشتم و به عشق شماها انقدر تمرين و تلاش ميكنم كه بتونم چه رو نيمكت چه تو زمين بهترين باشم و اينكه مهم اينه پرسپوليس قهرمان بشه. من هيچ وقت مصاحبه نميكنم حالا حالاها و اينكه جز تمرين كردن به هيچ چيز ديگه اي فكر نميكنم. دوستون دارم.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها