مصاحبه ها

ذوالفقارنسب: رادوشوویچ نشان داد که نمی‌تواند نقطه اتکای پرسپولیس باشد

پیشکسوت فوتبال گفت: عملکرد دروازه‌بان پرسپولیس در دربی ۹۲ نشان داد که او نمی‌تواند یک نقطه اتکا برای این تیم باشد.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با تسنیم، درباره دربی ۹۲ که با برتری استقلال مقابل پرسپولیس و صعود آبی‌پوشان به فینال جام حذفی اظهار داشت: به نظرم نیمه اول جالب نبود و دو تیم یک بازی محتاطانه را به نمایش گذاشتند. با توجه به گل زودهنگامی که استقلال به ثمر رساند، بازی کمی از ریتم و شرایط عادی خارج شد. در نیمه دوم نیز پرسپولیس خیلی زود گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد تا شرایط بازی کمی به تعادل کشیده شود.

وی با اشاره به کیفیت بهتر بازی در نیمه دوم ادامه داد: یک ترس نامرئی در هر دو تیم دیده می‌شد و آنها نگران بودند که گل دوم را دریافت نکنند. همین مسئله کمی روی عملکرد آنها تاثیر گذاشته و باعث شده که خیلی حملات جدی انجام ندهند.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره عملکرد دروازه‌بان پرسپولیس گفت: این بازی معیار خوبی برای شناخت از رادوشوویچ بود و او نشان داد که نمی‌تواند یک نقطه اتکا برای پرسپولیس باشد. به نظرم پرسپولیس باید برای فصل آینده یک دروازه‌بان خوب جذب کند.

وی درخصوص ضربات پنالتی بازیکنان پرسپولیس گفت: به نظرم دو بازیکنی که ضربات خود را از دست دادند در جریان بازی هم عملکرد خوبی نداشتند. ضمن اینکه کادر فنی پرسپولیس انرژی مثبتی در ضربات پنالتی به بازیکنانش نداد و باید کمی با دقت‌تر در انتخاب پنالتی‌زنان عمل می‌کرد.

ذوالفقارنسب با اشاره به حضور این دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: فکر می‌کنم با این عملکردی که از استقلال و پرسپولیس دیدیم، هر دو تیم کار سختی برای صعود به مرحله بعدی دارند. پرسپولیس دوندگی بهتری داشت، اما استقلال باید بیشتر کار کند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
امیرجلالوند

چقدرزیباوفنی صحبت میکندخصوصا۲و۳خط اخردرموردحضوردراسیا..حیف ازایشان که هیچ سمت وکاری درفوتبال ملی وباشگاهی نداردمملکت نابغه سوزوفراری بده

1010364

با رادو بریم تو اسیا تو هر بازی راحت سه تا سه تا میخوریم هر توپی چهار چوب باشه یا سانتر کنن گله گلری که خروج نکنه از دروازه و رو سانترا توپو رو هوا جمع نکنه و مشت نکنه نقش هویج رو داره مثل رادو . الان بیرانوند بود رو گل دوم کیسه راحت میومد بیرون و میپرید و بالاتر همه توپو میگرفت نه که تو شش قدم مثل ماست وایسته که راحت توپ بیاد رو سر مهاجمین کیسه و مثل ماست نگاه کنه و ببینه چطوری توپ گل میشه اگه اومده بود بیرون عمرا دانشگر میتونست اونطوری ضربه بزنه و توپو گل کنه و الان برده بودیم همین جا میگم مربی دروازه بانامون فنایی به درد لیگ محلات میخوره چون با اومدن کادر جدید به شدت رادو افت کرده حتی بیرانوند هم بعد از اومدن مربی دروازه بان های جدید افت کرده بود و بهتره همون مربی دراوزه بان قبلی رو برگردونن مربی دروازه بانی که گلرشو توجیه نکنه که رو سانترا باید بیای و توپو رو هوا زودتر از بقیه مشت کنی یا مال خود کنی معلومه در چه حدی هستن

سامان

کلا ما ملت احساسی وقتی یکی رگ گردن واسمون در میاره بیجهت گندش میکنیم نگاه کنید را دو چیزی بعنوان پرش تو محوطه ۶ قدم و گرفتن توپ های هوایی واسش تعریف نشدست ..بنظر من واسه گلر دوم هم خوب نیست

۶اتیشه

دوستانی ک میگن رادو باید باشه تعصب وغیرت دلیل نمیشه دوزاه بان بزرگترین تیم اسیای باشی باید از نظر فنی هم باید در حد تیمت باشی رادرو باید ردش کنن برن رشید مظاهری با نیازمند رو بیارن رادو حتی واسه ذخیره هم خوب نیست به نظرم رادو توی تساوی وباختهای سه تا قبل نقش به سزای داشت خیلی گلای مفتی میخوره یک کلام حیف اون دلارایی که بهش میدن حیف اون افتخاراتی که بزرگترین تیم اسیا بهش داد چون اگه پرسپولیس نبود توی دسته چهار کرواسی بازی میکرد….

۶اتیشه

دوستانی ک میگن رادو باید باشه تعصب وغیرت دلیل نمیشه دوزاه بان بزرگترین تیم اسیای باشی باید از نظر فنی هم باید در حد تیمت باشی رادرو باید ردش کنن برن رشید مظاهری با نیازمند رو بیارن رادو حتی واسه ذخیره هم خوب نیست به نظرم رادو توی تساوی وباختهای سه تا قبل نقش به سزای داشت خیلی گلای مفتی میخوره یک کلام حیف اون دلارایی که بهش میدن حیف اون افتخاراتی که بزرگترین تیم اسیا بهش داد چون اگه پرسپولیس نبود توی دسته چهار کرواسی بازی میکرد

فقط پرسپولیس

واقعا دروازه بان نقش خیلی مهمی تو بازی داره.. اگه رادو رو گل دوم واکنش درستی نشون میداد ما راحت بازی رو برده بودیم.. متاسفانه نقطه ضعف رادو تبدیل به پاشنه آشیل تیم شده.‌ هر توپی که سانتر میشه ۵۰ درصد احتمال داره گل بشه

مهران

پرسپولیس یک دروازبان بزرگ می خواهد راودشویچ نباید از پرسپولیس جدا شود به عنوان ذخیره خوب هست چون دروازبان بدی هم نیست مهمتر از با ذخیره بودن برای پرسپولیس حاشیه درست نمی کند