اسلایدرتيم ملي

دیدار دوستانه ایران و کانادا لغو شد

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران برابر کانادا لغو شد.

بنا بر اعلام فدراسیون فوتبال کانادا، دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران و کانادا لغو شد.

این دیدار قرار بود در تاریخ 15 خرداد در کانادا برگزار شود و فدراسیون فوتبال ایران نیز اقدامات لازم جهت اخذ ویزای کانادا را آغاز کرده بود.

فدراسیون فوتبال کانادا با انتشار خبر لغو شدن دیدار دوستانه این کشور با ایران اعلام کرد که به خریداران بلیت این بازی به زودی درباره جزییات اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

بعد از تفاهم دو کشور برای برگزاری این دیدار دوستانه، برخی سیاستمداران کانادایی انتقادهایی به ایده برگزاری این بازی وارد کردند.

با لغو این مسابقه، تیم ملی ایران هیچ دیدار دوستانه ای برای پنجره بازی‌های ملی ندارد.

حمید استیلی روز گذشته گفته بود اگر کانادا در مسیر برگزاری این بازی سنگ اندازی کند، باید جریمه هنگفتی را پرداخت کند و به هر نحو ممکن باید این دیدار برگزار شود اما به نظر می رسد کانادایی‌ها نهایتا برای لغو این بازی به جمع بندی رسیده‌اند و باید دید جریمه ای شامل حال فدراسیون فوتبال این کشور می شود یا نه.

اسکوچیچ اخیرا اسامی ۲۵ بازیکن را برای حضور در تیم ملی ایران اعلام کرده که قرار بود راهی ترکیه شوند تا مراحل اخذ ویزا کانادا را سپری کنند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
سامان

مشخص بود نه مدیر دلسوزی داریم نه دلشون میاد برای شادی جوونا دوتا بازی تدرکاتی خوب بزارن با دوتا بازی تدرکاتی با تیم های درپیت سرلئون نپال مالدیو تیم های درپیت بازی میکنن میرن جام جهانی اتوبوسی بازی میکنن با یه اهنگ حماسی سالار عقیلی مردم سرگرم میکنن تهش پول های فیفا که پاداش صعود بوده و پاداش سه بازی جام جهانی بالا میکشن به ریش ملت هم میخندن بازی تدرکاتی خوب که ندارید حداقل برای سالار عقیلی یه اردوی تدرکاتی خوب بزارید که برای به زور مساوی گرفتن اتوبوسی بازی کردن یه اهنگ حماسی خوب بخونه
شرررررررررررررررررررممممممم کنین دزدای فدراسیون نشین وزارت فاسد کیسه کش دستتون رو شده برای مردم

حمید نریمانی

اخه کی با ما بازی میکنه نه از لحاظ فوتبالی میگم ما سیاست خارجیمون ابرو برامون نذاشته

فواد

این هماهنگی بازی باتیم کانادایعنی نخواستن ک ازاول تیم ملی هزینه ای بکنه وفقط مردم روسرگرم کردن.چون تهش رومیدونستن.

پرسپولیس باغیرت

از اولشم معلوم بود این بازی لغو میشه.. کانادا با ایران روابط خوبی نداره.. اون جاستین ترودو حرومزاده کار خودشو کرد

سامان

همیشه همین بوده تهش دوتا بازی با ازبکستان مالدیو تیم های درپیت بازی میکنن میرن جام جهانی اتوبوسی بازی میکنن با یه اهنگ سالار عقیلی مردم سرگرم میکنن آخرش این وسط مسئولین فدراسیون وزارت ورزش دلار های فیفا که پاداش صعود بوده و پاداش سه بازی جام جهانی بالا میکشن به ریش ملت هم میخندن