اسلایدرنقل و انتقالات پرسپولیس

دورسون سرانجام با پرسپولیس فسخ کرد

باشگاه پرسپولیس سرانجام توانست قرارداد مهاجم ترکیه‌ای خود را فسخ کند.

پس از کش‌و‌قوس بسیار زیاد، در نهایت در لحظات پایانی مهلت نقل و انتقالاتی تابستانی فوتبال ایران، قرارداد سردار دورسون با پرسپولیس فسخ و این بازیکن از جمع سرخپوشان جدا شد.

دورسون روز چهارشنبه با مدیران پرسپولیس برای جدایی با دریافت مبلغی حدود 200 تا 250 هزار دلار به توافق رسیده بود اما در ادامه برای مدتی جواب مدیران این باشگاه را نداد و در نهایت در آخرین دقایق چهارشنبه شب حاضر به فسخ قرارداد شد.

باشگاه پرسپولیس در این خصوص نوشت: با نظر کادر فنی و با توجه به مذاکرات انجام‌شده، باشگاه پرسپولیس و سردار دورسون به توافق نهایی رسیدند تا با اقاله قرارداد به همکاری خود پایان دهند. با انجام این روند، نام دورسون از فهرست بازیکنان تیم خارج خواهد شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
12 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
حمید بیگدلی

بر بند بند وجودت لعنت درویش

پرسپولیس همیشه قهرمان

۴۰۰ هزار دلار بابت فسخ هم بدی مغانلو رو هم نگیری خخخح پرسپولیس امسال رکورد آبروریزی را خواهد زد.

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

فسخ کردن و دیگه مهاجمی هم خبری نیست…
درویش و مدیریت آشغال هم مگه آزمایش اوریه رو باشگاه چک نکرده بود که الان هپاتیت نشون میده

آرش

حیف شد یعنی این سروش احمد زاده امیری و چند تا بازیکن پا به سن گذاشته بهتر از این دورسون هستند فکر نکنم مربی وحید که سیستم علی اصغری المان را آورده گفته فقط سانتر کن خوب همین دورسون با قد بلندش به سیستم علی اصغری آلمانی مربی هماهنگ بود حیف شد خسته نباشی پروردگار پشت پناهی باس\شد

نبی

آقای هاشمیان دوستون داریم و جز قهرمانی انتظار دیگه‌ای نداریم
فقط بجای مساوی در شروع لیگ بهتره عملکرد ذهنی اینقدر بالا باشه که تو هر بازی هدف ۶ گل و بالاتر ۱۰ گل باشه.امیدواریم ناامیدمون نکنی از قهرمانییه که زیباترش بدون شکست و پرگل باشه

نبی

مگه دورسون چش بود! برام سواله مهاجمی که میتونه جز گلزنی در پست‌های دیگه خیلی به کار تیم میاد چرا باهاش قرارداد نمی‌بندند! فسخ کرده خیلی خب یک مهاجم بیارین که حداقل بتونه تو ۱۰ بازی عملکردی کمتر از دورسون نداشته باشه…

امید

دورسون کلا دلش با تیم نبود

نعیم

خب فسخ کردین حالابایدمهاجم بهتربگیرین وگرنه آقای درویش وهاشمیان بازی بعدی تواستادیوم وهرجاکه بتونیم ازخجالتتون درمیاییم

اردلان

۱۰ بازی ۵ گل ۳ پاس گل یکی از بهترین مهاجمان به پرسپولیس آمد و متاسفانه بخاطر دوزاری به نام هاشمیان فسخ کرد لعنت به شماها لعنت بر تو درویش هیچی ندار و لعنت به من هوادار بی عرضه وجود نداشتم بیام جلو وزارت ورزش طلب اخراج تو بی سرپا رو داشته باشم

احمد پرسپولیسی

درویش از عمد و با برنامه از قبل تعیین شده هاشمیان را آورد که پرسپولیس را به یک تیم معمولی تبدیل کنه
مطمئن باشید هاشمیان هیچ تعصبی به اسم تیم پرسپولیس نداره

متین

منم قطعا با نظر شما موافقم هاشمیان زمان بازی در پاس به گفته تعدادی از همبازیانش به استقلال گرایش داشت مثل ج اد نکونام الانم از حرف زدنش معلومه که پرسپولیسی نیست هر موقع از پرسپولیس صحبت میکنه از کلمه بزرگ یا پرافتخار یا محبوب استفاده نمیکنه فقط یه پرسپولیس خشک و خالی میگه

متین

خبر موثق دارم که درویش برای دیدار با هوادار متمول و گرفتن پول از وی در خصوص ثبت قرادادها به دبی رفته بود و اصلا مذاکره با بازیکن در کار نبوده
هواداران دوباره از درویش و عوامل رسانه ایش بازی خوردند!!!