
دهقان: بازی در پرسپولیس برای هر بازیکنی جذاب است
باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن ایرانی شاغل در لیگ امارات نامه نگاریهای خود را آغاز کرده است.
باشگاه پرسپولیس برای تقویت فهرست خود در فصل آینده، مذاکراتش برای جذب برخی بازیکنان ایرانی شاغل در خارج از کشور را آغاز کرده و در همین راستا نام مبین دهقان، بازیکن ایرانی تیم الوحده امارات، در فهرست خرید سرخپوشان قرار گرفته است.
باشگاه پرسپولیس بهصورت رسمی با ارسال نامهای به باشگاه الوحده، خواهان اطلاع از شرایط این باشگاه برای صدور رضایتنامه و جذب دهقان شده است.دهقان هنوز ۲ فصل دیگر با باشگاه الوحده قرارداد دارد و جدایی او به موافقت این باشگاه اماراتی بستگی خواهد داشت.
دهقان فصل گذشته 19 ساله و بازیکن خیبر بود و تابستان گذشته هم بحث پیشنهاد پرسپولیس برای جذب این هافبک دفاعی مطرح شده بود.
از سوی دیگر، باشگاه الشارجه امارات نیز برای جذب این بازیکن اقدام کرده و با ارسال نامهای به الوحده، خواهان بررسی شرایط انتقال دهقان شده است.
مبین دهقان در خصوص وضعیتش برای فصل آینده به تسنیم گفت: تحت قرارداد باشگاه الوحده امارات هستم و چند پیشنهاد از ایران و چند کشور اروپایی دارم.
وی در خصوص اینکه آیا احتمال جداییاش از الوحده وجود دارد تأکید کرد: هنوز چیزی مشخص نیست و طبیعتاً دوست دارم در تیمی باشم که بهترین شرایط ممکن را داشته باشد. معمولاً بازیکن دوست ندارد از لحاظ مسائل مالی و امکانات درگیری ذهنی داشته باشد و از این لحاظ حضور در فوتبال امارات میتواند برای هر بازیکنی امتیازهای مثبتی داشته باشد. با این حال هنوز چیزی مشخص نیست.
هافبک الوحده امارات در مورد اینکه گفته میشود باشگاه پرسپولیس با او مذاکره کرده است، اظهار داشت: بله، باشگاه پرسپولیس با من مذاکره کرده است. بازی در این تیم برای هر بازیکنی جذاب است، چون پرسپولیس تیم بزرگی در فوتبال به شمار میرود و این فرصت برای بازیکن فراهم است تا در این تیم بیشتر دیده شود و خودش را نشان دهد. بازی در ایران هم فاکتورهای مثبت خودش را دارد و میتوانم در کشور خودم پیش خانواده باشم.
دهقان خاطرنشان کرد: دو سال دیگر از قراردادم با الوحده مانده و فردا به امارات میروم و تیم هم قرار است برای اردو راهی آلمان شود. فعلا در تمرینات الوحده حضور خواهم داشت و جدایی من منوط به این است که باشگاه رضایت بدهد. ماندن در الوحده یکی از گزینههای من است و در مجموع باید ببینم شرایط چگونه رقم خواهد خورد.




محمدرضا مامانی جدید! این کجا و محمد قربانی و احمد نور کجا؟
تو الوحده ده دقیقه هم بازینکرده اما چند تا پیشنهاد از تیم های اروپایی داره
محمدجواد حسین نژاد یکی از بهترین هافبکهای جوان ایرانه و توی خط هافبک که بشدت پرسپولیس نیاز به بازیکن داره حسابی میتونه تا سالها هافبک پرسپولیس رو بیمه کنه. الان هم که توی جام جهانی نبوده احتمالا خودش خیلی مشتاقه بیاد توی ایران بازی کنه. بنظرم هرجوری شده باید مدیرای پرسپولیس حسین نژاد رو جذب کنن
طویله ناصر کراکی جذبش میکنه
برای پست وینگر لیموچی هم بگیرید
لیموچی رباط پاره کرده،میشه یاسین سلمانی شماره۲
بهترین اسکواد تو فصل جدید میتونه این باشه.
دروازه بان نیازمند و دو تا دروازه بان خوب زیر ۲۳سال و رده سنی امید
دفاع وسط :حزباوی_زارع_کنعانی_خارجی خوب
دفاع راست :آریا یوسفی _مهدوی
دفاع چپ:خارجی خوب _معامله گری
هافبک دفاعی :پوستونسکی _مبین دهقان_
هافبک وسط:نورالهی_مهدی گودرزی_خدابنده لو
هافبک راست :محمودی_تیکدری_عمری
هافبک چپ:اورونوف _لیموچی_صادقی _شکاری
مهاجم :سرگیف _علی پور_طاهری_محروقی
نه بالانس نیست چهار تا مهاجم چه خبره رئال مادرید چهار تا مهاجم نداره
لیموچی هم افت کرده
چقد این ترکیب رو مخیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لطفا پاکش کنید
از کی مبین دهقان ستاره شده خدایی بس کنید دیگه این مبین دهقان بنجل خالصه
فقط احمد نور
بازیکن خوبیه آینده داره حتما جذب بشه ولی کنار بازیکن جوان باید بازیکن باتجربه هم جذب بشه مثل نورالهی – ترابی – طارمی – قلی زاده – قدوس
بنظرم شما دلال باشی که اینطوری پیام میدی
یا شایدم بخوای روی مخ ما رژه بری