نقل و انتقالات پرسپولیس

دلیل جذب‌نکردن مهاجم کامرونی توسط پرسپولیس

پرسپولیس به دلیل پیشنهاد بالای وینسنت ابوبکر،‌ مهاجم کامرونی قید جذب او را زد.

درحالی‌که در روزهای اخیر برخی‌ها مدعی بودند که وینسنت ابوبکر، بازیکن مطرح کامرونی به پرسپولیس خواهد پیوست اما حالا مشخص شده که این باشگاه قید جذب این بازیکن مطرح را زده است.

گفته می‌شود مبلغ درخواستی ابوبکر برای پرسپولیس بالا بوده و به همین خاطر، جذب بازیکن کامرونی منتفی شده. رقم درخواستی ابوبکر از پرسپولیس یک و نیم‌میلیون دلار بوده است.

این در حالی است که وحید هاشمیان، سرمربی پرسپولیس همچنان منتظر جذب ۲ الی ۳ بازیکن جدید برای تقویت اسکواد تیمش است.

شب گذشته اعلام شد این بازیکن رسما به استقلال پیوسته اما باشگاه استقلال این خبر را تکذیب کرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
23 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
**اولتراسور**

هرچی میکشیم از شکم سیری هوادارای تنبل خودمونه

م س ل

درویش جز نابودی باشگاه و ریشخند هواداران هدفی نداره و تا الان هم تو هدفش موفق بود
تیم مهاجم نداره
بعد خیلی قشنگ به ریش همه می خنده
قرار شد عوض بشه که فعلا خبری نیست

برهانی

جناب درویش نمیتونی برو،بخداخسته مون کردی؟بازیکن رزومه دارقیمتش بالاست بایدپول خرج کنی تابتونی جذب کنی وقتی به بازیکن داخلی بی کیفیت اونهمه پول دادی دست ودلت نلرزیدالان چرادلت نمیاد خرج کنی؟مگه ارث پدرتو میخوای بدی؟اینوبدون بازیکن نگیری باید بری هوادارپرسپولیس دوباره دم باشگاه و روسکوها ازخجالتت درمیان منتظرباش

برهانی

خدالعنتت درویش،هرسال این بدبختی رو داریم اینقددست دست کن تافیفادی تموم شه بعدوحیدهاشمیان و بفرست برات ماله کشی کنه جناب مدیرعامل نکنه میخوای یکی مثل نبیل بانویی یالوکاس وبیاری؟
خواهشاًبلای پارسال وسرمون درنیار

سعید پرسپولیسی ۱۹۸۸

خیلی ساده بایدباشه کسی فکرکنه اوریه هپاتیتی تانیمفصل بتونه دستمونروبگیره،میمونه صحرایی و براجعه که هنوز هیچی نشده سرتمرین نمیان وهزارتا بچه بازی،دفاع چپمون که باوجوداحمدزاده شده اتوبان، مهاجم هم که اگه علیپور اخراج یا مصدوم بشه پروین جون راه حل رونشونمون دادکه نهایت احمدزاده رو از بک چپ میآریم مهاجم،بااین تیمومربی وازهمه بدترمدیریت دزدمون خیلی راحت بازیهای نیم فصل روازدست میدیم،ومثله امسال نه خبری ازجام هست و نه حضور درآسیا،واقعا حقه هوادار بی آرومسئولیت همینه وقتی دزدیها رومیبینیم وبه یه ورمون نی همین میشه که بالای صدوبیست میلیاردرو به جای بازیکن گرفتن میدن به ستارهامون که برن تا تضعیفمون کنن

محمد

قسم میخورم درویش از زنوزی و تیمهای رقیب پرسپولیس شیتیل گرفته که پرسپولیس روخراب کنه

محمد

استقلال فقط ۲ میلیون یورو برای رضایتنامه سحرخیزان داده و ۱ میلیون یورو هم به خودش داده یعنی ۳ میلیون یورو فقط برای سحرخیزان. اونوقت چطور میشه که پرسپولیس حتی نصف این مبلغ رو هم نمیتونه بده واسه اینکه دومین مهاجم خودش رو بخره بعد از دو ماه! بر همه کست لعنت درویشِ پاره پاره‌ی نفوذی

نوید

دلیل نمیخواد حتما مهاجم خوبی بود درویش دلش نیومد بخرش

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

مهاجم خوب با پول خوب میاد حروم زاده ان مدیریت❗
همتون با هم استعفا بدین دل یه ملت شاد کنین ❗

Mey Sam

یک و نیم میلیون دلار زیاده ؟ پس چرا الکی میگید مشکل مالی نداریم بی شرفا ، بهتره بگید سهم دلالیمون کم بود منتفی شد ، هر گزینه ای که چربتر و پول دلالیش درشتتر باشه جذب میشه

amir

نمیدونم چرا این مبلغ ها فقط برای ما بالاست!!!!!

متین

رقم درخاستی بالا نبوده ولی به هرحال آکادمی پروین هم خرج دارد و نمی‌شود درویش همه پول‌های پرسپولیس را خرج خرید بازیکن بکند
مرده شور درویش و پروین را ببرد که مایه ننگ و خواری فوتبال ایرانند

امید

ریدید بابا

پرسپولیس بزرگ

خسته نباشید

میلاد

دلیل جذب نکردن وجود درویش و بانک شهر همینا هستن

وحید

بازی پارسال . و هوادار بیچاره باید زجر بکشه

نعیم

بیشرفای گدا مگه بازیکن خوب ومطرح که بتونه بازیودربیاره زیراین قیمت میادایران؟!چطوراستقلالوسپاهانوتراکتوربازیکن۲میلیون دلاری وحتی بیشترجذب میکنن فقط مانمیتونیم؟! خداهمتونولعنت کنه نمیتونین گه خوردین اومدین باشگاه پرسپولیسو صاحب شدین

داود

بخود خدا قسم از اولسم نمی خواستید بگیرید شما این اولیش نیست بیستا بازیکن میگی بعد میای میگی نشد. درویش اثرانوف را 2ملیون و دویست هزار دولار دوساله بست یکسالش نشست رو نیمکت الانم مشخص نیست کی بیاد 90دقیقه بازیکنه. دلال درویش گثرتا گم کن

لشکری _ بندرجاسک

ارزششو داره برید خریدای کیسه و شله زرد و سوراختور رو ببینید مبلغ جذبشون کمتر نیست

پرسپولیس همیشه قهرمان

خب چرا چهارصد هزار تا برای فسخ دورسون و پنجاه میلیارد برای فسخ مهری و امیری دادین همین پولهایی که برای فسخ یا قرارداد بازیکنان بنجول می‌دین میشه باهاش دو تا بازیکن درجه یک خرید اگر دلالان بزارن!!!

عرفان

نمی‌دونم چرا پول برای استقلال ‌هست ولی به پرسپولیس که میرسه قیمت بازیکن بالا هست واز این دست حرفها هوادار این حرفها را از شما قبول نمیکنه ‌‌بفهمید آقای درویش لطفاً خودتونو بزارید جای هوادار ‌صبح که از خواب بیدار میشه استقلال ‌رقیبمون ‌یه بمب درجه یک ترکونده اما شما چی یه ترقه ‌پرسپولیس جای بازیکنای درجه یکه نه بنجلای کف بازار

Perspolis The Great

بازیکن خوب که به ایران بیاد دومیلیون دلار میخواد درویش گفته در حد چهارصد هزار دلار هزینه میکنم یعنی یکی مثل باهویی مد نظر درویشه

رامین

آقای هاشمیان انشالله نقل و انتقالات تابستانی سال بعد جذب می‌شوند ،اقای پروین وقتی میگن با یک ادامه بده مهاجم نیاز نداریم یعنی بازیکن جدید جذب نمیشه