
اخبار استقلال
دشتی و بلبلی به استقلال پیوستند
هافبک مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سایپا به عضویت تیم فوتبال استقلال در آمد.
علی دشتی هافبک بیست و پنج ساله با عقد قراردادی دو ساله به استقلال پیوست. این بازیکن کنگانی سابقه بازی در تیمهای پیکان، پارس جنوبی جم و سایپا را دارد.
پیش از این استقلالیها با محمد بلبلی قرارداد رسمی امضا کردند.
محمد بلبلی با عقد قراردادی چهار ساله رسما به عضویت تیم فوتبال استقلال در آمد.
بلبلی در پست هافبک تهاجمی بازی میکند و بیست و یک ساله سن دارد. او فصل گذشته در سپیدرود رشت بازی کرده است.
آبی پوشان تاکنون با سیاوش یزدانی، علی دشتی، میلاد باقری و مسعود ریگی به توافق رسیده است.




استقلال رواورده به طبیعت مثل
دشتی
بلبلی
ریگی
هههههههههه
بلبلی واقعا بازیکن خوب و فرصت طلبیه ولی بقیه خریداش مالی نیستن!